تراشه اپل M1X با مک بوک پرو و مک مینی جدید، پاییز ۱۴۰۰ معرفی می شود؟
1 min read

تراشه اپل M1X با مک بوک پرو و مک مینی جدید، پاییز ۱۴۰۰ معرفی می شود؟

تراشه اپل M1X مدتی است که شایعه شده و قرار است عمکلرد فوق العاده ای را ارایه کند. در جدیدترین گزارش ها می شنویم که تراشه اپل M1X با مک بوک پرو و مک مینی جدید، پاییز ۱۴۰۰ معرفی می شود. پیش از این شنیده بودیم که عملکرد پردازنده گرافیکی اپل M1X تقریبا برابر گرافیک RTX 3070 لپتاپ بوده و مصرف آن ۵۰٪ کمتر است.

تراشه اپل M1X

کنفرانس WWDC 2021 می توانست با معرفی سخت افزار جدید، کمی هیجان انگیزتر باشد اما با معرفی سیستم عامل های مثلا جدید بسیار کم پیشرفت، بیشتر به سمت سادگی رفت. به گفته یک منبع اطلاعاتی، چند ماه هیجان انگیز دیگر برای اپل باقی مانده است. به گفته وی، انتظار می رود دو مدل MacBook Pro و یک Mac mini در سه ماهه چهارم سال جاری میلادی (حوالی پاییز ۱۴۰۰) وارد بازار شوند. قلب تپنده هر سه دستگاه چیپست M1X است.

درباره زمان و به طور خاص، این منبع ادعا می کند مک بوک پرو و مک مینی مجهز به تراشه M1X حوالی آبان ماه ۱۴۰۰ ارایه می شوند.

مک بوک تراشه اپل M1X

در توئیتر، dylandkt معتقد است که هر دو مدل مک بوک پرو با تراشه M1X که شامل یک نسخه ۱۴ اینچی و ۱۶ اینچی می شود به همراه Mac mini حوالی آبان ۱۴۰۰ معرفی خواهند شد. با توجه به اینکه اپل محصولات خود را با تراشه اپل M1 در تاریخ ۱۹ آبان ۱۳۹۹ معرفی کرد، پیش بینی dylandkt ممکن است درست باشد اما در ماه های آینده اتفاقات زیادی می افتد و شاید این سیب بچرخد.

به عنوان مثال، انتظار می رود هر دو مدل MacBook Pro مجهز به تراشه M1X از صفحه نمایش های Mini LED برخوردار باشند. متأسفانه دیدیم که در آیپد M1، اپل برای ارایه این ویژگی خاص با مشکلات عرضه روبرو شده است. طبق گزارشات، این شرکت برای کمک به افزایش تولید یک منبع تأمین کننده دیگر نیز اضافه کرده است. با این حال انتظار نمی رود که اپل تولید انبوه مک های قابل حمل جدید خود را تا اواخر سال ۲۰۲۱ آغاز کند.

نظر شما چیست؟ منتظر مک بوک های جدید اپل هستید؟

نوشته تراشه اپل M1X با مک بوک پرو و مک مینی جدید، پاییز ۱۴۰۰ معرفی می شود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code