نسل سوم اپل پنسل با طراحی براق را ببینید
1 min read

نسل سوم اپل پنسل با طراحی براق را ببینید

طبق اخبار و اطلاعات منتشر شده؛ اپل در ماه جاری میلادی نسل بعدی آیپد پرو را معرفی می کند، گرچه هنوز اپل هیچ مهر تاییدی بر این خبر نزده است. دیروز تصاویر جدیدی از نسل بعدی اپل پنسل منتشر شد که احتمال عرضه نسل سوم اپل پنسل در کنار آیپد پرو را افزایش داده است.

نسل سوم اپل پنسل با طراحی براق

تصاویر جدید منتشر شده از نسل بعدی اپل پنسل بدنه براق شبیه به نسل اول و نوکی دوباره طراحی شده را نشان می دهد. طبق تصاویر منتشر شده در macrumors، به نظر می رسد طراحی نسل بعدی اپل پنسل تا حد زیادی مشابه با نسل گذشته است. از لحاظ اندازه نسل جدید قلم اپل کوتاه تر از مدل نسل اول است و به صورت مغناطیسی به کنار آیپد متصل و شارژ می‌شود، در حالی كه برای شارژ مدل نسل اول باید به درگاه Lightning iPad متصل می شد.

اپل در طراحی جدید اپل پنسل جدید دوباره به بدنه براق به مانند نسل اول این قلم برگشته است و به نظر باید شاهد تغییرات و بهبودهای کلی در عملکرد این مدل باشیم. نسل دوم Apple Pencil با طراحی بدنه مات معرفی و عرضه شد. در حالی که ما به شدت اپل پنسل مشکی رنگ اپل را جذاب تر از رنگ سفید آن می دانیم، اما تصاویر لو رفته از نسل بعدی اپل پنسل به رنگ سفید آن اشاره دارد.

نسل سوم اپل پنسل

تفاوت بزرگ دیگری که در تصویر قابل مشاهده است به نوک اپل پنسل مرتبط می شود. نسل اول و دوم اپل پنسل نوک پیچشی کوچکی دارد که در‌صورت خرابی و کاهش عملکرد، به راحتی تعویض می شود. به نظر می‌رسد اپل در اپل پنسل نسل سوم از نوک بزرگ تری استفاده کرده است.

به احتمال زیاد از آنجا که نوک جدید دوباره طراحی شده است، می توانیم انتظار داشته باشیم که این شرکت عملکرد جدیدی را ارائه دهد. نوک بزرگ تر نشان از عملکردهای جدید و بهبود کارایی این مدل خواهد بود اما هنوز اطلاعاتی در این رابطه منتشر نشده است و نمی توان به صورت قطعی درباره آن نظری داد.

نگاه نزدیک به اپل پنسل جدید (new Apple Pencil) روی آیپد پرو ۲۰۱۸

به نظر می رسد امسال در کنار معرفی آیپد پرو باید منتظر یک قلم جذاب با کارایی های متفاوت از نسل های گذشته قلم اپل باشیم.

نوشته نسل سوم اپل پنسل با طراحی براق را ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code