آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Redmi Note 8 Pro و پوکو F2 Pro رسما ارایه شد

رابط کاربری شیائومی یعنی MIUI با اینکه کم و بیش با مشکلات و باگ هایی روبرو بوده و هست، اما به واسطه انیمیشن های چشم نواز، یکی از جذاب ترین رابط کاربری ها برای گوشی های اندرویدی است. اکنون آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Redmi Note 8 Pro و پوکو F2 Pro رسما ارایه شده است.

آپدیت MIUI 12.5 پوکو F2 Pro و ردمی نوت 8 Pro

شایعه شده که شیائومی زودتر از آنچه تصور می‌شود MIUI 13 را معرفی و عرضه خواهد کرد، با این حال ، این شرکت هنوز در حال انتشار به روزرسانی MIUI 12.5 برای دستگاه های خود است. به گزارش GIZMOCHINA جدیدترین گوشی های هوشمندی که آخرین نسخه های MIUI را دریافت می کنند، مدل های محبوب شیائومی، یعنی پوکو F2 Pro و ردمی نوت 8 Pro هستند.

تاریخ معرفی MIUI 13 مشخص شد + دستگاه‌های دریافت کننده

ردمی نوت 8 Pro اولین گوشی هوشمند سری ردمی نوت بود که پس از مدت ها از چیپست مدیاتک استفاده کرد. این دستگاه با تراشه مدیاتک هلیو G90T و MIUI 10 سوار بر اندروید 9 معرفی و عرضه شد.

به‌ روزسانی Redmi Note 8 Pro فعلا فقط محدود به چین است

این گوشی دو به روزرسانی MIUI 11 و 12 را دریافت کرد و به اندروید 10 نیز ارتقاء یافت و اکنون، شیائومی شروع به ارائه به آپدیت MIUI 12.5 همراه با اندروید 11 برای این گوشی کرده است. متأسفانه، این آپدیت فقط برای رام چین (با بیلد نامبر 5.1.0.RGGCNXM) در دسترس است، اما به زودی برای سایر مناطق نیز عرضه خواهد شد.

از طرف دیگر، نسخه ریبرند شده پوکو F2 Pro یعنی ردمی K30 Pro در ماه مه آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کرد، از این رو انتظار می رفت پوکو F2 Pro نیز به زودی آن را دریافت کند.

در حال حاضر, آپدیت MIUI 12.5 برای پوکو F2 Pro فقط برای رام اروپا (با بیلد نامبر V12.5.1.0.RJKEUXM) در دسترس است، البته که انتظار می‌رود این به‌روزرسانی برای سایر مناطق نیز در هفته های آتی منتشر شود.

در مقایسه با نوت 8 Pro، پوکو گوشی جدید تر و به روز تری است و با MIUI 11 مبتنی بر اندروید 10 روانه بازار شده بود و MIUI 12 سوار بر اندروید 11 تنها چند ماه پس از عرضه، برای این گوشی منتشر شد.

آیا شما از گوشی های هوشمند شیائومی استفاده می‌کنید؟ و اگر استفاده می‌کنید آپدیت MIUI 12.5 را دریافت کرده اید یا خیر؟ آیا MIUI در نسخه های اخیر خود واقعا بهتر شده یا فقط به تعداد باگ ها افزوده شده است؟

نوشته آپدیت MIUI 12.5 شیائومی Redmi Note 8 Pro و پوکو F2 Pro رسما ارایه شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code