آیفون ۱۱ پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۰

آیفون ۱۱ پس از یک سال از زمان عرضه هنوز هم محبوب است و عنوان پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۰ را نیز کسب کرده است. طبق جدیدترین آمار فروش گوشی های هوشمند، آیفون اس ای ۲۰۲۰ در جایگاه دوم این لیست قرار دارد و جالب اینجاست که رتبه سوم هم به گوشی دیگر شرکت اپل یعنی آیفون ۱۲ تعلق دارد و خبری از گوشی های اندرویدی در بالای لیست پرفروش ترین های سال ۲۰۲۰ نیست!

آیفون ۱۱ هم چنان محبوب و پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۰

آمار جدید پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۰ همچنین نشان می دهد که اگرچه آیفون ۱۲ مینی از نظر فروش ناموفق بوده است و حتی زمزمه هایی مبنی بر توقف تولید آن نیز شنیده می شود، اما همچنان موفق شده است در میان ۱۰ گوشی پروفروش سال ۲۰۲۰ قرار گیرد. اما آیفون XR علی رغم این که لقب پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۱۹ را یدک می کشد، اما در سال ۲۰۲۰ دیگر در جمع مدعیان این لیست قرار ندارد.

عمر باتری آیفون ۱۲ مشخص شد

طبق گزارشی که در wccftech منتشر شده است، آیفون ۱۱ پادشاه بی چون و چرای محبوب ترین و بالاترین میزان فروش گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰ با رقمی معادل ۶۴.۸ میلیون دستگاه است و پس از آن آیفون SE 2020 با ۲۴.۲ میلیون واحد در جایگاه دوم قرار دارد. آیفون ۱۲ جدیدترین محصول برند اپل که لقب محبوب ترین گوشی هوشمند 5G را توانسته بود در دوره ای چند ماهه یدک بکشد، در این لیست با ۲۳.۳ میلیون دستگاه توانسته در جایگاه سوم قرار بگیرد.

آیفون ۱۲ پرو مکس با ۱۶.۸میلیون دستگاه در مکان هفتم قرار گرفت و برای یادآوری، این پرچمدار محبوب ترین گوشی 5G نیز در ایالات متحده در حال حاضر لقب گرفته است.

آیفون ۱۲ مینی از بین چهار مدل عرضه شده اپل در سال گذشته برای دوره اکتبر تا نوامبر، بدترین فروش گوشی های هوشمند اپل محسوب می شود. با وجود برچسب ناموفق بودن، با انتشار گزارش هایی مبنی بر توقف تولید اپل در سه ماهه دوم سال ۲۰۲۱، ارقام این آمار نشان می دهد مدل ۵.۴ اینچی آیفون ۱۴.۵میلیون دستگاه در سراسر جهان فروش داشته است.

پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۰

متأسفانه، وضعیت فروش برای دستگاه های اندرویدی در این آمار زیاد جالب نیست و هیچ مدل شاخص و پرچمدار اندرویدی در این لیست وجود ندارد. فقط گوشی های سطح متوسط ​​و میان رده سامسونگ مانند گلکسی A51 و گلکسی A21 به ترتیب جایگاه چهارم و پنجم را کسب کردند.

این نتایج همچنین می تواند موفقیت اپل در سال ۲۰۲۱ را تضمین کند، چرا که اگر این روند ادامه یابد، غول فناوری ممکن است تمام رکوردها را در سال ۲۰۲۱ جا به جا کند. برای سال ۲۰۲۱، اپل چهار مدل آیفون ۱۳ را روانه بازار خواهد کرد که هر چهار مدل اندازه صفحه نمایش مشابه مدل های قبلی خود دارند که در سری آیفون ۱۲ دیده بودیم.

بله، درست شنیدید، اپل طراحی و تولید آیفون ۱۳ مینی را لغو نمی کند و با نگاهی به ارقام فروش آیفون ۱۲ مینی ، دلیل این موضوع را متوجه می شویم.

نظر شما درباره فروش گوشی های هوشمند در سال ۲۰۲۰ چیست؟

نوشته آیفون ۱۱ پرفروش ترین گوشی سال ۲۰۲۰ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code