جزئیات نمایشگر وان پلاس ۹ منتشر شد
1 min read

جزئیات نمایشگر وان پلاس ۹ منتشر شد

وان پلاس آخرین سری پرچمداران خود، وان پلاس ۹ و وان پلاس ۹ پرو را در تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ معرفی خواهد کرد. طی چند روز گذشته نیز گزارش های زیادی را در مورد این گوشی ها به خصوص کیفیت عکاسی آن ها شاهد بودیم. همچنین تصاویر خیره کننده ای از این تلفن های هوشمند در رنگ های نقره ای و بنفش گرادیانت در دسترس داریم. حال نوبت به نمایشگر وان پلاس ۹ می رسد تا با جزئیات آن به صورت رسمی آشنا شویم.

نمایشگر وان پلاس ۹

طبق اطلاعات منتشر شده در اکانت رسمی این شرکت در Weibo، نمایشگر این سری از گوشی ها علاوه بر کسب گواهینامه +DisplayMate A، در ۱۳ مورد از این تست ها نیز رکوردی تازه را به جای می گذارد (خبر عجیبی نیست و در گذشته بین اپل و سامسونگ پاسکاری می شد و حال  اوپو و وان پلاس نیز به ترکیب آن ها اضافه شده اند). همچنین نمایشگر وان پلاس ۹ از دقت رنگ ۱۰bit واقعی، رزولوشن 2K و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، ۸۱۹۲ درجه تنظیم سطح روشنایی و سنجش خودکار دمای رنگ پشتیبانی می کند.

تا این جای کار تفاوت زیادی را با اغلب گوشی های هوشمند مخصوصا پرچمدار سال گذشته خود وان پلاس یعنی وان پلاس ۸ پرو شاهد نیستیم اما آیتمی که این گوشی را تا حدودی متمایز می کند و جزو اولین موارد در گوشی های هوشمند نیز محسوب می شود، استفاده صفحه نمایش منعطف وان پلاس ۹ از تکنولوژي LTPO می باشد. به موجب این تکنولوژی عکس العمل پیکسل ها به لمس نمایشگر متغیر است و با توجه به وضعیت استفاده کاربر از ۵ تا ۱۲۰ هرتز را شامل می شود و کاربرد آن عموما در صرفه جویی میزان مصرف باتری بوده و در نتیجه باید انتظار طول عمر باتری فوق العاده از این دستگاه را داشته باشیم.

طراحی وان پلاس ۹

همچنین دیروز شاهد انتشار عکس های رسمی از این گوشی بودیم که پنل جلویی و قاب پشت این گوشی را به نمایش می گذارد. طبق این مجموعه تصاویر در پنل جلویی دستگاه، ما شاهد یک صفحه نمایش منحنی به همراه دوربین سلفی در سوراخ سمت چپ نمایشگر هستیم که ظاهرا هیچ تغییری نسبت به وان پلاس ۸ پرو ندارد. در بخش پشتی اما، دوربین چهارگانه مشابه ۸تی در قالب یک جزیره به گوشه سمت چپ منتقل شده که هم رنگ با بدنه دستگاه می باشد. به علاوه عبارت HASSELBLAD نیز مابین دوربین ها درج شده است. همچنین دو رنگ نقره ای و بنفش گرادیانت را به ترتیب در نسخه های پرو و معمولی وان پلاس ۹ شاهد هستیم که به نظر من طراحی پنل پشتی به خصوص در نسخه پرو را کمی کسل کننده جلوه می دهد.

نظر شما راجع به نمایشگر وان پلاس ۹ چیست؟ با این که دقیقا یک هفته تا کنفرانس رسمی وان پلاس فاصله داریم، با این حساب نباید انتظار معرفی تازه ای به غیر از اعلان قیمت و زمان عرضه این گوشی داشته باشیم؛ مگر این که طبق شایعات پای نسخه میان دره ای به نام ۹R نیز در میان باشد.

نوشته جزئیات نمایشگر وان پلاس ۹ منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code