فیلم برداری اسپین آف سریال بازی تاج و تخت | Game of Thrones به زودی آغاز می شود
1 min read

فیلم برداری اسپین آف سریال بازی تاج و تخت | Game of Thrones به زودی آغاز می شود

تولید اسپین آف سریال بازی تاج و تخت به نام خانه اژدها ( House of the Dragon ) به زودی آغاز می شود اما روسای HBO اشاره کردند که احتمالا اسپین آف های بیشتری ساخته شود. حالا دوسال بعد از پخش فصل آخر سریال Game of Thrones در ماه مه ۲۰۱۹، تولید اسپین اول خانه اژدها کلید خورده است. این خبر به نقل از express توسط مدیر ارشد محتوای HBO، کیسی بلویز، در مصاحبه اخیرش اعلام شد.

اسپین آف سریال بازی تاج و تخت

در این مصاحبه او همچنین درباره دیگر پروژه های سریال بازی تاج و تخت که برای آینده برنامه ریزی کرده اند، صحبت کرد. بلویز اعلام کرد که رایان کاندال و میگل سپاچنیک در کنار جرج آر.آر مارتین اسپین آف را نوشتند؛ او چنین گفت:

«ما از کار میگل و رایان، همکاری آن ها با یکدیگر و همکاری آن ها با ما بسیار هیجان زده ایم و برای این کار خیلی خوشحالیم. حرکت ما رو به جلو است و این ما را هیجان زده می کند.»

هنگامی که ساخت این پروژه برای اولین بار اعلام شد، به عنوان بخشی از چهار پیش نمایش دیگر سریال بازی تاج و تخت HBO بود. تنها چیزی که تا الان طرفداران این سریال می دانند، تولید خانه اژها است؛ اما آن ها قصد ندارند که اینجا متوقف شوند.

این شبکه در حال توسعه پروژه های جدیدی از جمله یک اقتباس دیگر از رمان های جرج آر.آر مارتین به نام Tales of Dunk & Egg است. هدف این است که همزمان چندین سری بازی تاج و تخت پخش شود.

بلویز گفت: «ما در حال بررسی پروژه های دیگر نیز هستیم و این منطقی به نظر می رسد. دنیای جرج آر.آر مارتین بسیار بزرگ است و چیزی که در مورد آن جالب است این است که نه تنها دنیایش بزرگ است بلکه ردپای تاریخی نیز در آن مشاهده می شود.»

او ادامه داد: «بنابراین یکی از نکات جالب در مورد خانه اژدها این است که آن یک تاریخ ثبت شده است که شما را به Game of Thrones و بسیاری از زیرشاخه های دیگر هدایت می کند. موقعیت ها و داستان های زیادی برای تعریف کردن وجود دارد.»

وی از نظر تعداد قسمت ها گفت: «تعداد قسمت ها خوب و کافی است. ترجیح می دهم فیلم نامه ها طوری نوشته شوند که ارزشمند باشند و چیزی برای گفتن داشته باشند تا اینکه تعدا قسمت ها را به عدد خاصی برسانم. هدف همیشه مشخص است: بگذارید پروژه را با افرادی که به آن ها اعتماد داریم وکاری که به آن اعتقاد داریم شروع کنیم و در مورد بقیه چیزها و جزئیات بعدا فکر می کنیم.»

نامی که برای پروژه جدید اخیرا زیاد می شنویم برونو هلر، نویسنده سریال های منتالیست و گاتهام است. بلویز همچنین این احتمال را داد که شاید یک اسپین آف برای سریال Game of Thrones بسازند که به جای اینکه به گذشته برود، درمورد آینده باشد. او افزود: « خبرخوب در مورد پیش درآمد این است که تاریخچه توسط جرج نوشته شده است. با جرج قطعا همکاری خواهیم داشت و این موضوعی است که با او صحبت خواهیم کرد، اما در حال حاضر پیش درآمدها هم مدیون تاریخچه مفصلی است که جرج پیش از این در دنیای بزرگ خود نوشته بود.»

بعد از دو سال وقفه، هرچه بیشتر به تولید سری جدید نزدیک می شویم، طرفداران سریال بازی تاج و تخت برای دانستن اطلاعات بیشتر هیجان زده تر می شوند. بر اساس کتاب Fire & Blood جرج آر.آر مارتین، این مجموعه، داستان خانه تارگاین ( House Targaryen ) را روایت می کند.

تاریخ فیلمبرداری اسپن آف سریال بازی تاج و تخت | Game of Thrones

به نقل از screenrant کیسی بلویز روز چهارشنبه اعلام کرد اسپین آف سریال Game of Thrones به نام خانه اژدها با محوریت تارگرین در آوریل ۲۰۲۱  (فروردین ۱۴۰۰) آغاز می شود.

فیلمبرداری پیش درآمد سریال بازی تاج و تخت در ماه آوریل آغاز می شود. این سریال که در حین پخش برنده ۵۸ جایزه امی شد ( بیشترین سریال در طول تاریخ تلویزیون) ، مبارزات شخصی و سیاسی جناح های درگیر برای کنترل قاره خیالی وستروس را روایت می کند. این درام فانتزی قرون وسطایی که فیلم نامه نویسان، دیوید بنیاف و دی.بی.وایس، از رمان ترانه یخ و آتش جرج آر.آر مارتین اقتباس کرده بودند، از سال ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ مهمان خانه های ما بود. هرچند که این مجموعه در سراسر دنیا از محبوبیت زیادی برخوردار بود، اما از فصل ۸ Game of Thrones خیلی خوب استقبال نشد. با این حال انتقادها باعث نشد که HBO از فرانچایز خود صرف نظر کند. چرا که سه اسپین آف از سریال بازی تاج و تخت در حال توسعه است.

یکی از این اسپین آف ها به نام خانه اژدها تا به حال موفقیت بیشتری کسب کرده است. این اسپین آف به سفارش HBO در اواخر سال ۲۰۱۹ است. داستان ۳۰۰ سال قبل از Game of Thrones رخ می دهد و بر روی تاریخچه پیچیده خانه تارگرین تمرکز دارد. در حال حاضر،جزئیات طرح داستان پیش درآمد کاملا مشخص نیست. اما تایید شده است که رمان خون و آتش مارتین ( که به عنوان راهنمای رمان های یخ و آتش نوشته بود) الگوی اصلی اسپین آف خانه اژدهاست. در سپتامبر ۲۰۲۰، بلویز با اطمینان اعلام کرد که پیش درآمد در سال ۲۰۲۲ پخش می شود. بلافاصله بعد از آن مشخص شد که فیلمبرداری این سری در سال ۲۰۲۱ آغاز می شود. در روز چهارشنبه بلویز در گفتگویی با TV Line تایید کرد که فیلمبرداری خانه اژدها در آوریل کلید می خورد.

همانطور که قبلا اعلام شده بود، پدی کانسیداین، اولیویا کوک، اما دی آرسی و مت اسمیت به ترتیب در نقش های پادشاه ویسرس تارگرین، آلیسنت های تاور، پرنسس ریانر تارگرین و پرنس دیمن تارگرین بازی خواهند کرد. بنابراین، پس از شروع فیلمبرداری، با استفاده از عکس های پشت صحنه و مصاحبه می توان اطلاعات بیشتری به دست آورد. و از آنجایی که خانه اژدها فلمبرداری خود را تنها با ۵ بازیگر شروع نمی کند، اسامی بازیگران دیگر نیز به زودی اعلام می شود.

با توجه به گسترش شیوع گونه جدید کرونا در انگلیس، تاریخ تعیین شده ی فیلمبرداری برای ماه آوریل، یک تاریخ خوشبینانه است. اگرچه تولد فیلم و سریال در این کشور جریان دارد، اما ممنوعیت سفر و افزایش شیوع کرونا شرایط کار را به طرز وحشتناکی سخت کرده است.

به دلیل این شرایط، پیش بینی اینکه آیا فیلمبرداری در تاریخ مقرر شروع شود، سخت است. اما اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود و فیلمبرداری در آوریل کلید بخورد، خانه اژدها در اوایل سال ۲۰۲۲ پخش می شود. به هر حال ساخت تاریخچه Game of Thrones شوخی بردار نیست. House of the Dragon به دلیل نیاز به فیلمبرداری سکانس های مفصل و دقت زیاد در مرحله پس از تولید، هرچه زودتر شروع به فیلمبرداری کند، زودتر هم پخش خواهد شد.

تعداد قسمت های اسپین آف سریال Game of Thrones

او تعداد قسمت های سری اول را فاش کرد، تعداد آن ۱۰ قسمت خواهد بود. او افزود: «شورانرها، میگل سپاچنیک و رایان کاندل مدت زیادی است که روی این مجموعه کار می کنند و همه فیلم نامه ها در مراحل مختلف توسعه بودند.»

نوشته فیلم برداری اسپین آف سریال بازی تاج و تخت | Game of Thrones به زودی آغاز می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code