آیا سری گلکسی Note 21 سامسونگ در راه است؟

سامسونگ، سری پرچمدار گلکسی نوت خود را معمولاً برای رقابت با پرچمداران بازار در نیمه دوم هر سال میلادی، روانه بازار می‌کند. اما پیش از این، شایعاتی مبنی بر عدم تولید سری Galaxy Note در سال ٢٠٢١ میلادی به بیرون درز کرده بودند. این شایعات، سبب شد که بسیاری از طرفداران پر و پا قرص این سری، از سامسونگ ناراحت شوند. اما ظاهراً ماجرا در همین جا، ختم نمی‌شود. اخیراً تصویر جدیدی منتشر شده است که احتمال وجود سری گلکسی Note 21 را به شدت افزایش می‌دهد! این احتمال باعث شده است تا انتظارات ما برای رونمایی از این سری پرچمداران، بالا برود.

شایعات عدم رونمایی از سری پرچمداران گلکسی Note 21

پس از رونمایی سری پرچمداران Galaxy S21 Ultra، انتظار داشتیم تا شایعات سری گلکسی نوت ٢١ نیز به مرور زمان منتشر شوند. اما هر چه که پیش رفتیم، شایعه محکمی از این گوشی منتشر نشد. پس از این اتفاق، زمزمه‌های حذف سری گلکسی نوت در سال جاری میلادی به گوش رسید. این شایعات، سبب شدند که بسیاری از کاربران سامسونگ را به دلیل این کار سرزنش کنند. با این حال، دلیل سامسونگ این است که Galaxy S21 Ultra از قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند. به علاوه، احتمال دارد که دو گوشی منعطف امسال این کمپانی کره‌ای نیز، با قلم S-Pen ارائه شوند. پیش‌تر از رندرهای نهایی Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 در ترنجی گفته بودیم.

رندر گلکسی Z Fold 3 به همراه S-Pen با کیفیت بالاتر منتشر شد

به همین ترتیب، موضوعات مختلفی سد راه رونمایی از گلکسی Note 21 شده بودند. تا این که در نهایت، امروز شایعه‌ای جدید و جذاب از سری پرچمداران امسال گلکسی نوت منتشر شد! به گزارش NoteBookcheck، به تازگی تصویری از سری Galaxy Note 21 منتشر شده است که به رونمایی از این سری محصولات در آینده‌ای نزدیک اشاره دارد. در نتیجه، قصد داریم تا به جزئیات این تصویر بپردازیم. این تصویر، سند محکمی برای وجود احتمالی دو گوشی Galaxy Note 21 و Galaxy Note 21 Ultra است.

آیا سری Galaxy Note 21 روانه بازار خواهد شد؟

بسیاری از شایعات پیرامون گلکسی Note 21 و گلکسی Note 21 Ultra، به عدم رونمایی این دو گوشی مورد انتظار در سال جاری میلادی اشاره داشتند. این شایعات، نوید خداحافظی تلخ با پرچمداران دوست داشتنی سامسونگ را می‌دادند. خب، ظاهراً هیچ کدام از این شایعات درست نبوده‌اند و حقیقت این است که سری Galaxy Note 21 باز خواهد گشت! در یکی از افشاگری‌های اخیر، تصویری از یک قطعه هنری منتشر شده است که به رونمایی از دو گوشی Galaxy Note 21 و Galaxy Note 21 Ultra اشاره دارد.

این قطعه هنری، در یکی از نمایندگی‌های فیزیکی سامسونگ نصب شده است. بنابراین، اعتبار این قطعه را نمی‌توان زیر سؤال برد و به سادگی می‌توان گفت که شاهد درز یکی از معتبر ترین افشاهای مربوط به این سری هستیم. تصویر مورد اشاره، در توئیتر منتشر شده است و کاربران زیادی در حال دست به دست کردن این تصویر هستند. نام دو گوشی گلکسی Note 21 و گلکسی Note 21 Ultra در کنار دیگر محصولاتی قرار گرفته است که به صورت رسمی توسط سامسونگ رونمایی شده‌اند. در نتیجه، تمام ادعاهای مبنی بر عدم رونمایی از سری Galaxy Note 21، تاکنون زیر سؤال رفته‌اند.

این تصویر، در هنگام افتتاح این نمایندگی فیزیکی ثبت شده است. توئیتری با نام TEQHNIKACROSS، این تصویر را در حساب شخصی خود منتشر کرده است. وی ادعا کرده است که می‌تواند تمام شایعات اخیر در مورد عدم رونمایی از این سری پرچمدار را زیر سؤال ببرد. بر همین اساس، وجود چنین قطعه هنری و تابلویی، بی دلیل و حکمت نبوده است.

شاید واقعاً سامسونگ قصد داشته است تا به این موضوع، پاسخ غیر مستقیمی بدهد. احتمال اشتباه بودن اطلاعات این قطعه هنری، کم است. این قطعه، با مضمون “Powered By Android” در نمایندگی فیزیکی سامسونگ قرار گرفته است. در این قطعه، لوگوی بزرگ گوگل قرار گرفته است و برخی از محصولات مطرح سامسونگ نیز در آن جای گرفته‌اند. همان طور که در تصویر زیر مشاهده خواهید کرد، نام دو گوشی Galaxy Note 21 Ultra و Galaxy Note 21 نیز در این بین مشاهده می‌شود.

بر این اساس، کورسوی امید رونمایی از سری گلکسی نوت ٢١، روشن‌تر از همیشه شده است. با این حال، برخی از فرضیه‌ها، می‌گویند که این قطعه هنری، ارزشی ندارد (!) و به نظرم، منطق این فرضیه‌ها خیلی محکم نیست. به طور مثال، یکی از این فرضیه‌ها می‌گویند که چون نام Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 در بین این محصولات دیده نمی‌شود، پس این قطعه هنری اعتباری ندارد. این منطق، در حدی نیست که بتواند این تصویر جدید را بی اعتبار کند. شاید مسئولین این فروشگاه، قصد رواج شایعه بازگشت سری Galaxy Note 21 را داشته‌اند. با این حال، نمی‌توان این تصویر را به طور قطعی تأیید کرد. پیش از این، در مورد طراحی نهایی گوشی Galaxy Note 21 Ultra نیز صحبت کرده بودیم. در این مطلب، طراحی نهایی گلکسی نوت ٢١ اولترا به صورت کلی نمایش داده شده بود.

نظر شما در مورد سری Galaxy Note 21 چیست‌؟ آیا این سری پرچمدار رونمایی خواهد شد؟ از نظر شما گلکسی Note 21 جذاب‌تر است یا گلکسی Note 21 Ultra؟

نوشته آیا سری گلکسی Note 21 سامسونگ در راه است؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code