بسته ۱ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل و ۱ ساعت مکالمه رایگان با اعتبار تنها ۱ ساعت!

اپراتورهای همراه به رسم هر ساله اقدام به ارایه بسته هدیه نوروز ۱۴۰۰ کرده اند. اپراتور ایرانسل هم برای عید هدایایی دارد که برخی به همه کاربران و برخی به قید قرعه ارایه می شود. بسته هدیه نوروزی ایرانسل که به همه کاربران ارایه می شود، بسته ۱ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل و ۱ ساعت مکالمه رایگان با اعتبار تنها ۱ ساعت است.

بسته هدیه نوروزی ایرانسل

واقعا نباید دندان اسب پیش کشی را شمرد اما خب سوالی که وجود دارد این است، وقتی کل اعتبار یک بسته هدیه ۱ ساعت است و شما ۱ ساعت هم مکالمه (درون شبکه) در آن ارایه می کنید، آن ۱ گیگابایت اینترنت را با این سرعت بی نظیر اینترنت (!) چطور باید استفاده کنیم؟

هدیه مکالمه و اینترنت رایگان

تمام مشترکان ایرانسل می‌توانند از 30 اسفند 1399 تا 13 فررودین 1400، با شماره‌گیری #۵* هدیه نوروزی ایرانسل را دریافت کنند. این هدیه شامل بستۀ ترکیبی یک ساعت مکالمۀ رایگان ایرانسلی (درون شبکه) و ۱ گیگابایت اینترنت رایگان است و اعتبار آن از زمان فعال‌سازی، یک ساعت است.

اینترنت رایگان ایرانسل نوروز ۱۴۰۰

لیست دیگر هدایای نوروزی ایرانسل که به صورت قرعه کشی ارایه می شود، به قرار زیر است:

بسته ۱۴ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل و ۵ سکه طلا در اپلیکیشن ایرانسل من – در بخش تکان شگفت‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل

ایرانسل، از ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ تا ۱۳ فروردین، هر روز ۱۴۰۰ نفر از مشترکانی که در بخش تکان شگفت‌انگیز اپلیکیشن ایرانسل، گوشی‌ موبایل‌شان را تکان دهند، به قید قرعه ۱۴ گیگابایت اینترنت، هدیه می‌دهد. این بسته‌ها تا پایان همان روزی که دریافت و فعال می‌شوند اعتبار دارند و هر مشترک تنها یک‌بار آن‌را دریافت خواهد کرد.

علاوه بر بسته اینترنت در تکانۀ اپلیکیشن ایرانسل من، پنج ربع سکه بهار آزادی به پنج نفر از مشترکانی که در این ۱۴ روز با استفاده از تکان شگفت‌انگیز ایرانسل من، بیشترین تکان را به گوشی‌ موبایل خود داده باشند نیز، هدیه خواهد شد.

280 میلیون جایزه نقدی و بسته‌های اینترنت 14 گیگابایتی در اپلیکیشن پیشواز

اپلییکشن پیشواز ایرانسل، جوایز ویژه نوروزی شامل 280 میلیون ریال جایزه نقدی و 14 گیگابایت اینترنت هدیه، برای تمام مشترکان ایرانسل در نظر گرفته است که تا 20 فروردین 1400، امکان دریافت این هدایا وجود دارد. هدایای اپلیکیشن پیشواز ایرانسل به مناسبت نوروز 1400، یک جایزۀ 14 میلیون تومانی، چهارده جایزۀ 1 میلیون تومانی و جوایز 14 گیگابایتی برای 1400 نفر در نظر گرفته شده‌اند.

یک جایزه ۱۴میلیون تومانی

ایرانسلی‌ها می‌توانند با بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در اپلیکیش پیشواز، شانس خود را برای دریافت یک جایزه ۱۴ میلیون تومانی امتحان کنند. هر بارگذاری آهنگ پیشواز شخصی در این اپلیکیشن، یک امتیاز دارد.

چهارده جایزه ۱میلیون تومانی

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند در اپلیکیشن پیشواز ایرانسل، تمام مشترکان می‌توانند یکی از چهارده برندۀ جوایز یک میلیون تومانی باشند. هر مرتبه فعال‌سازی آهنگ پیشواز هوشمند، یک امتیاز بیشتر به همراه دارد.

جوایز ۱۴گیگابایتی برای ۱۴۰۰نفر

با فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی،تمام مشترکان می‌توانند یکی از ۱۴۰۰ برندۀ ۱۴ گیگابایت اینترنت هدیه باشند. هر مرتبه فعال‌سازی آهنگ پیشواز عادی، یک امتیاز بیشتر به همراه خواهد داشت.

نظر شما درباره هدیه نوروزی ایرانسل برای سال ۱۴۰۰ چیست؟

همچنین بخوانید: بسته هدیه نوروزی همراه اول برای سال ۱۴۰۰

بسته هدیه نوروز همراه اول برای سال ۱۴۰۰ + کد فعال سازی و شرایط

نوشته بسته ۱ گیگابایت اینترنت رایگان ایرانسل و ۱ ساعت مکالمه رایگان با اعتبار تنها ۱ ساعت! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code