کاربران اندروید پارتنر عاطفی بهتری نسبت به کاربران iOS هستند!

امروز روز ولنتاین است و بنابراین بسیاری از کاربران به روابط خود فکر می کنند. وب سایت Compare My Mobile تصمیم گرفته تا با استفاده از این انرژی، تحقیقی در تقاطع عاشقانه و فناوری انجام دهد. نتیجه این تحقیق جالب است! گفته می شود که کاربران اندروید پارتنر عاطفی بهتری نسبت به کاربران iOS هستند. اما چرا؟

کاربران اندروید پارتنر عاطفی بهتری می شوند یا کاربران iOS ؟

این سایت یک نظرسنجی را روی حدود ۲ هزار نفر انجام داد. در این تحقیق سوالاتی در مورد عادت های آزاردهنده مربوط به موبایل و چگونگی تاثیر این عادت ها برای شریک زندگی عاشقانه آن ها مطرح شده است.

مطالعه این تحقیق به شدت نشان می دهد که به طور کلی، کاربران اندروید کمتر از کاربران آیفون در معرض این عادت های آزار دهنده هستند. به همین ترتیب، منطقی است که بگوییم طرفداران اندروید می توانند یک پارتنر عاطفی بهتر نسبت به طرفداران آیفون (یا iOS) باشند.

مطالعه کیفیت رابط کاربران اندروید و آیفون

جدول زیر جزئیات برخی از یافته های این مطالعه را نشان می دهد. ستون اول با عادت های بد تلفن های هوشمند پر شده است. دو ستون بعدی احتمال این که کاربران آیفون و کاربران اندروید آن عادت بد را انجام دهند را نشان می دهد. ستون آخر تفاوت بین این ۲ دسته کاربر را نشان می دهد. از آنجا که این عادت های بد هستند پس درصد کمتری بهتر است.

در کمال تعجب، عادت بدی که بیشتر مردم را عصبانی می کرد، استفاده از تلفن در طول یک برنامه تلویزیونی یا فیلم بود. این رتبه حتی بالاتر از عدم پاسخ دادن به پیام ها یا حتی لایک کردن پست های خشن دیگران در شبکه های اجتماعی است.

این مطالعه نشان می دهد که کاربران آیفون در طول فیلم به احتمال 75٪ حواسشان به موبایل است، در حالی که 59٪ کاربران اندروید چنین عادتی دارند. صادقانه بگویم دوستان باید این میزان را به 0٪ برسانیم. چقدر سخت است که 90 دقیقه به تلفن نگاه نکنید ؟!

در کل، قضاوت کردن با این اعداد دشوار است. خب به هر حال این مطالعه فقط روی ۲۰۰۰ کاربر انجام شده است! اگرچه وقتی صحبت از این عادات ناخوشایند موبایلی می شود، مطمئناً کاربران اندروید هم از وسوسه در امان نیستند، اما در مقایسه با کاربران آیفون بسیار بهتر می توانند از آنها خودداری کنند.

متأسفانه، همه خبر خوب ها برای کاربران اندروید نیست. سال گذشته، همین وب سایت یک مطالعه متفاوت در زمینه روابط انجام داد که نتیجه گرفت کاربران آیفون بیشتر از کاربران اندروید قرار عاشقانه دارند.

من فکر می کنم این نشان می دهد که ممکن است برای یک کاربر اندروید سخت تر باشد که یک شریک عاشقانه بدست آورد، اما اگر این کار را انجام دهد، احتمالاً بیشتر او را درگیر خواهد کرد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تحقیقات چقدر صحیح است؟ در روابط شما به چه صورت بوده است؟

نوشته کاربران اندروید پارتنر عاطفی بهتری نسبت به کاربران iOS هستند! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code