همه گیری کرونا باعث افزایش خرید گجت های پوشیدنی شده است
1 min read

همه گیری کرونا باعث افزایش خرید گجت های پوشیدنی شده است

شرکت IDC فعال در زمینه پایش بازار گزارش داده است که 444.7 دستگاه گجت پوشیدنی در سال ۲۰۲۰ فروخته شده است. این آمار به ما ۲۸.۴ درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۱۹ را نشان می دهد. از این آمار، IDC نتیجه می گیرد که همه گیری کرونا باعث افزایش خرید گجت های پوشیدنی شده است.

افزایش فروش گجت های پوشیدنی در طول همه گیری کووید-۱۹

شرکت IDC همچنین گفت:

بازار گجت های پوشیدنی با افزایش 27.2٪ نسبت به مدت مشابه سال گذشته رو به رو است که ناشی از در دسترس بودن دستگاه های جدید و کاهش قیمت ها است.

جیتش اوبرانی، مدیر تحقیق در بخش پایش موبایل موسسه IDC ، در مورد نتایج گفت:

“در حالی که تغییر در هزینه ها همراه با محصولات جدید و فصلی معمول در سه ماهه چهارم در جریان بود، همه گیری نیز برای بازار خوب بوده است، زیرا سلامتی و تناسب اندام را در کانون توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار داده است. برنامه های تناسب اندام در خانه به سرعت در حال تبدیل شدن به یکی از اجزای مهم پیشنهادات پوشیدنی برای بسیاری از شرکت ها هستند. فراتر از آن، گسترش حسگرهای بهداشتی مانند درجه حرارت پوست، نوار قلب و ردیابی ضربان قلب به کاربران و متخصصان بهداشت این امکان را می دهد تا درک بهتری از شروع و پیگیری بیماری ها داشته باشند. “

در دسته پوشیدنی ها، بررسی IDC شامل وسایلی مانند ساعت های هوشمند، مچ بندها و هندزفری ها است (در مواردی که دستگاه با عملکردی فراتر از پخش صدا ارائه می شود، قابل محاسبه است). با کمال تعجب، گجت های پوشیدنی در سه ماهه چهارم، محصولات شنیداری بیشترین فروش گجت های پوشیدنی را به خود اختصاص داده اند که 64.2 درصد از سهم کل فروش است. ساعت ها 24.1 درصد از بازار را در دست دارند و دستبندها نیز به دلیل کمبود نیمه هادی 11.5 درصد را نشان می دهد.

تا سه ماهه چهارم، اپل با 36.2 درصد سهم بازار پیشرو بازار پوشیدنی بود. پشت اپل، شیائومی (8.8٪)، سامسونگ (8.5٪) ، هواوی (6.7٪) و BoAt (فقط در هند عرضه می کند) با (5.4٪) قرار دارند.

فروش اپل واچ حدود 45.6٪ افزایش یافت زیرا مشتریان می توانند با قیمت های مختلف خرید کنند. اپل در حال حاضر سری ۶ در کنار Watch SE و سری ۳ را به فروش می رساند. محصولات شنیداری اپل نیز در سه ماهه چهارم افزایش یافته است اما رشد سال به سال نسبت به ۲ بازه سه ماهه قبل کند شده است.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این رشد طبیعی بازار بوده یا واقعا متاثر از همه گیری کرونا هم هست؟

نوشته همه گیری کرونا باعث افزایش خرید گجت های پوشیدنی شده است اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code