رسما تایید شد ساعت وان پلاس از RTOS به جای Wear OS استفاده می کند
1 min read

رسما تایید شد ساعت وان پلاس از RTOS به جای Wear OS استفاده می کند

می دانیم که ساعت وان پلاس تاریخ ۳ فروردین ۱۴۰۰ معرفی خواهد شد. در دسامبر سال گذشته، مدیر عامل وان پلاس، پیت لاو گفت که این شرکت در حال همکاری با تیم WearOS برای بهبود ارتباط بین اکوسیستم Wear OS در کنار Android TV و تلفن های هوشمند اندروید است. این صحبت شبهه ای ایجاد کرد که ساعت وان پلاس براساس WearOS ارایه خواهد شد. اما در واقعیت، این شرکت برنامه دیگری دارد. در حقیقت رسما تایید شد که ساعت وان پلاس از RTOS به جای Wear OS استفاده می کند.

ساعت وان پلاس بدون Wear OS ارایه می شود

در پست فروم وان پلاس، لاو تأیید کرده است که OnePlus Watch سیستم عامل WearOS را اجرا نمی کند، در عوض این شرکت از “RTOS” یا “سیستم عامل در آن واحد” استفاده می کند. به گفته مدیر عامل، RTOS یک تجربه روان و عمر باتری عالی را ارائه می دهد، اگرچه Lua به ما هیچ اطلاعاتی در مورد دوام باتری با یک بار شارژ نداده است.

او گفت:

ما تصمیم گرفتیم با استفاده از یک سیستم عامل هوشمند که مبتنی بر RTOS ساخته شده است پیش برویم زیرا معتقدیم که با ارائه یک عمر باتری عالی، تجربه ای روان و قابل اعتماد را برای شما فراهم می کند. این ها بزرگترین نگرانی های افرادی است که به دنبال خرید ساعت هوشمند هستند.

در پست انجمن، مدیر عامل همچنین اشاره کرد که ساعت هوشمند آینده یکی از دستگاههایی است که بیشترین درخواست را از سوی کاربران دارد.

وان پلاس به تازگی تیزر ساعت هوشمند خود را منتشر و فاش کرده است که این ساعت هوشمند در کنار سری OnePlus 9 ارایه خواهد شد. این شرکت اما چیزی در مورد شکل ظاهری ساعت هوشمند در این تیزر فاش نکرد. خوشبختانه مشخصات این ساعت هوشمند به تازگی با اخذ مجوز در هند، درز کرده است.

منتظر وان پلاس واچ هستید؟

نوشته رسما تایید شد ساعت وان پلاس از RTOS به جای Wear OS استفاده می کند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code