تست مقاومت شیائومی Mi 11 را ببینید: آیا خم خواهد شد؟
1 min read

تست مقاومت شیائومی Mi 11 را ببینید: آیا خم خواهد شد؟

تصویر شوکه کننده شیائومی می ۱۱ شکسته را به یاد دارید؟ از آن زمان تا کنون خیلی از طرفداران شیائومی منتظر تست مقاومت JRE از این دستگاه هستند. خب امروز این تست منتشر شده است. بیاید با هم تست مقاومت شیائومی Mi 11 را ببینیم و مشخص شود که آیا این دستگاه خم خواهد شد؟

تست مقاومت شیائومی Mi 11

شیائومی Mi 11 گوشی خوش ساخت این شرکت است که به عنوان پرچمدار جدیدش شناخته می شود. هر چتد قیمت شیائومی می ۱۱ در بازار جهانی بیشتر از قیمت چین آن است اما همچنان یک گزینه خوب به شما می رود. کیفیت ساخت این دستگاه در رده پرچمدار است. پنل نمایشگر زیر شیشه مقاوم گوریلا گلس ویکتوس قرار دارد، قاب پشتی شیشه ای است و فریم دستگاه آلومینیومی.

اما عملکرد آن در تست مقاومت چطور خواهد بود؟ شیشه نمایشگر در مقابل خراشیدگی چقدر مقاوم است؟ قاب پشتی چطور؟ آیا در تست خم شدن سرفراز خواهد بود؟

ابتدا بگویم که اگر برای شما سوال شده که چرا شارژر درون جعبه شیائومی می ۱۱ است، دلیل آن است که این شرکت در اروپا تصمیم به ارایه شارژر درون جعبه دارد.

همانطور که دیدید با وجود صدای خفیف در هنگام خم کردن دستگاه اما مشکلی وجود ندارد و می توان گفت که پرچمدار جدید شیائومی از کیفیت ساخت خوبی برخوردار است. البته به عملکرد حسگر اثرانگشت در صورت خراشیدگی شدید شیشه نمایشگر هم باید توجه داشته باشید اما در استفاده روزمره، چنین صدمه ای بسیار بعید است.

نظر شما درباره کیفیت ساخت پرچمدار جدید شیائومی چیست؟ فکر می کنید که این شرکت چینی توانسته شما را راضی کند؟ پس می توان گفت که تصویر شیائومی می ۱۱ شکسته خیلی جای نگرانی ندارد.

نوشته تست مقاومت شیائومی Mi 11 را ببینید: آیا خم خواهد شد؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code