افزایش ۴۴ درصدی درآمد فاکسکان در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱

درآمد شرکت Foxconn (یکی از عمده ترین تامین کنندگان محصولات اپل) در بخش محصولات الکترونیکی در سه ماهه نخست ۲۰۲۱ میلادی تا ۴۴ درصد افزایش داشته است که دلیل این امر فروش فوق العاده آخرین پرچمدار اپل، سری آیفون ۱۲ عنوان شده است. درآمد فاکسکان در سه ماهه نخست سال ۲۰۲۱ بالغ بر ۴۷ میلیارد دلار بوده است.

افزایش ۴۴ درصدی درآمد فاکسکان

براساس گزارش AppleInsider ، تقاضای زیاد سری آیفون 12 به موجب افزایش خانه نشینی و کار از راه دور در میان مردم سراسر دنیا، درآمد این شرکت در سه ماهه نخست امسال با افزایش ۴۴ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش یافته است. دلیل اصلی این افزایش به دلیل محبوبیت و تقاضای زیاد گوشی های اپل 5G و روند رو به رشد کار در خانه ناشی از بیماری ویروس کرونا است.

این گزارش افزایش درآمد در حالی برای فاکسکان با افزایش ۴۴ درصدی به همراه داشته است که این شرکت در اوایل سال ۲۰۲۰ با گزارشات متعدد کاهش سود و حتی برخی موارد ضررهایی نیز مواجه شده بود.

اگرچه این شرکت در سه ماهه اخیر 47 میلیارد دلار درآمد کسب کرده است اما از این مبلغ تقریبا ۱۵ میلیارد دلار آن مربوط به ماه گذشته میلادی بوده است. این گزارش همچنین اضافه می کند که سهام شرکت مادر فاکسکان ، Hon Hai ، فقط در دو سه ماهه گذشته 57 درصد رشد کرده است. این افزایش همچنین به دلیل برنامه های این شرکت در صنعت خودروهای الکتریکی نیز است. علاوه بر این، فاکسکان همچنین نسبت به کمبود قطعات که ممکن است تا سال 2022 ادامه داشته باشد هشدار داده است. این موضوع می تواند تا ۱۰ درصد بر فروش قطعات این شرکت اثرگذار باشد و آن ها را با مشکلات جدی تری نیز رو به رو کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید فاکسکان بتوان از این شرایط جان سالم به در ببرد؟

نوشته افزایش ۴۴ درصدی درآمد فاکسکان در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code