فروش کسب و کار آنلاین خود را با این روش دو برابر افزایش دهید
1 min read

فروش کسب و کار آنلاین خود را با این روش دو برابر افزایش دهید

استفاده از رمزهای عبور همیشه دردسرهای خود را در ثبت نام در یک فروشگاه آنلاین یا وب سایت اینترنتی داشته است. به خاطر سپردن پسوردها یک مسئله و امنیت آن ها مسئله دیگری است که مشتریان و کاربران فروشگاه باید با آن دست و پنجه نرم کنند.

در عصر فعلی، کاربرد رمزهای عبور رو به پایان است؛ چراکه امنیت معمول پسوردها نمی تواند همه جوانب امنیت حساب کاربری شما را در یک وب سایت اینترنتی در نظر بگیرید. به همین دلیل در سال های اخیر نسل جدید پسوردهای لحظه ای که به آن OTP یا همان رمز عبور یکبار مصرف می گویند به سرعت در حال جایگزین شدن با رمز های عبور عادی است.

خوشبختانه در سیستم های مدیریت محتوا، خصوصاً وردپرس ابزارهای متنوعی برای مهاجرت از رمز عبور عادی به OTP وجود دارد و در حال فراگیر شدن است. اگر از وردپرس استفاده می کنید، در این مطلب کاملاً به یکی از ابزارهای مهم و کاربردی در این رابطه اشاره می کنیم.

افزونه ای که می خواهیم به آن اشاره کنیم افزونه دیجیتس Digits است که حالت ورود و ثبت نام وب سایت وردپرسی شما را تبدیل به حالت otp می کند و کاربر می تواند با وارد کردن تنها فیلد شماره موبایل به راحتی ثبت نام یا لاگین کند.

با این ابزار که در وردپرس افزونه نام دارد، می توانیم با تعریف چند فیلد ساده (مانند ایمیل و شماره موبایل) کاربر در فروشگاه آنلاین یا وب سایت‌مان اقدام به ثبت نام کند. در این روش هم در زمان کاربر صرفه جویی می شود و هم فرآیند عضویت و ورود سایت برای بازید کننده ساده خواهد بود.

ساده کردن فرآیند ثبت نام به افزایش فروش و تعامل بیشتر کاربران در سایت شما منجر می‌شود. شما با نصب تنها این افزونه وردپرس که Digits نام دارد، هم فروش خود را افزایش دهید و هم محیطی ساده و حرفه ای برای کاربران خودتان به ارمغان بیاورید.

از مزیت های دیگر این افزونه وردپرس، پشتیبانی کامل از فروشگاه ساز ووکامرس است. به شرطی که سایت شما برپایه وردپرس باشد، دیجیتس به خوبی روی سایت شما نصب می شود و حتی اگر از ووکامرس نیز استفاده می کنید، این افزونه می تواند با آن ادغام شود.

نحوه ثبت نام و ورود در افزونه Digits

هنگامی که کاربر به صفحه ثبت نام یا لاگین سایت مراجعه کند، با وارد کردن شماره موبایل خودش، یک کد یکبارمصرف که چند ثانیه معتبر است (در بازه 30 ثانیه تا 1 دقیقه – بستگی به تنظیماتی که انجام دادید دارد) به شماره موبایل کاربر ارسال می‌گردد. در صورتی که کاربر کد ارسالی را در صفحه ثبت نام وارد کند، ثبت نام انجام می شود و می تواند از امکانات سایت شما استفاده کند. به همین سادگی و راحتی!

با این ثبت نام راحت، کاربر نیز نهایت لذت را خواهد برد. تنظیمات حرفه‌ای، امکانات فوق العاده، پشتیبانی از بیشتر پلاگین های معروف وردپرس و ده ها قابلیت دیگر از مزایای استفاده از افزونه Digits وردپرس است.

نتیجه گیری

در نهایت اگر می خواهید فرآیند ثبت نام وب سایت آنلاین خود را ساده و به روز کنید، استفاده از روش OTP بهترین راهکار فعلی است. افزونه دیجیتس تنها یکی از افزونه های وردپرس در این زمینه است که می توانید از آن استفاده کنید. وردپرس افزونه های دیگری هم در این رابطه دارد، اما در حال حاضر این افزونه محبوب ترین افزونه در جهان به شمار می رود.

نوشته فروش کسب و کار آنلاین خود را با این روش دو برابر افزایش دهید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code