شیائومی هنوز اسنپدراگون ۸۵۵ و اسنپدراگون ۷۳۰ را کنار نمی گذارد!

تراشه های پرچمدار و میان رده کوالکام یعنی اسنپدراگون ۸۵۵ و اسنپدراگون ۷۳۰ توجه زیادی را از شیائومی دریافت کرده اند، اما هنوز کار این شرکت با این دو چیپست تمام نشده است. طبق گفته DigitalChatStation، این دو تراشه برای گوشی های میان رده آتی شیائومی استفاده خواهند شد. کاهش هزینه مسلما یکی از دلایل این تصمیم است.

اسنپدراگون ۸۵۵ و اسنپدراگون ۷۳۰ در گوشی های شیائومی

گزارش دیگری درباره شیائومی برای ارایه گوشی هوشمند مجهز به Snapdragon 855 منتشر شده است. در حالی که DigitalChatStation به نام دستگاه اشاره نمی کند، توسعه دهندگان XDA ادعا می کنند که Snapdragon 855 به POCO X3 Pro راه خواهد یافت. طبق گفته DigitalChatStation، اسنپدراگون 855 تنها تراشه قدیمی نخواهد بود که شیائومی در گوشی میان رده آینده خود استفاده خواهد کرد.

ظاهراً این شرکت چینی از کوالکام برای استفاده از اسنپدراگون ۷۳۰ استفاده خواهد کرد. البته این چیپست را شیائومی قبلا در POCO X2 ، Redmi K20 و Redmi استفاده کرده است.

با این حال اسنپدراگون ۸۵۵ هنوز عملکرد بهتری نسبت به میان رده های جدید کوالکام از جمله اسنپدراگون 765G ارائه می دهد. شاید در مقایسه Snapdragon 775G شایعه شده با Snapdragon 855 شانسی برای تراشه قدیمی وجود نداشته باشد، اما شیائومی ممکن است این چیپست ۵ نانومتری را برای Mi 11 Lite در نظر گرفته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی های جدید شیائومی با تراشه قدیمی هستید؟

نوشته شیائومی هنوز اسنپدراگون ۸۵۵ و اسنپدراگون ۷۳۰ را کنار نمی گذارد! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code