شبکه 5G ایرانسل در شیراز
1 min read

شبکه 5G ایرانسل در شیراز

توسعه شبکه 5G ایرانسل در سراسر کشور، پس از تهران، فردا از شیراز آغاز می شود. پس از راه اندازی چهار سایت تجاری نسل پنج تلفن همراه توسط ایرانسل در تهران، شیراز دومین شهر ایران است که فردا، با راه اندازی پنجمین سایت 5G ایران و ایرانسل، شهروندانش می توانند جدیدترین فناوری اینترنت جهان را در شبکه کاربردی و واقعی ایرانسل تجربه کنند.

شبکه 5G ایرانسل در شیراز

شبکه 5G ایرانسل در شیراز امروز یکشنبه سوم اسفند ماه ۱۳۹۹، در مراسمی با حضور مهندس حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری)، بیژن عباسی آرند مدیرعامل ایرانسل، عنایت الله رحیمی استاندار فارس، آیت الله لطف الله دژکام نماینده ولی فقیه، تولیت آستان مقدس حضرت احمد بن موسی (ع)، امام جمعه شیراز و نماینده استان فارس در مجلس خبرگان رهبری، مهندس حیدر اسکندرپور شهردار شیراز، رییس و اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و جمعی از مقامات استانی و محلی، در محل سایت 5G ایرانسل در مجاورت ارگ تاریخی کریم خانی شیراز، افتتاح می شود.

شبکه 5G ایرانسل در شیراز

ایرانسل که مطالعه نسل پنج تلفن همراه را از سال ۱۳۹۵ با همکاری مراکز دانشگاهی داخلی و شرکت های معتبر بین المللی آغاز کرده بود، موفق شد در سال ۱۳۹۶ برای نخستین بار در ایران، نمونه ای از شبکه کامل 5G را آزمایش کند.

ایرانسل اول مرداد ۱۳۹۹، نخستین سایت تجاری نسل پنج تلفن همراه ایران را با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در پژوهشگاه ICT راه اندازی کرد. این سایت، در حاشیه جلسه هیات دولت، توسط رئیس جمهوری به صورت آنلاین افتتاح شد.

تست سرعت شبکه 5G ایرانسل در پارک آب و آتش

نوشته شبکه 5G ایرانسل در شیراز اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code