سری ردمی نوت 10 احتمالا بدون شارژر در جعبه عرضه خواهد شد
1 min read

سری ردمی نوت 10 احتمالا بدون شارژر در جعبه عرضه خواهد شد

به نظر می رسد حذف شارژر از جعبه گوشی ها به بهانه “حفظ محیط زیست” به امری عادی در میان تولیدکنندگان گوشی های موبایل تبدیل شده است. این طور که معلوم است باید شاهد ادامه سیاست حذف شارژر از جعبه توسط سازندگان تلفن های هوشمند در سال جاری نیز باشیم.

حذف شارژر گوشی های موبایل توسط اپل و سامسونگ :

سال گذشته بود که شاهد حذف شارژر از پرچمدار جدید شرکت اپل سری آیفون 12 بودیم. اپل دلیل این کار را “کمک به حفظ محیط زیست” اعلام کرد!

پس از این اتفاق بود که سامسونگ در توییتی تمسخر آمیز به حذف شارژر گوشی آیفون 12 توسط شرکت رقیب واکنش نشان داد اما در کمال تعجب شاهد ادامه این سیاست توسط خود سامسونگ در سری گلکسی S21 بودیم و شارژر از پرچمدار این شرکت نیز حذف شد.

حذف شارژر در گوشی های شیائومی :

شیائومی این سیاست را در مدل Mi 11 خود دنبال کرد، اما بر خلاف اپل، گزینه ای برای داشتن شارژر در جعبه به مشتریان ارائه می داد. اگر نگاهی به تصاویر جدید منتشر شده از گوشی های جدید برند فرعی این شرکت نظیر سری Redmi K40 نیز بیندازیم، احتمالا شاهد عدم ارایه شارژر در جعبه این محصولات می شویم و به نظر می رسد در سری ردمی نوت 10 نیز شیائومی قصد گذاشتن شارژر در جعبه را نخواهد داشت!

لو وایبینگ، مدیر کل برند Redmi اخیراً با انتشار پستی در Weibo ، خواستار ارسال پیشنهادات و نظرات کاربران برای تلفن های هوشمند آینده سری ردمی نوت 10 شده است. در نظرات، برخی از کاربران پیشنهاد کردند شارژر را از جعبه خارج کنید، که لو وایبینگ در جواب یکی از این نظرات پاسخ داد : “پیام دریافت شد!” پاسخی که نشان می دهد احتمالا شارژر در جعبه سری جدید ردمی نوت 10 نیز موجود نخواهد بود.

شارژر ردمی نوت 10

سیاست حذف شارژر توسط سازندگان گوشی های هوشمند :

تولیدکنندگان گوشی های هوشمند در حال توجیه برداشتن شارژر از جعبه با ذکر این دلیل که این اقدام در جهت “سازگاری با محیط زیست” انجام می شود و ادعا می کنند که بیشتر کاربران از قبل شارژر در خانه دارند!

اما آنها این واقعیت را نادیده می گیرند که ممکن است کاربران شارژری که در خانه دارند با جدیدترین فناوری شارژ سریع سازگار نباشد و برای استفاده از این ویژگی، مجبور به خرید جداگانه شارژر جدید شوند.

ردمی نوت ۱۰

ردمی نوت ۱۰

باید منتظر ماند تا ببینیم سیاست حذف شارژر از جعبه محصولات جدید به چه صورت دنبال می شود و آیا با توجه به اینکه اکثر کاربران گوشی های هوشمند نسبت به این سیاست اعلام نارضایتی کرده اند، آیا همچنان شاهد ادامه این سیاست از طرف تولیدکنندگان خواهیم بود یا خیر؟

نظر شما درباره سیاست حذف شارژر از جعبه گوشی های جدید چیست؟ آیا تولیدکنندگان راه درستی را در پیش گرفته اند؟!

نوشته سری ردمی نوت 10 احتمالا بدون شارژر در جعبه عرضه خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code