قیمت تارا دنده ای ایران خودرو مشخص شد

خودرو تارا جدیدترین محصول ایران خودرو است. این محصول در مدل های دنده ای و اتوماتیک از پیش ثبت شده و حالا به مشتریان تحویل داده شده است. هر چند هنوز به صورت رسمی قیمت تارا دنده ای ایران خودرو مشخص نشده اما می توانیم حدس هایی بزنیم و عدد را با هم محاسبه کنیم.

قیمت تارا دنده ای ایران خودرو

تارا ایران خودرو

به گزارش اسب بخار، با توجه به صدور مجوز پلاک برای تارا دنده ای و از سویی الزام وجود بیمه نامه در زمان شماره گذاری خودرو، قطعا مبنای قیمتی برای این خودرو در نظر گرفته شده و بر اساس آن هم بیمه مرکزی تعرفه بیمه نامه یک ساله این سدان جدید را اعلام نموده است. همچنین اسناد کدال و گزارش فعالیت ایران خودرو در آخرین ماه ۱۳۹۹، نشان می دهد که مبنای قیمتی جدیدی برای تارا دنده ای مصوب شده و این خودروساز قیمت این محصول ملی را در کارخانه مشخص کرده است.

با توجه به گزارش کدال، ایران خودرو در بهمن ۱۳۹۹ مبنای قیمتی تارا دنده ای را ۱۹۰ میلیون و ۹۶۶ هزار و ۶۶۶ تومان در نظر گرفته بوده و با توجه به کلاس فنی خودرو و کلینیک های برگزار شده، می توان نتیجه گرفت که این عدد مبنای نهایی محاسبه قیمت خودرو تارا مدل دنده ای برای مشتریان نخواهد بود. اما در اسفند ۱۳۹۹ با سرعت گرفتن تولید تارا و از سویی شماره گذاری آن، مبنای قیمتی نسخه دنده ای و نهایی این خودرو تغییر کرده و این بار ایران خودرو قیمتی نزدیک به اعداد به دست آمده در کلینیک خودرو را برای اعلام ارزش تارا در کارخانه، درج نموده است.

قیمت تقریبی تارا دنده ای چقدر خواهد بود

بر اساس آخرین سند رسمی، قیمت ایران خودرو تارا دنده ای در کارخانه ( بدون احتساب هزینه مالیات، بیمه، شماره گذاری، عوارض و… ) و بر اساس معیار اسفند سال گذشته ۲۵۵ میلیون و ۹۱۶ هزار و ۶۶۶ تومان است. پیگیری های خبرنگار اسب بخار از منابع آگاه نشان می دهد که تا به این لحظه عدد درج شده، معیار صحیحی برای به دست آوردن قیمت خودرو تارا دنده ای در هنگام تحویل به مشتریان است. همچنین یک منبع آگاه به خبرنگار اسب بخار گفته است که در صورت تایید نهایی این عدد در کلینیک خودرو و عدم تغییر شرایط اقتصادی، تارا دنده ای در ابتدای عرضه بر اساس این ارزش گذاری وارد بازار خواهد شد.

نظر شما درباره این عدد برای قیمت ایران خودرو تارا مدل دنده ای چیست؟

نوشته قیمت تارا دنده ای ایران خودرو مشخص شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code