پایان ال جی موبایل با وجود عدم توافق با خریداران احتمالی
1 min read

پایان ال جی موبایل با وجود عدم توافق با خریداران احتمالی

عجب شبی و چه خبری. درست همان شبی که در ترنجی برای شما به صورت اختصاصی نوشتم اسنپدراگون ۸۶۰ و اسنپدراگون ۸۷۰ مهر تاییدی بر راهبرد ال جی است، خبر از پایان ال جی موبایل با وجود عدم توافق با خریداران احتمالی می رسد.

پایان ال جی موبایل

چندین گزارش مبنی بر اینکه ال جی در حال کنار گذاشتن تجارت تلفن های هوشمند است وجود دارد. حتی اگر درباره خروج کامل مطمئن نبودند به کاهش مقیاس این بخش اشاره داشتند. تاکنون هرکدام از این شرکت ها، ادعاهای مذکور را تکذیب کرده اند اما امشب نشریه کره ای dongA گزارش مشابه دیگری را به نقل از یکی از منابع صنعتی اضافه می کند و به نظر می رسد بدترین حالت برای نتیجه احتمالی باشد.

گفته می شود LG در حال مذاکره با Vingroup و همچنین فولکس واگن به عنوان خریداران بالقوه برای تجارت تلفن همراه این شرکت بود. این نشریه گزارش می دهد مذاکرات در هر دو جبهه ناموفق بوده است چرا که با حدود ۱ درصد از سهم بازار جهانی، پیشنهادی درخواستی بسیار بالا بود.

این شرایط فقط یک گزینه را برای بررسی باقی می گذارد، اینکه ال جی بخش تلفن همراه را تعطیل کند. طبق گزارش dongA، تصمیم نهایی ممکن است تا ۲ هفته دیگر به کارمندان اعلام شود. البته برای کارمندان همه چیز بد نیست، چرا که این شرکت سعی خواهد کرد توزیع مجدد کارمندان را از بخش تلفن همراه خود به بخشهای لوازم خانگی و خودرو، به همراه سایر شرکت های تابعه مانند LG Energy Solution انجام دهد.

در مورد وضعیت آینده گوشی های هوشمند ال جی باید گفت که این گوشی ها متوقف شده اند. این پروژه ها شامل پروژه رنگین کمان یعنی پرچمدار ۲۰۲۱ این شرکت برای (جانشینی LG V60) است. گزارش شده است که توسعه LG Rollable هنوز ادامه دارد، اما بعید به نظر می رسد که این گوشی به صورت تجاری عرضه شود.

بخش موبایل ال جی همچنان از نظر مالی به مبارزه ادامه داده و این شرکت گفت که شرایط “برای هر احتمالی” باز است. تصمیم نهایی در مورد سرنوشت بخش تلفن همراه به زودی به صورت داخلی اعلام می شود، بنابراین مدتی طول می کشد تا تأیید رسمی را داشته باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آخر خط ال جی موبایل است؟

نوشته پایان ال جی موبایل با وجود عدم توافق با خریداران احتمالی اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code