انواع تاچ ال سی دی موبایل را در امداد موبایل ببینید
1 min read

انواع تاچ ال سی دی موبایل را در امداد موبایل ببینید

بسیار پیش امده است که موبایل ما کاملا سالم است اما تاچ ال سی دی آن از کار می‌افتد یا می‌شکند. بی‌شک همه‌ی ما می‌دانیم که تاچ ال سی دی یکی از مهم‌ترین بخش‌های ال سی دی و موبایل است که خراب شدن و از کار افتادن آن دردسرهای زیادی را به همراه می‌آورد. یکی از نشانه‌های خراب شدن تاچ ال سی دی هواوی و سایر برندهای موبایل این است که معمولا قبل از خراب شدن تاچ ال سی دی، گاه و بی‌گاه درست عمل نمی‌کند و یا با کندی بسیار عمل می‌کند. از بیشترین برندهایی که در کشور ما استفاده می‌شود گوشی هواوی و سامسونگ است. هرچند فرقی ندارد که مدل گوشی شما چیست تاچ ال سی دی هواوی شما خراب شده است یا تاچ ال سی دی سایر برندهای موبایل‌تان، اگر تاچ ال سی دی گوشی شما در حال حاضر از کار افتاده است و قصد تعویض آن را دارید این مطلب برای شما مفید خواهد بود پس تا انتها با ما همراه باشید.

منظور از تاچ ال سی دی چیست؟

معمولا وقتی اسم تاچ ال سی دی می‌آید همه فکر می‌کنند که منظور فقط شیشه موبایلی است که شما مستقیما آن را لمس می‌کنید ولی در واقع این‌طور نیست. تاچ ال سی دی شامل قطعات مختلفی می‌شود و یکی از رایج‌ترین تعمیرات موبایل به شمار می‌آید. از کار افتادن تاچ ال سی دی موبایل به دلایل متعددی ممکن است رخ بدهد. در ادامه به طور اختصاری به ال سی دی دو برند سامسونگ و هواوی خواهیم پرداخت.

قیمت خرید تاچ ال سی دی سامسونگ

قیمت خرید تاچ ال سی دی سامسونگ همانند دیگر تاچ‌های موبایل، در بازار به صورت گسترده و با قیمت‌های متفاوت در حال خرید و فروش است. معمولا وقتی تاچ ال سی سامسونگ از کار می‌افتد دیگر نمی‌توان با موبایل کار کرد مگر اینکه تاچ جدیدی جایگزین تاچ قبلی گردد و از آن‌جایی که ارتباط برخی مشاغل با این دستگاه پرکاربرد گره خورده لازم به نظر می‌رسد که فورا تاچ خود را تعویض کنید. برای این که به سرعت این امر صورت گیرد باید بدانید که از کجا تاچ ال سی دی اصل با رزلوشن بالا و با کیفیت تهیه کنید که ضمانت تست نیز داشته باشد تا خیال شما را از بابت خریدی که کردید راحت کند. ولی پیدا کردن جای مطمئن برای خرید، خودش زمان زیادی می‌برد اما امروز ما به شما سایتی را معرفی خواهیم کرد که مشکل تعویض قطعات و تعمیر موبایل شما را برای همیشه حل می‌کند.

خرید تاچ ال سی دی هواوی

در هنگام خرید خرید تاچ ال سی هواوی باید دقت‌های لازم وجود داشته باشد چرا که متاسفانه در بازار نمونه‌های فیک و تقلبی از تمام قطعات موبایل از جمله تاچ ال سی دی هواوی بسیار گسترده و زیاد شده است که به اصطلاح به آن‌ها تاچ ال سی دی درجه دو می‌گویند. این نوع از تاچ‌ها برای موبایل هواوی و سایر موبایل‌ها به خوبی عمل نمی‌کنند و از نظر کارایی بسیار ضعیف هستند و معمولا کمتر از سه ماه دوام می‌آورند. اما تاچ ال سی دی درجه یک یا همان تاچ ال سی هواوی اصل از نظر کیفیت بسیار متفاوت بوده و عملکرد خوب و قوی دارد ولی به نسبت قیمت بالاتری از نمونه‌های فیک دارد که امری طبیعی است. به همین سبب است که تاچ ال سی دی با قیمت‌های متفاوتی در بازار در حال عرضه است. برای اطمینان از اصل بودن تاچ ال سی دی موبایل هواوی خود، پیشنهاد ما به شما خرید تاچ ال سی دی هواوی از امداد موبایل است.

امداد موبایل

امداد موبایل https://emdadmobile.net یک سایت معتبر برای تعمیر آنلاین موبایل و فروش قطعات موبایل است. امداد موبایل دارای نماد اعتماد الکترونیک و چندین سال سابقه‌ی فروش اینترنتی است. این فروشگاه اینترنتی، دارای یک مرکز بسیار معتبر تعمیر موبایل در تهران است. امداد موبایل شرایطی را فراهم آورده است که ساکنین شیراز و تهران بتوانند موبایل خود را به پیکی که درب منزل آنان فرستاده می‌شود تحویل دهند و طی یک روز کاری موبایل تعمیر شده‌ و سالم خود را توسط پیک درب منزل دریافت کنند. ساکنین دیگر استان‌ها نیز می‌توانند موبایل خود را پست کنند و پس از یک روز کاری موبایل تعمیر شده‌ی خود را دریافت نمایند. شما می‌توانید انواع تاچ ال سی دی را از امداد موبایل به راحتی تهیه و خریداری کنید و خیالتان از بابت کیفیت کالا مطمئن باشد چرا که ضمانت بازگشت هفت روزه نیز دارد.

نوشته انواع تاچ ال سی دی موبایل را در امداد موبایل ببینید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code