تصاویر لو رفته فیس لیفت 2022 BMW X4 در شهر مونیخ!
1 min read

تصاویر لو رفته فیس لیفت 2022 BMW X4 در شهر مونیخ!

فیس لیفت BMW X4 بار دیگر مشاهده شده است. این بار در دو نسخه معمولی و M-SPORT این دو خودرو در اطراف جاده های عمومی شهر مونیخ گشت میزدند. این دو خودرو نسبت به مدل های پیشین تغییراتی داشته اند البته جزیی تر از آنچه که به نظر میرسد.

خودروی BMW X4

در قسمت عقب به همه چیز با مدل فعلی یکسان به نظر میرسد به استثنای برخی از خطوط صاف و چراغ های عقب باریک تر، و نسخه M-SPORT بدنه و چرخ های تهاجمی تری نسبت به مدل استاندارد دارد. در حالی که هیچ تصویری از فضای داخلی خودرو وجود ندارد.

اما بر این باور هستیم که این کراس اوور از سیستم اطلاعات و سرگرمی جدیدتر بهره ببرد. همچنین تغییراتی در iDrive پیشبینی میشود با این حال هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.

BMW X4 فیس لیفت

در مورد آنچه که زیر کاپوت است هنوز کاملا مشخص نیست، اما X4 فیس لیفت شده احتمالا همان گزینه های موتور فعلی را حفظ خواهد کرد. بدین معنا که برای آمریکای شمالی موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر خطی با توان خروجی 248 اسب بخار و 350 نیوتن متر گشتاور برای مدل xDrive30i و برای مدل قدرتمند تر آن یعنی xDriveM40i موتور 3.0 لیتری 6 سیلند خطی با توان خروجی 382 اسب بخار و گشتاوری معادل 500 نیوتن متر انتظار خواهیم داشت.

BMW X4 فیس لیفت

BMW X4 فیس لیفت

انتظار می رود این کراس اوور لوکس در سال جاری میلادی وارد بازار شود و ما شاهد تغییرات اعمال شده خواهیم بود.

نظرات خود را در مورد کراس اوور جدید BMW بیان کنید. آیا انتظارات یک خودروی کراس اوور لوکس را بر آورده خواهد کرد؟

نوشته تصاویر لو رفته فیس لیفت 2022 BMW X4 در شهر مونیخ! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code