ایربادز Beats Studio Buds اپل با طراحی بدون ساقه بزودی معرفی خواهد شد

این واقعیت که اپل در حال کار بر روی نسل جدید هندزفری های بلوتوثی خود است، بر هیچکس پوشیده نیست. سری ایرپادز اپل بسیار موفق ظاهر شده و بدیهیست که این شرکت تمایل به حفظ تازگی آن داشته باشد. با این حال، جدیدترین پوشیدنی که قرار است از سوی این کمپانی معرفی شود، نه ایرپادز ۳، بلکه ایربادزی از برند زیرمجموعه Beats متعلق به آن ها خواهد بود. حال امروز، مشخص شده است که اپل در حال کار بر روی ایربادز Beats Studio Buds با طراحی خاص خود می باشد.

ایربادز Beats Studio Buds اپل

به گزارش macrumors، به نظر می رسد طراحی این ایربادز ها مانند هر هندزفری بلوتوثی دیگری در بازار، به استثناء موارد تولید شده توسط خود اپل باشد. همانطور که از تصاویر لو رفته آن ها مشخص است، شباهتی زیادی بین ایربادز Beats Studio Buds و ایرپادز های اپل وجود ندارد. در حقیقت، اپل تصمیم گرفته برای خاص کردن طراحی این ایربادز ها و ایجاد تفاوت ظاهری با نمونه های خود، ساقه های قسمت پایینی آن ها را حذف کرده و با حک حرف “b” برای اطمینان از این که صاحب آن به همه افراد اطراف نشان بدهد که مارک این ایربادز ها چیست، عمل کند.

به طرز جالب توجهی، این افشا از طریق اپلیکیشن های موجود در نسخه بعدی سیستم عامل پیش رو اپل یعنی iOS 14.6 و tvOS 14.6 که این شرکت نسخه بتا آن ها را اخیراً منتشر کرده، لو رفته است. بنابراین می توان اطمینان یافت که تا حد زیادی این خبر و در مجموع وجود ایربادز متعلق به بیتس، رسمی شده است.

متاسفانه هنوز مشخص نیست که چه زمانی باید انتظار معرفی رسمی این ایربادز ها را داشته باشیم، اما از آنجا که در حال حاضر در نسخه بتا سیستم عامل اپل ظاهر شده اند، این اتفاق خیلی دور نیست. شاید رونمایی از آن ها پس از انتشار نسخه نهایی iOS 14.6 انجام شود. همچنین، شایعه شده است که نسل بعدی ایرپادز پرو اپل نیز، با طراحی کاملاً مشابه و با حذف ساقه ها، معرفی و عرضه خواهد شد.

نظر شما راجع به ایربادز Beats Studio Buds چیست؟ آیا طراحی خاص و بدون ساقه آن را می پسندید؟

نوشته ایربادز Beats Studio Buds اپل با طراحی بدون ساقه بزودی معرفی خواهد شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code