هزینه طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

طراحی وب سایت در دنیای امروز به یک امر ضروری مبدل گشته است. بسیاری از شرکت ها برای جذب مشتری و معرفی خود نیاز به سایت تخصصی دارند. اگر شما برای کسب و کارتان سایت اختصاصی داشته باشید، مشتریان می توانند به راحتی با یک سرچ ساده در گوگل شما را شناخته و از خدمات سایت شما استفاده کنند. بهترین طراحان سایت کسانی هستند که با مشاوره و راهنمایی به شما کمک می کنند تا به وسیله یک سایت شرکتی در کمترین زمان به اهداف خود برسید. آیا دوست دارید با ویژگی بهترین طراحان سایت شرکتی و روش های طراحی سایت شرکتی بیشتر آشنا شوید، ما قصد داریم در این متن بیشتر در مورد این موارد و هزینه طراحی سایت شرکتی توضیح دهیم.

وب سایت شرکتی و روش های طراحی آن

طراحی سایت شرکتی تا حد زیادی به سلیقه و اهداف شما بستگی دارد. طراحان حرفه ای تمام چارچوب های اساسی برای طراحی سایت شرکتی را رعایت کرده و در آخر شما از اینکه اقدام به طراحی سایت برای شرکتتان کرده اید بسیار راضی خواهید شد؛ چرا که در زمانی نه چندان طولانی بازدهی این کار را مشاهده کرده و هزینه هایی که برای این کار پرداخته اید با سود بیشتری به جیبتان بر خواهد گشت؛ اما روش های طراحی وب سایت چیست و طراحان حرفه ای از چه روش هایی برای طراحی وب سایت شرکتی استفاده می کنند؟

  • قالب سایتتان را متناسب با محتوای سایت شما طراحی می کنند. حرفه ای ترین سایت ها آن هایی هستند که از قالب های آماده استفاده نکرده اند. بهتر است از گرافیست حرفه ای بخواهید قالبی خاص و جذاب برایتان طراحی کند.
  • البته استفاده از قالب های آماده ارزان تر است. چنانچه قصد ندارید برای سایتتان چندان هزینه کنید، از قالب های آماده نیز می تواند استفاده کنید.

این دو مورد، قدم های اولیه برای طراحی سایت شرکتی اند. در ادامه طراح وب سایت را با دامنه و هاست مناسبی بالا آورده و شروع به تولید محتوا سئو سایت می کند

هزینه طراحی سایت شرکتی به چه چیزهایی بستگی دارد؟

شرکت های طراحی سایت معمولا نرخ های متفاوتی برای طراحی انواع سایت دارند. برای مثال طراحی سایت فروشگاهی قیمت متفاوت تر از طراحی سایت شرکتی دارد. البته این فقط نوع سایت نیست که در تعیین قیمت آن تاثیر دارد. آنچه طراحان سایت قدم به قدم در تکمیل سایت شما انجام می دهند هر یک کیفیت متفاوت و تعرفه های خاص خود را دارند. چنانچه به دنبال سایتی حرفه ای می گردید، به یاد داشته باشید که طراحی این نوع سایت ها هزینه بر خواهد بود اما طراحی حرفه ای همیشه به معنی گران بودن نیست. بسیاری از طراحان حرفه ای با قیمت معقول کار حرفه انجام می دهند. برای اطلاع از هزینه طراحی سایت شرکتی بهتر است از چند شرکت در مورد تعرفه هایشان پرسیده و در میان آن ها شرکتی را انتخاب کنید که دارای نمونه کارهایی نزدیک به سلیقه و خواسته شما داشته باشند.

یکی دیگر از موارد دیگری که کمتر توسط مشتریان مورد توجه قرار می گیرد پشتیبانی سایت می باشد. پس از تحویل سایت دوره پشتیبانی شروع می گردد. بسته به شرکت طراحی ممکن است دوره پشتیبانی بین شش ماه تا یکسال متغیر باشد. اما این موضوع حتی می تواند از بحث طراحی نیز مهم تر باشد. در نتیجه حتما در زمان عقد قرارداد به نحوه و شرایط ارائه خدمات پشتیبانی سایت دقت کنید.

مراحل طراحی سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی نیز مانند سایر طراحی ها 4 مرحله اساسی دارد.

  1. طراحی وایرفریم
  2. طراحی گرافیک سایت
  3. برنامه نویسی و کد گذاری

4. استارت سایت

طراحی وایرفریم چه تاثیری در هزینه طراحی سایت شرکتی دارد؟

طراحی وایر فریم به این معنی است که طراح با توجه به نیاز مشتری نمای کلی سایت را طراحی کرده و به تدریج با توجه به روند پیشرفت سایت اقدام به تغییر بعضی المان ها و اشکال موجود در سایت می کند؛ مثلا اگر مشتری دارای سایت شرکت آژانس مسافرتی باشد، طراح سایت گاها مجبور است تغییراتی در صفحه اول بدهد و مشتریان را از تخفیفات تورهای ماه بعد آگاه کند. این نوع طراحی ها از نظر قیمت با طراحی هایی که ندرتا با تغییر رو به رو هستند، متفاوت خواهند بود.

آیا استفاده از گرافیک بالا در طراحی سایت هزینه بر است؟

گرافیک سایت در واقع نوعی تزیین سایت محسوب می شود. هر چقدر گرافیک سایت بالا باشد هزینه آن بیشتر خواهد بود اما یادتان باشد که سایت هایی برای مشتریا جذابند که دارای طراحی گرافیک خلاقانه و با کیفیتی باشند. برای مشتری این نشانگر حرفه ای بودن سایت است.

هزینه برنامه نویسی و کد نویسی سایت

در بحث هزینه طراحی سایت شرکتی، بخشی از هزینه ها برای کدنویسی و برنامه نویسی اختصاص می یابد. امروزه بسیاری از شرکت های طراحی کننده سایت ترجیح می دهند از وردپرس که سیستمی جهت مدیریت محتوا است استفاده کنند چرا که کار با آن بسیار ساده است. با این حال بسیاری از طراحان نیز ترجیح می دهند 0 تا 100 سایت را کدنویسی کرده و از هیچ سیستم آماده ای استفاده نکنند.

جمع بندی

هزینه طراحی سایت شرکتی همواره یکی از دغدغه های مدیرانی است که قصد طراحی سایت برای شرکتشان را دارند. در بعضی مواقع، هزینه های نامتعارف باعث منصرف شدن مشتری از اقدام برای طراحی سایت می شود. شرکت های حرفه ای نه تنها کار تخصصی انجام می دهند، بلکه تعرفه قیمت آن ها نیز معقول است. اگر به دنبال چنین شرکتی هستید، با شرکت ایران سایت آشنا شوید. این شرکت در ارائه خدمات طراحی انواع سایت مانند سایت خدماتی، املاک، شرکتی، فروشگاهی و بهینه سازی سایت دارای سابقه بسیار درخشانی است. ایران سایت با سابقه 22 ساله در این زمینه تاکنون توانسته بیش از 1000 کلمه کلیدی را به صفحه اول گوگل بیاورد. شما می توانید از طریق آدرس iransite.com با خدمات و نمونه کارهار این شرکت بیشتر آشنا شوید.

نوشته هزینه طراحی سایت شرکتی چقدر است؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code