قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اسفند ۹۹ اعلام شد

بازار خودرو کشور در یک آرامش نسبی به سر می برد و مشخص نیست که تا چه زمانی این آرامش باقی خواهد ماند. امروز قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اسفند ۹۹ اعلام شده است و با دیدن این قیمت های ایران خودرو، واقعا یک علامت سوال در ذهن ما و درباره قیمت کارخانه محصولی مانند کوییک R سایپا شکل می گیرد!

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اسفند ۹۹

به تازگی دعوت‌نامه تسویه حساب محصولات ایران خودرو برای مشتریانی که قبلا خودرو خود را پیش خرید کرده و موعد تحویل آن ها اسفندماه ۹۹ است، صادر گردید.

طبق دعوت نامه ارسالی به مشتریان، قیمت ها با همان نرخ مصوب قبل (پاییز 99) صادر گردیده و تغییرات قیمت از فروردین ۱۴۰۰ به بعد اعمال خواهد شد.

قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اسفند ۹۹

همانطور که در این لیست می بینید، قیمت خودروهای ایران خودرو ویژه اسفند ۹۹ از حداقل ۱۰۸ میلیون تومان برای پژو ۴۰۵ مدل SLX تا ۱۶۶ میلیون تومان برای دنا پلاس تعیین شده است. البته این حداقل و حداکثر قیمت محصولاتی است که قرار است در این ماه تحویل داده شوند و این لیست هنوز کامل نیست.

همچنین این قیمت ها مشابه با فروش فوری ایران خودرو برای ۲۹ بهمن ۹۹ است. نظر شما درباره قیمت های اعلام شده توسط ایران خودرو چیست؟ شما جز مصرف کنندگانی که پیش از این خودرو را ثبت نام کرده بودید، هستید؟

نوشته قیمت کارخانه محصولات ایران خودرو اسفند ۹۹ اعلام شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code