هدف از طراحی نرم افزار طب کار و معاینات ادواری چیست؟

یه سری نرم افزارهای جالب وارد بازار شده که اگه بخوایم از امکاناتش بگیم، حتما برای شما هم عجیبه! مثلاً نرم افزار طب کار! میدونم الان میرین و تو گوگل سرچ میکنین که نرم افزار طب کار و معاینات ادواری چیست و قراره چیکار کنه، پس ما همینجا براتون توضیح میدیم.

کاربرد نرم افزار طب کار و معاینات ادواری چیست

قبل از اینکه به سوال ” نرم افزار مدیریت طب کار و معاینات ادواری چیست” جواب بدیم، بهتون بگیم که این نرم افزار دقیقاً طبق فرمهای استاندارد وزارت بهداشت طراحی شده و برای شرکتها و سازمانها و حتی کارخونه ها گزینه مناسبیه! حالا سوال اینجاست که اصلاً این نرم افزار به چ درده شرکتها و سازمان میخوره؟ تو کارخونه ها مگه نیاز به نرم افزار معاینه است؟ معلومه که بله! یکی از مهمترین بخش جواب سوال ” نرم افزار طب کار و معاینات ادواری چیست” دقیقا همینه! اینکه این نرم افزار طراحی شده تا بتونه پایش سلامت کارکنان یک ارگان را بررسی کند. امکانات نرم افزار طورییه که دارای یک سری بخشهای معاینه و حوادثه و همینطور بخش هایی توش وجود دار که میتونه بهتون گزارشهای حرفه ای بده و همه چیزو کنترل کنه. میتونین مدارک رو تو بخش مربوطه آپلود کنین و همینطور نتایج آزمایشهاتونو به صورت اکسل وارد نرم افزار کنین! دیگه چی از این بهتر؟

امکانات نرم افزار طب کار و معاینات ادواری چیست

خبر خوب اینکه نرم افزار طب کار میتونین رو کامپیوتر شخصی، موبایل و حتی تبلت نصب کنید. حجم زیادیم نداره و خیلی آسون نصب میشه. خبر خوب تر اینکه، استفاده از نرم افزار اصلاً نیازی به وجود اینترنت همیشگی نداره و فقط بعضی از بخشهاش آنلاینه، پس میتونین خیلی آسون زمانی که اینترنت ندارین هم ازش استفاده کنین! نرم افزار طب کار جزو نرم افزار های مدیریتی برای انواع کلینیک ها نیز میباشد.

یکی از سوالایی که تو ذهنتون که دوس دارین سرچ کنین اینه که نحوه اتصال نرم افزار طب کار و معاینات ادواری چیست؟ خب ما بهتون میگیم. این نرم افزار این شکلی کار میکنه که به بانک اطلاعاتی پرسنلی یک سازمان یا کارخونه یا شرکت یا هرجا! وصل میشه و به روزرسانی خیلی راحت و اتوماتیک وار صورت میگیره! طراحی نرم افزار جوریه که با آخرین فرم هایی که وزارت بهداشت اعلام کرده سازگاره و دردسری از این نظر نداره.

میتونین پرونده ها هم به صورت آنلاین و هم آفلاین دقیقاً مثل درخواستی که کاربر ازتون داره ثبت کنین.

این امکانو در اختیارتون میذاره که بیماری های دستگاه و اندام را گروه بندی کنین و ثبتشون کنین.

یک سری آزمون ها وجود دارد که با گراف و نمودار همراهه و میتونین خیلی آسون تو نرم افزار طب کار وارد کنین و هر وقت خواستین ازش استفاده کنین مثلاً آزمون ادیومتری یا اپتومتری و کلی آزمون های دیگه!

حالا سوال اینجاس که قسمت خوب نرم افزار طب کار و معاینات ادواری چیست؟ آره نوبت رسید به بخش جالب این نرم افزار که بهتون اجازه میده تا فایلهای اکسلو آپلود کنین یعنی خیلی راحت نتیجه آزمایشتونو اسکن کنین و وارد نرم افزار کنین.

یکی از سوالایی که خیلی تو گوگل بهش برخوردیم اینه که ” بخش تخصص نرم افزار طب کار و معاینات ادواری چیست؟” این نرم افزار طوری طراحی شده که بهتون اجازه میده شاخص های بیولوژیک تعریف کنین و همینطور علائم حیاتی افراد رو ثبت کنین. یک بخش خاصی تو نرم افزار طراحی شده که سوابق بیماری و همینطور گزارش های مربوط به اون تو اون بخش قرار گرفته و دسترسی بهشون خیلی آسونه.

باورتون میشه که یک بخش از نرم افزار مربوط به مرخصی استعلاجی باشه؟ این بخش طراحی شده تا اطلاعات مرخصی های استعلاجی به آسونی ثبت شده و گزارش های لازم اعلام بشه.

یک بخش وجود داره، مخصوص پزشکاست. پزشکای طب کار تو اون بخش نظرشونو ثبت میکنن و کارشناس بهداشت هم هست تا بتونه نظر خودش رو اعلام کنه. نرم افزار درمانگاه سلاک طب در لینک قبل موجود میباشد.

سیستم هوشمند نرم افزار طب کار و معاینات ادواری چیست؟

یه بخشی تو نرم افزار طب کار طراحی شده که بهتون اجازه میده از دستگاه های امضای دیجیتال استفاده کنین. مثلاً با کارتهای هوشمند سازگاره و ازتون اثر انگشت میگیره. یک بخش دیگه وجود داره که بیمه اصلی و تکمیلی رو تفکیک میکنه و به ثبت میرسونه. نرم افزار طوری طراحی شده که پشتیبان گیری قوی داره و میتونه همه چیزو تا مدتها ذخیره کنه. شما میتونین خیلی ساده خش ارسال پیامکو تنظیم کنین تا بهتون پیامک بشه و نوبت دهی و بقیه موارد بهتون اطلاع داده بشه. یه بخش دیگر از نرم افزار هست که بهتون خلاصه معاینه های پزشکی سالانه رو میده. حتی میتونین فرم های آموزشی مخصوصی رو وارد کنین و همه اینها یعنی این نرم افزار تونسته سیستم هوشمندی داشته باشه طوری که خیلی از بیماریها رو ثبت میکنه و کلاً همه فن حریفه!

نرم افزار طب کار یک تیر و چند نشانه!

یه عالمه آپشنای خوب برای نرم افزار طب کار وجود داره که ما بعضیاشون گفتیم. همین که میتونه به کارت سلامت هوشمند وصل بشه یعنی کلی خبرای خوب تو راهه! با این نرم افزار حوادث کنترل میشه، وضعیت شیفتهای کاری بررسی میشه، نتیجه آزمایشها مشخص میشه و برای پرسنل سلامت سنجی در نظر گرفته میشه.

و خبر خوب ! این نرم افزار 5 تا فرم صفحه ای داره که ظاهرش بسیار دوست داشتنی و آسون طراحی شده و همین باعث شده از بقیه نرم افزارهای مشابه جلوتر باشه!

نوشته هدف از طراحی نرم افزار طب کار و معاینات ادواری چیست؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code