آیا فیلم سینمایی The Nun 2018 میتواند ترسناک ترین فیلم 2018 انتخاب شود ؟

شرکت برادران وارنر و نیو لاین سینما سرانجام اولین تیزر تریلر فیلم ترسناک و مورد انتظار راهبه (The Nun) را منتشر کردند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، همانطور که اوایل این هفته وعده داده شده بود، شرکت برادران وارنر و شرکت فیلمسازی نیو لاین سینما اولین تیزر تریلر فیلم The Nun را منتشر کرده‌اند. در این تریلر شاهد اولین تصاویر رسمی این فیلم ترسناک هستیم و در آن با شخصیت‌‌های اصلی فیلم بیشتر آشنا می‌شویم. همچنین در این تریلر شاهد معرفی و بازگشت شخصیت راهبه شیطانی نیز هستیم. این فیلم دومین اسپین آف مجموعه فیلم The Conjuring است که براساس یک شخصیت شیطانی در فیلم The Conjuring 2 در دست ساخت است.

راهبه (انگلیسی: The Nun) یک فیلم ترسناک به کارگردانی کورین هاردی است که در سال ۲۰۱۸ منتشر خواهد شد. فیلم‌نامه نوشتهٔ گری دوبرمن بر پایهٔ داستانی از دوبرمن و جیمز وان می‌باشد. این فیلم اسپین‌آف از فیلم احضار ۲ است و پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های احضار محسوب می‌شود. تیسا فارمیگا، دمیان بیچیر، شارلوت هوپ و بانی آرونز بازیگران این فیلم هستند. این فیلم در ۷ سپتامبر ۲۰۱۸ توسط برادران وارنر اکران خواهد شد. ویکی پدیا

فیلم راهبه

کمپانی برادران وارنر، تیزر جدیدی برای فیلم The Nun (راهبه) منتشر کرده است. این تیزر با فرمت ۳۶۰ درجه می‎باشد. فیلم راهبه، سومین فیلم نسخه‌فرعی از مجموعه فیلم‎های The Conjuring (احضار روح) است. در زیر می‌توانید این تیزر مخوف و ۳۶۰ درجه را مشاهده یا دانلود نمایید.

فیلم راهبه که پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‎های احضار روح است، یک راهبه با بازی شارلوت هوپ، یک کشیش کاتولیک با گذشته‎ای تاریک با بازی دیمین بایکر و یک راهبه تازه‎کار جوان با بازی تیسا فارمیگا، خواهر کوچکتر ستاره فیلم‎های احضار روح، ورا فارمیگا، به نام خواهر ایرنه را دنبال می‎کند که توسط واتیکان برای بررسی و تحقیق در مورد خودکشی مرموز یک راهبه به صومعه‎ای در رومانی در سال ۱۹۵۲ اعزام می‎شوند.

طبیعتا، این خودکشی مربوط شخصیت منفی فیلم یعنی والاک با بازی بونی آرونز می‎باشد.قبلا تبلیغی کوتاه برای این فیلم در شبکه اجتماعی یوتیوب منتشر شده بود که به دلیل ترسناک بودنش سبب ناراحتی و آشفتگی برخی افراد شده بود و یوتیوب اقدام به حذف آن نمود.

فیلم راهبه قرار است در تاریخ جمعه ۱۸ شهریور ۱۳۹۷ (۷ سپتامبر ۲۰۱۸) به اکران دربیاید. این فیلم نوشته گری دابرمن و جیمز وان و کارگردانی شده توسط کورین هاردی می‎باشد. این تیزر به کاوش در یک صومعه متروکه می‌پردازد و قابلیت ۳۶۰ درجه بودنش به بیننده‌ها این اجازه را می‌دهد تا از جهات مختلف به جستجو در این صومعه بپردازند. دانلود فیلم راهبه 2018 از سایت هکس دانلود .