حق اختراع اوپو برای یک گوشی با نمایشگر دوم روی قاب پشتی و با طراحی Mate 40 Pro

شیائومی می ۱۱ اولترا به جز قاب دوربین خیلی بیرون زده، یک نمایشگر دوم هم در همین قاب دوربین داشت. به نظر می رسد که شاید نمایشگر دوم روی قاب پشتی و در فضای قاب دوربین، یک ترند ۲۰۲۱ برای چینی ها باشد. امشب شاهد حق اختراع اوپو برای یک گوشی با نمایشگر دوم روی قاب پشتی و با طراحی Mate 40 Pro هستیم.

حق اختراع اوپو

اوپو اخیرا چند طرح جالب برای تلفن های هوشمند ثبت کرده است. پتنت جدید اوپو صفحه نمایش دوم را در قاب دوربین اصلی تصویر می کند. حق ثبت اختراع ثبت شده توسط OPPO Guangdong Mobile Communications Co.، Ltd در CNIPA (اداره ملی مالکیت معنوی چین) در تاریخ 19 فوریه (دیروز) منتشر شده است. این حق ثبت اختراع، همان ظاهر مورد انتظار یک موبایل پرچمدار را نشان می دهد تا زمانی که آن را به پشت برگردانید.

همانطور که در زیر می بینید، قسمت عقب دارای یک طرح دایره ای دوربین با برش برای لنزها و یک سوراخ کوچک است که احتمالاً یک فلاش LED است. در داخل این دایره، یک طرح دایره ای دیگر وجود دارد. OPPO قصد دارد از این به عنوان نمایشگر ثانویه کوچک استفاده کند. در حق ثبت اختراع، یک رندر رنگی با سناریوهای مورد استفاده نشان داده شده است.

حق اختراع اوپو

به عنوان مثال، همانطور که در طراحی نشان داده شده نمایشگر کوچک می تواند به سرعت نشان دهنده زمان و تاریخ باشد. البته همیشه این احتمال وجود دارد که این شرکت با نمایش اعلان های سریع، داده های تناسب اندام و موارد دیگر بتواند کاربرد این نمایشگر را گسترش دهد.

همچنین در نگاه اول به نظر می رسد که هیچ دوربین سلفی وجود ندارد. این ممکن است باعث این شود که فکر کنیم آیا OPPO قصد دارد از نمایشگر ثانویه به عنوان منظره یاب دوربین استفاده کند تا افراد بتوانند با استفاده از دوربین عقب سلفی بگیرند! با این حال، در مورد آن مطمئن نیستیم زیرا اندازه این نمایشگر واقعا کوچکتر است.

به هر حال، بقیه طراحی آنقدرها متفاوت نیستند. ما در جلو یک صفحه نمایش خمیده داریم، یک پورت USB-C ، شیار سیم کارت ، بلندگو ، میکروفون اصلی در پایین و میکروفون ثانویه به بالا. به غیر از طراحی دایره ای، اوپو همچنین دارای یک طرح دیگر با قاب دوربین مربع شکل با لبه های گرد است.

مانند هر حق ثبت اختراع دیگر، ما مطمئن نیستیم که این امر می تواند به طرح نهایی برسد.

نظر شما درباره این حق اختراع اوپو چیست؟

نوشته حق اختراع اوپو برای یک گوشی با نمایشگر دوم روی قاب پشتی و با طراحی Mate 40 Pro اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code