گلکسی S20 FE جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و طراحی مشابه ارایه می شود
1 min read

گلکسی S20 FE جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و طراحی مشابه ارایه می شود

ماه گذشته بود که مدل جدیدی از Galaxy S20 FE دیده شد. پس از آن فاش شد که این مدل 4G جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس ارایه می شود. چند روز پیش، گزارش شد که Galaxy S20 FE جدید احتمالاً جایگزین نسخه قدیمی پردازنده Exynos 990 خواهد شد. حالا اما مشخص شده که گلکسی S20 FE جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و طراحی مشابه ارایه می شود.

گلکسی S20 FE جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس

مدل جدید Galaxy S20 FE با شماره مدل SM-G780G در پایگاه داده WPC یا Wireless Power Consortium دیده شده است. این گواهی، طراحی گوشی را هم نشان می دهد، که دقیقاً شبیه به Galaxy S20 FE معمولی و Galaxy S20 FE 5G است. این بدان معنی است که، به غیر از پردازنده، ممکن است هیچ تغییری بین مدل های Exynos 990 و Snapdragon 865 Plus ایجاد نشود.

گواهی شارژ وایرلس Galaxy S20 FE

گلکسی اس ۲۰ اف ای جدید از نظر استاندارد شارژ بی سیم Qi می تواند تا توان 4.4 وات دریافت می کند.

سامسونگ ممکن است نسخه جدیدی از Galaxy S20 FE را در بازارهایی که در حال فروش نسخه Exynos 990 آن است، ارائه کند. با این حال، ممکن است این نسخه جدید را در جایی که قبلاً Galaxy S20 FE 5G را می فروخت، ارایه کند یا نکند. در صورت قیمت مناسب، Galaxy S20 FE با پردازنده Snapdragon 865 Plus می تواند جنگ سختی را با شیائومی و وان پلاس و گوشی های ارزان قیمت سطح بالای آنها ارائه دهد. البته به نظر من باید تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ استفاده شود که همان اسنپدراگون ۸۶۵ به روز شده است اما مدل جدید به شمار می رود و برای خریدار جذاب تر است.

مشخصات احتمالی مدل جدید گلکسی S20 FE

احتمال توقف تولید گلکسی S20 FE نسخه Exynos وجود دارد

انتظار می رود که Galaxy S20 FE (مدل Snapdragon 865 Plus) از نمایشگر 6.5 اینچی Full HD+ با پنل Super AMOLED Infinity-O و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز، دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسل و دوربین اصلی سه گانه که هر ۳ دوربین رزلوشن ۱۲ مگاپیکسلی دارند برخوردار باشد. اسکنر اثر انگشت یکپارچه با نمایشگر، بلندگوهای استریو و درجه IP68 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب هم از دیگر مشخصات آن است. باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری و شارژر ۲۵ وات هم موضوع خیلی هیجان انگیزی نیست.

نظر شما چیست؟ منتظر گلکسی S20 FE هستید؟

نوشته گلکسی S20 FE جدید با تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس و طراحی مشابه ارایه می شود اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code