پروژه جانشین ال جی V60 معلق مانده است
1 min read

پروژه جانشین ال جی V60 معلق مانده است

ما یک ماه پیش برای شما درباره احتمال خروجی ال جی از بازار موبایل نوشتیم. هر چند که این برند کره ای همچنان به تولیدات جدید خود ادامه می دهد اما گزارشی که امشب منتشر شده، شرایط را کمی عجیب می کند. گفته می شود که پروژه جانشین ال جی V60 معلق مانده است. ال جی وی ۶۰ آخرین پرچمدار این برند کره ای بود و هنوز مشخص نیست که برنامه آن ها برای سال ۲۰۲۱ به چه صورت است.

جانشین ال جی V60

گزارش جدیدی از Chosun ادعا می کند که ال جی به طور نامحدود برنامه جانشین ال جی V60 را معلق کرده است.

ال جی وی ۶۰ تینکیو 5G

قرار بود ال جی اواخر ماه گذشته میلادی و با هدف عرضه به بازار در ماه جاری میلادی، آزمایش میدانی گوشی پرچمداری را با نام رمز رنگین کمان یا Rainbow آغاز کند. گفته می شود این شرکت ارتباط خود را با اپراتورهای محلی در مورد عرضه Rainbow متوقف کرده است.

گفته می شود گوشی Rainbow ال جی در مقایسه با گوشی رول شونده ال جی در Explorer Project (که ال جی در CES امسال تقریبا از آن رونمایی کرد)، یک تلفن هوشمند با ظاهری سنتی تر است. شایعات حاکی از آن است که این اسم رمز برای ال جی V70 با چیپست Snapdragon 888 و پشتیبانی از قلم است.

این اولین گزارش از کره نیست که به معلق شدن برنامه توسعه یک تلفن LG اشاره می کند. یونهاپ گزارش داد که ال جی حتی تولید گوشی رول شونده خود را در حالت تعلیق قرار داده است، گزارشی که متعاقباً رسما رد شد.

گزارش های قبلی اشاره می کرد که ال جی به دنبال خریدار برای تجارت تلفن های هوشمند خود است که نشان از اوضاع آشفته در LG Mobile دارد.

نظر شما چیست؟ شما منتظر ال جی V70 بودید؟

نوشته پروژه جانشین ال جی V60 معلق مانده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code