آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A51 منتشر شد
1 min read

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A51 منتشر شد

روند شگفت انگیز سامسونگ با منتشر کردن به روزرسانی اندروید 11 برای پرفروش ترین گوشی هوشمند خود در سال 2020 ادامه دارد. این شرکت اکنون نسخه به روزرسانی One UI 3.0 مبتنی بر اندروید را برای گلکسی A51 آغاز کرده است.

آپدیت اندروید ۱۱ برای گلکسی A51 :

آپدیت اندروید ۱۱ برای کاربران روسی گوشی سامسونگ گلکسی A51 امروز توسط این شرکت منتشر شد. به روزرسانی جدید تمام ویژگی ها و قابلیت های اندروید ۱۱ را به همراه ویژگی های One UI 3.0 به تلفن هوشمند میان رده سامسونگ آورده است. آخرین به روزرسانی نرم افزاری سامسونگ گلکسی A51، که دارای نسخه سیستم عامل A515FXXU4DUB1 است، در حال حاضر فقط در روسیه در حال اجرا است.

این به روزرسانی همچنین وصله امنیتی فوریه ۲۰۲۱ را به این گوشی هوشمند وارد می کند. این به روزرسانی بخش مکالمه اختصاصی در قسمت اعلان ها، حباب های چت و یک ویجت اختصاصی پخش رسانه را به تلفن می آورد. سایر ویژگی های One UI 3.0 مانند بهبود طراحی رابط کاربر، طرح و آیکون های رنگی بهتر، برنامه های بهبود یافته، کنترل مجدد میزان صدا ، تغییر حالت تاریک ، ویژگی های بهتر Digital Rebeling و Parental Control و ابزارک های صفحه قفل بیشتر و تنظیمات AoD نیز بخشی از این به روزرسانی است. شما می توانید تمام پیشرفت های One UI 3.0 را در این مقاله مشاهده کنید.

طبق اعلام قبلی سامسونگ به روزرسانی نرم افزاری مدل گلکسی A51 قرار بود ماه آینده آماده و عرضه شود ولی به نظر می رسد این شرکت برنامه های به روزرسانی گوشی هایش را با جدیت بیشتری پیگیری می کند.

احتمالا در روزهای آتی این آپدیت برای تمامی کاربران این مدل توسط سامسونگ در سراسر جهان منتشر شود. باید دید روند آپدیت نرم افزاری گوشی های این برند در آینده با همین سرعت ادامه پیدا می کند. شما آپدیت اندروید ۱۱ را برای گوشی تان دریافت کردید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code