ساعت هوشمند هواوی Watch 3 با سیستم عامل هارمونی به زودی معرفی می شود
1 min read

ساعت هوشمند هواوی Watch 3 با سیستم عامل هارمونی به زودی معرفی می شود

حدودا ۷ ماه پیش بود که ساعت هوشمند هواوی Watch Fit با قیمت ۱۱۰ دلار رسما معرفی شد. این گجت پوشیدنی به یکی از پرفروش ترین ها در دسته خود تبدیل شد. یکی از موضوعاتی که در نقد و بررسی ترنجی از هواوی واچ فیت به آن اشاره کردیم، جنس پلاستیکی بدنه ساعت بود. خبر جدید اما چیست؟ ساعت هوشمند هواوی Watch 3 با سیستم عامل هارمونی که این شرکت مدت هاست بر روی آن کار می کند به زودی روانه بازار می شود.

ساعت هوشمند هواوی Watch 3

ساعت هوشمند هواوی Watch 2 در سال 2017 با سیستم عامل Google Wear عرضه شد، اما از آن زمان این شرکت تمرکز خود را به سری Watch GT تغییر داده است که نرم افزار داخلی خود را اجرا می کند. طبق اطلاعات منتشر شده در شبکه اجتماعی weibo، ساعت هوشمند هواوی Watch 3 در اردیبهشت ماه معرفی و وارد بازار می شود.

اما این ساعت دیگر سیستم عامل گوگل را اجرا نمی کند و جالب اینجاست که از همان LiteOS که در ساعت های GT در گذشته دیده ایم نیز استفاده نخواهد کرد. پس…؟

به نقل از gsmarena، این ساعت HarmonyOS را با UI کاملا جدید اجرا می کند. همچنین، این ساعت با سیستم عامل جدیدش از برنامه های شخص ثالث بیشتری پشتیبانی خواهد کرد، چیزی که در حال حاضر در سری GT وجود ندارد. این مدل بر روی ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی متمرکز است و ممکن است عمر باتری کمتری نسبت به سری GT داشته باشد (در بررسی ها ما متوجه شدیم که Watch GT 2 حدود 8 روز دوام می آورد)

به نظر می رسد رابط کاربری این ساعت با پیش نمایشی که در گذشته از HarmonyOS دیده بودیم، متفاوت است. حداقل زبان طراحی آیکون ها متفاوت خواهد بود. هواوی Watch 3 نیز مانند Watch 2 Pro دارای سیم کارت eSIM خواهد بود (ساعت استاندارد Watch 2 دارای اسلات سیم کارت نانو بود). این امر آن را از سری GT که فاقد اتصال داده تلفن همراه است متمایز می کند. همچنین ، Watch 3 از قابلیت WeChat با قابلیت پاسخگویی – با متن یا استفاده از صدای شما (برای ارسال پیام صوتی یا دستور دادن به موتور گفتار به متن) برخوردار است.

هواوی تا به حال چندین بار مراسم معرفی گوشی های سری P50 را به تاخیر انداخته است اما آخرین خبرها حاکی از این است که بالاخره شاهد برگزاری این مراسم در اردیبهشت ماه خواهیم بود. مراسمی که احتمالا همراه با معرفی پرچمداران جدید این شرکت، ساعت جدید و البته سیستم عامل طراحی و توسعه داده شده هارمونی هواوی خواهد بود.

نظر شما درباره ساعت هوشمند هواوی Watch 3 با HarmonyOS چیست؟

نوشته ساعت هوشمند هواوی Watch 3 با سیستم عامل هارمونی به زودی معرفی می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code