تست خم شدن Redmi Note 10 Pro Max و ضد آب بودن آن را تماشا کنید: گوشی تاشو جدید ردمی؟!
1 min read

تست خم شدن Redmi Note 10 Pro Max و ضد آب بودن آن را تماشا کنید: گوشی تاشو جدید ردمی؟!

هنوز خیلی از تست خم شدن ردمی نوت ۱۰ و تست ضد آب عجیب و غریب آن نگذشته است که نوبت به تست خم شدن Redmi Note 10 Pro Max و ضد آب بودن آن می رسد. اگر کمی بخواهم اسپول کنم باید بگویم که ردمی نوت ۱۰ پرو مکس با وجود قاب پشتی شیشه ای اما حتی عملکردی بدتر از ردمی نوت ۱۰ ارایه می کند.

تست خم شدن Redmi Note 10 Pro Max

فریم پلاستیکی و قاب پشتی شیشه ای در ردمی نوت ۱۰ پرو مکس شاید حریف وزن بیشتر این دستگاه بزرگ خانواده ردمی نوت ۱۰ نمی شود.

بله، به همین سادگی می شکند. البته همانطور که پیش از این گفتم، این یوتیوبر هندی در تست خود به این توجه نمی کند که پس از تست سقوط که قاب پشتی و نمایشگر این دستگاه به شکل واقعا بدی آسیب دیده، تست خم شدن خیلی منطقی نیست. به هر حال می بینیم که شاسی دستگاه هم توان زیادی برای مقاومت ندارد و دستگاه به سادگی و مانند یک تکه شکلات، می شکند.

هر چند در مشخصات ردمی نوت ۱۰ آمده که در برخی بازارها گواهی IP53 دارد اما برای ردمی نوت ۱۰ پرو مکس همان هم وجود ندارد. جالب اینکه نتیجه تست ضد آب بودن ردمی نوت ۱۰ پرو مکس در عمق کم و مدت زمان ۵ دقیقه خیلی با ردمی نوت ۱۰ تفاوتی نداشت.

بله، متاسفانه در صورت سقوط ردمی نوت ۱۰ پرو مکس می توانید خیلی خوشبین باشید و نه آن چنان برای خراشیدگی سربلندتان می کند. البته که گوریلا گلس ۵ کار خود انجام می دهد اما خراشیدگی های سطح ۶ واقعا عمیق هستند.

نظر شما چیست؟ این کیفیت ساخت پایین برای شما قابل پذیرش است؟!

نوشته تست خم شدن Redmi Note 10 Pro Max و ضد آب بودن آن را تماشا کنید: گوشی تاشو جدید ردمی؟! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code