مشخصات شیائومی می پد ۵ و گوشی گیمینگ ردمی لو رفت

کمپانی شیائومی از نظر عرضه نوآوری های نوین عزم خود را به شدت جزم کرده و به این زودی ها نیز متوقف نخواهد شد. همین هفته پیش بود که این سازنده چینی، شیائومی می ۱۱ اولترا و می میکس فولد را معرفی کرد. هر دو این گوشی ها دارای نوآوری های جدید هستند. حرکت دیگری که این شرکت در حال انجام آن می باشد، احیای ترکیب های “مرده” خود است. پس از سه سال انتظار، این شرکت سری MIX خود را با میکس فولد دوباره احیا کرد. اکنون اما، این شرکت در حال آماده سازی برای معرفی شیائومی می پد ۵ می باشد.

محصولات جدید شیائومی

امروز، افشا کننده معروف، Digital Chat Station، اطلاعات بیشتری در مورد تبلت شیائومی می پد ۵ و گوشی گیمینگ ردمی را فاش کرد. به گفته وی، همه شواهد حاکی از آنست که می پد ۵ گواهینامه اینترنت را دریافت کرده است. همچنین، او ادعا می کند که در صورت عدم تغییر در تاریخ، اواخر این ماه باید شاهد معرفی گوشی گیمینگ ردمی باشیم. با وجود گذشت سال ها، این منبع آزمایش مثبت خود را پس داده، بنابراین انتظار می رود در هفته های آینده اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنیم.

شیائومی می پد ۵

در مورد شیائومی می پد ۵، گزارشات اخیر نشان می دهد که این تبلت از سیستم مشابهی مانند آن چه در می میکس فولد شاهد بودیم، استفاده خواهد کرد. این گفته احتمالاً بدین معناست که این تبلت از حالت دکستاپ در سیستم عامل خود پشتیبانی خواهد کرد. ما همچنین انتظار داریم ویژگی هایی مانند مولتی تسکینگ چندگانه، کشیدن و رها کردن اطلاعات بین صفحه نمایش و و موارد دیگر را در این دستگاه ببینیم. طبق پیش بینی های قبلی، این تبلت از سیستم خاصی استفاده می کند که “MIUI for Pad” نامیده می شود.

از نظر مشخصات داخلی، این مدل از تبلت های شیائومی از پردازنده سری ۸۰۰ اسنپدراگون استفاده می کند. حدس و گمان هایی وجود دارد که تراشه دقیق آن اسنپدراگون ۸۷۰ خواهد بود. علاوه بر این، این دستگاه از یک نمایشگر ۱۰.۵ اینچی LCD با رزولوشن ۲K و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز مجهز خواهد شد. همچنین اثر انگشت نیز در لبه کناری آن بکار گرفته خواهد شد.

در بخش دوربین، گمانه زنی ها حاکی از آنست که این دستگاه از ترکیب دوربین پشتی دوتایی استفاده می کند. به طور مشخص، این تبلت از حسگرهای ۱۳ و ۲۰ مگاپیکسلی برای دوربین عقب استفاده خواهد کرد. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد دوربین سلفی وجود ندارد. علاوه بر این، می پد ۵ دارای ضخامت و وزن به ترتیب ۸.۱۳ میلی متر و ۵۱۰ گرم می باشد.

گوشی گیمینگ ردمی

از اواخر ماه گذشته اطلاعات مختلفی در مورد گوشی هوشمند گیمینگ ردمی ارائه شد. این دستگاه همراه با تراشه MediaTek Dimensity 1200 معرفی خواهد شد، در نتیجه یکی از اولین گوشی های هوشمند مخصوص بازی است که از این تراشه استفاده می کند. طبق منابع، اولین سری گوشی گیمینگ ردمی از عناصر طراحی ورزش های الکترونیکی در طراحی آن بهره می برد. این دستگاه همچنین از ویژگی های مختلف گیمینگ پشتیبانی کرده و برای بازی های مطرح حال حاضر بهینه شده است.

در نهایت نظر شما راجع به تبلت می پد ۵ شیائومی،‌ گوشی گیمینگ ردمی و مشخصات آن ها چیست؟

نوشته مشخصات شیائومی می پد ۵ و گوشی گیمینگ ردمی لو رفت اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code