گوشی های می میکس و می ۱۱ پرو شیائومی احتمالا منحصر به بازار چین خواهند بود

سال گذشته Mi 10 Ultra نه تنها یکی از بهترین گوشی های پرچمدار شیائومی بود بلکه یکی از بهترین گوشی های ممتاز معرفی شده در بازار گوشی های هوشمند نیز بود. متأسفانه، این دستگاه منحصر به بازار چین بود و در مناطق دیگر عرضه نشد. یک منبع خبری امروز خبری را منتشر کرده است که خیلی برای طرفداران شیائومی امیدوارکننده نخواهد بود، احتمالا گوشی های می میکس و می ۱۱ پرو که قرار است امروز در مراسم شیائومی معرفی شوند، عرضه جهانی نخواهند شد و محدود به بازار چین خواهند بود!

گوشی های می میکس و می ۱۱ پرو شیائومی عرضه جهانی نمی شوند

شیائومی امروز یک کنفرانس معرفی محصول آنلاین با نام “زندگی بی نهایت” برگزار می کند که قرار است محصولات متنوعی را در آن به نمایش درآورد. شیائومی قبلاً رسماً تأیید کرده است که گوشی های هوشمند پرچمدار این شرکت mi 11 Ultra و mi 11 Pro ، تلفن هوشمند ارزان قیمت mi 11 Lite و نسل جدید مورد انتظار Xiaomi Mi Mix با صفحه نمایش تاشو و فناوری لنز مایع که نزدیک به چشم انسان هستند، در این روز معرفی و رونمایی می شوند. در کنار گوشی های هوشمند محصولات دیگری همچون تبلت Xiaomi Mi Pad 5، دستبند تناسب اندام Xiaomi Mi Band 6 در کنار لپ تاپ پرچمدار شیائومی Mi Notebook Pro و کولر گازی نسل جدید نیز ارایه می شوند.

اما امروز چند ساعت قبل از شروع مراسم رونمایی از محصولات شیائومی، حساب توییتری شیائومی یو آی (xiaomiui@) اعلام کرد می ۱۱ پرو عرضه جهانی نخواهد داشت زیرا این گوشی منحصر به بازار چین خواهد بود. در توییت دیگری، این حساب توییتری می گوید گوشی جدید Mi MIX با نام رمز “cetus” نیز منحصر به کشور چین خواهد بود. با این وجود، هر دو دستگاه در رویداد جهانی این شرکت معرفی خواهند شد.

به نقل از gizmochina، اما این حساب توییتری یک خبر خوب نیز به طرفداران شیائومی داده است و آن هم عرضه جهانی گوشی می ۱۱ اولترا است که طبق گفته اش این گوشی در ابتدا به بازار هند و در نهایت روانه بازارهای جهانی می شود. این خبر خوبی است برای کسانی که سال گذشته نتوانستند علی رغم میل باطنی مدل می 10 اولترا را تهیه کنند و می توانند امیدوار باشند نسخه بعدی آن یعنی می ۱۱ اولترا وارد بازارهای جهانی می شود.

اما کسانی که منتظر مدل می میکس بودند نیز خبر خوب اینکه طبق گزارش های منتشر شده شیائومی امسال قصد معرفی سه گوشی تاشو را دارد که احتمالا یکی از آن ها می تواند راهی بازارهای جهانی شود. پس طرفداران گوشی های تاشو می توانند انتظار داشته باشند حداقل یک مدل از گوشی های تاشویی که برند محبوب شان تولید می کند را در اختیار داشته باشند.

Mi 11 Ultra تنها تلفنی نیست که فردا روانه بازار می شود و در خارج از چین عرضه می شود. Mi 11 Lite همچنین برای بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود و در نسخه های 4G و 5G معرفی می شود.

 

Mi Mix

گوشی می میکس جدید احتمالا از فناوری 5G استفاده خواهد کرد و دارای طراحی تاشو داخلی مانند Galaxy Z Fold2 است. بر اساس گزارش های قبلی، اعتقاد بر این است که این تلفن هوشمند با اندازه نمایشگر حدود ۷ اینچی با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز ارائه می شود. می توان آن را از چیپست Snapdragon 888 تصور کرد و از یک سنسور دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی در ماژول دوربین سه گانه بهره برد. این دستگاه می تواند MIUI 12 را اجرا کند و یک باتری 5000 میلی آمپری را در خود جای دهند. شیائومی می میکس جدید از فناوری Liquid Lens استفاده خواهد کرد. این اولین استفاده از فناوری مذکور در موبایل های هوشمند است.

Mi 11 Pro

گوشی می ۱۱ پرو در قسمت جلوی دستگاه، صفحه نمایش OLED خمیده 6.8 اینچی وجود دارد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن WQHD + با رفرش ریت تطبیقی ​​120 هرتز است. یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی نیز در حفره بالای نمایشگر است. این نمایشگر همچنین با لایه ای از Corning Gorilla Glass Victus و گواهی ضدآب و گرد و غبار IP68 همراه است.

همچنین طبق اخبار منتشر شده قبلی انتظار داریم این مدل دارای صفحه نمایش ثانویه در کنار تنظیمات دوربین سه گانه در پشت باشد. هنوز جزئیاتی مربوط به این نمایشگر ثانویه منتشر نشده است. گزارش قبلی حاکی از آن بود که این تلفن با یک سنسور 50 مگاپیکسل ISOCELL GN2 با اندازه سنسور 1/1.12 اینچ همراه خواهد بود. همچنین دارای یک سنسور اولتراواید 48 مگاپیکسلی و یک لنز بزرگ نمایی تله فوتو 48 مگاپیکسلی با پشتیبانی از زوم 120 برابر است.

از مشخصات دیگر می توان به باتری 5000 میلی آمپری اشاره کرد. Xiaomi Mi 11 Pro از شارژ سریع سیمی 67 وات، شارژ سریع بی سیم 67 وات و بی سیم معکوس 10 وات پشتیبانی می کند. این گوشی با اندروید ۱۱ عرضه می شود. می توان انتظار داشت که نسخه رابط کاربری MIUI 12.5 باشد. این گوشی به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و با ۱۲ گیگابایت رم عرضه خواهد شد.

 

البته هنوز هیچ کدام از این خبرها تایید یا تکذیب نشده است و باید منتظر مراسم معرفی رسمی این گوشی ها باشیم. نظر شما در رابطه با عرضه نشدن جهانی گوشی های می میکس و می ۱۱ پرو چیست؟

نوشته گوشی های می میکس و می ۱۱ پرو شیائومی احتمالا منحصر به بازار چین خواهند بود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code