تلویزیون های Smart Screen جدید هواوی احتمالا ۵ فروردین ۱۴۰۰ معرفی می شود

تلویزیون های Smart Screen هواوی با تمرکز بیشتری در حال تولید هستند. این شرکت تلاش می کند تا تولیدات کمتر وابسته به همکاری های امریکایی را بیشتر کند. امروز خبر می رسد که تلویزیون های Smart Screen جدید هواوی احتمالا ۵ فروردین ۱۴۰۰ معرفی می شود. تلویزیون های هوشمندی که با سیستم عامل HarmonyOS ارایه می شوند.

تلویزیون های Smart Screen جدید هواوی

هواوی مرتبا خود را به روز کرده و محصولات هوشمند را با توجه به نیاز کاربران روانه بازار می کند. به گزارش HuaweiCentral یک منبع خبری در Weibo عنوان کرد که هواوی در حال کار بر روی تلویزیون های جدید SmartScreen خود است که برنامه ریزی آن برای ۵ فروردین ۱۴۰۰ مشخص شده است.

علاوه بر این، او فاش می کند که تلویزیون های آینده هواوی از سیستم عامل Hongmeng OS یا (در بازار جهانی با نام HarmonyOS) پشتیبانی می کنند، که دارای عملکردهای قدرتمند و تجربه صوتی بصری ارتقا یافته است. به لطف سیستم عامل جدید، این موارد به محصولات جدید SmartScreen اضافه می شوند.

در حال حاضر، مشخص نشده است که SmartScreen های جدید هواوی در کدام خانواده معرفی خواهند شد. در دو سال گذشته، هواوی سه خانواده تلویزیون شامل سری V برای محصولات میان رده، سری X و سری S را برای مدل های پرچمدار معرفی کرده است.

در دسامبر سال گذشته، هواوی سری S تلویزیون های هوشمند خود را در سه اندازه مختلف 55 اینچ ، 65 اینچ و 75 اینچ به نام های S55 ، S65 و S75 معرفی کرد. این تلویزیون های هوشمند در دو مدل 16G و 32G با قیمت شروع 3299 یوان معادل ۵۱۰ دلار در دسترس بودند.

سری هواوی Smart Screen S در ابتدا با قابلیت های توزیع شده HarmonyOS، دوربین های ۱۳ مگاپیکسلی AI، بلندگوهای هوشمند Huawei Sound قدرتمند 4 * 10W رونمایی شد.

نظر شما چیست؟ منتظر تلویزیون های هواوی هستید؟ اگر تلویزیون های در بازار کشور ما بیشتر شوند (که می شوند) شما خریدار خواهید بود؟ دلیل تصمیم شما چیست؟

نوشته تلویزیون های Smart Screen جدید هواوی احتمالا ۵ فروردین ۱۴۰۰ معرفی می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code