گلکسی F62 سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد
1 min read

گلکسی F62 سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری ارایه خواهد شد

طبق گزارشات، انتظار می رود سامسونگ گلکسی F62 باتری 7000 میلی آمپر ساعتی، دوربین عقب اصلی 64 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 6.7 اینچی sAMOLED را ارایه کند. سری گلکسی F با تمرکز روی بازار هند تولید می شوند.

گلکسی F62

این خبر یک روز پس از آن منتشر شد که گزارش مبنی بر قیمت زیر ۳۴۰ دلاری آن عنوان شد. همچنین انتظار می رود که به تراشه جدید مجهز شود که دارای امتیاز چند هسته ای بنچمارک‌ گیکبنچ حدود 2،401 است و این یعنی از کوالکام Snapdragon 765G بهتر عمل می کند. گزارش شده است که این تلفن هوشمند اخیراً به چندین وب سایت صدور گواهینامه از جمله Bureau of India Standards (BIS) و Bluetooth SIG راه یافته است.

امروز گزارش شده که سامسونگ Galaxy F62 ممکن است دارای شماره مدل SM-E625F باشد و یک باتری 7000 میلی آمپری را عرضه کند. همانطور که Agarwal به اشتراک گذاشته است، این تلفن هوشمند ممکن است از یک صفحه نمایش 6.7 اینچی sAMOLED برخوردار باشد. علاوه بر این، انتظار می رود این گوشی در رنگ بندی آبی و سبز به بازار عرضه شود.

برای دوربین ها می توان یک دوربین عقب چهارگانه را دید که شامل یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی است. برای عکس های سلفی، سامسونگ Galaxy F62 با یک دوربین جلو 32 مگاپیکسلی ارائه می شود. ادعا می شود که این تلفن هوشمند از سیستم عامل One UI 3.1 مبتنی بر Android 11 استفاده می شود. در این گزارش بدون افشای جزئیات پردازنده، ذکر شده است که ارائه شده توسط سامسونگ 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دارد.

گفته می شود که سامسونگ Galaxy F62 با شماره مدل SM-E625F_DS در سایت Bluetooth SIG ظاهر شده است – همان موردی که ایشان آگاروال نیز به آن اشاره کرده است. این گوشی همچنین در صفحه پشتیبانی هند سامسونگ مشاهده شد و تصاویر ادعایی آن نیز به بیرون درز کرد که یک ماژول مربع شکل را در پشت نشان می دهد. این تلفن با همان شماره مدل ذکر شده در بالا به وب سایت BIS نیز راه یافته بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی F62 با باتری ۷۰۰۰ میلی آمپری آن هستید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code