منتظر دوربین های سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی باشید!

تلفن های با دوربین اصلی بالای ۱۰۰ مگاپیکسل بیش از یک سال است که وارد بازار شده اند. در حالی که دوربین های سلفی نیز با پیشرفت های فوق العاده خوبی همراه بوده اند، بالاترین تعداد پیکسل برای یک دوربین جلو در حال حاضر ۴۴ مگاپیکسل است. با این حال، به نظر می رسد در سال ۲۰۲۱ شاهد جهش چشمگیری در بخش دوربین های سلفی گوشی های هوشمند باشیم.

دوربین های سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی

طبق اطلاعاتی که از سوی، Digital Chat Station در سایت خبری gizmochina منتشر شده است، تلفنی با دوربین سلفی ۱۰۰ مگاپیکسل (بخوانید ۱۰۸ مگاپیکسل) در حال آمدن به بازار است. متأسفانه، این منبع نام تولیدکننده این گوشی را ذکر نکرده است، گرچه ما معتقدیم كه تولیدکننده اين گوشی به احتمال زیاد يك برند چيني خواهد بود.

در حالی که دوربین های سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی بسیار می توانند هیجان انگیز و کاربرپسند باشند، ما کنجکاو هستیم که بدانیم قرار است چگونه این دوربین بر روی گوشی های هوشمند پیاده سازی شود.

سنسورهای دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی موجود بسیار بزرگ هستند و فضای زیادی را در پشت تلفن ها اشغال می کنند، بنابراین قرار دادن یکی از این سنسورها در جلوی گوشی به این معنی است که تلفن مورد نظر یا دارای یک شکاف بزرگ است یا یک سوراخ بزرگ در قسمت نمایشگر دارد.

دوربین های سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی

با این حال، ما فکر می کنیم دو راه پیش روی تولیدکنندگان باشد که بدون این که ساختار نمایشگرهای فعلی را دچار تغییرات ناخوشایند کنند، بتوانند از سنسورهای بزرگ بالای ۱۰۰ مگاپیکسل برای دوربین جلوی گوشی های هوشمند بهره مند شوند.

اولین مورد از طریق طراحی پاپ آپ است زیرا مکانیزم پاپ آپ می تواند طوری طراحی شود تا سنسورهای بزرگ دوربین های جلو را در خود جای دهد.

دومین مورد استفاده از دوربین های فلیپ دقیقا مانند مدل های Zenfone 6 و Zenfone 7 توسط ایسوس است. این روش به شما امکان می دهد یک دوربین ۱۰۰ مگاپیکسلی را در بدنه گوشی قرار دهید و برای دوربین سلفی نیز از آن استفاده کنید.

مشتاقانه منتظر اولین گوشی با دوربین سلفی بالای ۱۰۰ مگاپیکسل هستیم تا بتوانیم دنیای عکس های سلفی را با انقلابی بزرگ همراه کنیم.

دوربین سلفی گوشی های هواوی رتبه بندی DxO را تصاحب کرده اند

دوربین های سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی تنها مواردی نیستند که باید از آن ها هیجان زده شوید. گزارش شده است که تلفن های دارای دوربین ۲۰۰ مگاپیکسل نیز امسال وارد بازار می شوند و ZTE Axon ۳۰ Pro ممکن است اولین تلفن در جهان با سنسور ۲۰۰ مگاپیکسل باشد.

نظر شما درباره پیشرفت چشمگیر دوربین های سلفی در سال های اخیر و ادامه این روند در ادامه چیست؟

نوشته منتظر دوربین های سلفی ۱۰۰ مگاپیکسلی باشید! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code