تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل رسما اعلام شد: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰
1 min read

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل رسما اعلام شد: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰

اپل اخیراً اعلام کرد که از تاریخ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ میزبان رویداد WWDC خود به صورت مجازی خواهد بود. اکنون، گوگل با انتشار تصاویری به صورت رمز نگاری شده، تأیید می کند که کنفرانس توسعه دهندگان خود (I/O) در سال ۲۰۲۱، رسما از تاریخ ۲۸ اردیبهشت شروع شده و این رویداد کاملا به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

کنفرانس توسعه دهندگان گوگل

کمپانی گوگل در توییتی، تیزر و لینکی را به اشتراک گذاشته است که ما را به یک صفحه رویداد می برد. در اینجا، مجموعه ای از پازل ها را با پیام هایی که در داخل کارت های پانچ پنهان شده اند، می بینیم. به لطف وب سایت 9to5Google، این پیام ها در مورد اعلامیه I/O 2021 گوگل بوده و سریعاً نیز رمزگشایی شده اند.

تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل

هنگام رمزگشایی از آن ها، ما متوجه پیامی می شویم که صریحا اعلام می کند کنفرانس توسعه دهندگان گوگل برگزار خواهد شد، البته به صورت آنلاین بوده و محل آن نیز آمفی تئاتر Shoreline می باشد. همچنین مشاهده این رویداد برای همگان رایگان خواهد بود. دقیقا مشابه اپل که پیش تر اعلام کرده بود برای تماشای رویداد توسعه دهندگان خود، WWDC ۲۰۲۱، نیازی به پرداخت هزینه ورودی نیست.

علاوه بر این، این پیام ها تاریخ رویداد را نیز در بردارند و رسما اعلام می کنند که شروع کنفرانس از تاریخ ۲۸ اردیبهشت بوده و تا ۳۰ اردیبهشت نیز ادامه خواهد یافت. انتظار ما این است که در این رویداد، موضوعات مربوط به Chrome ،Google Assistant و نسخه بتای Android 12 را شاهد باشیم.

اندروید ۱۲ نسخه توسعه دهندگان رسما ارایه شد

معرفی محصولات سخت افزاری در این رویداد

در سال 2019، گوگل از کنفرانس توسعه دهندگان خود، برای معرفی اولین گوشی های میان رده سری پیکسل، یعنی پیکسل 3a و 3a XL استفاده کرد. با این حال، معرفی جانشین این گوشی ها، پیکسل 4a، به دلیل همه گیری ویروس کرونا به اکتبر سال بعد از خود موکول شد.

امسال اما، گزارشات مختلف نشان می دهد که گوشی میان رده پیکسل 5a در تاریخ ۲۱ خرداد عرضه خواهد شد. با فرض صحت این شایعه، بار دیگر از معرفی گوشی ای از سری پیکسل در کنفرانس توسعه دهندگان، عبور می کنیم. با این حال، این احتمال وجود دارد که هدفون های بلوتوثی “Pixel Buds A” در این رویداد معرفی شوند که باید منتظر تأیید رسمی گوگل در این مورد باشیم.

در هر صورت، توسعه دهندگان سیستم عامل اندروید و کروم، باید اخبار این رویداد را زیر نظر داشته باشند چرا که انتظار می رود این شرکت بروزرسانی های مهمی را درباره سیستم عامل های خود ارائه کند.

قابلیت های جدید نسخه پیش نمایش اندروید ۱۲ : تغییرات بیش از انتظار

نظر شما راجع به کنفرانس توسعه دهندگان گوگل و معرفی محصولات احتمالی در آن چیست؟

نوشته تاریخ برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان گوگل رسما اعلام شد: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code