ردمی K50 Pro شیائومی به تراشه Snapdragon 898 با دوربین 108MP و شارژر ۱۲۰ وات مجهز می شود؟
1 min read

ردمی K50 Pro شیائومی به تراشه Snapdragon 898 با دوربین 108MP و شارژر ۱۲۰ وات مجهز می شود؟

سری Redmi K معمولا دستگاه های رده بالای این زیربرند شیائومی است. خانواده Redmi K50 به زودی معرفی خواهند شد. مثل روال خیلی از خانواده های موبایلی جدید، این محصولات هم حداقل در ۲ عضو ارایه می شوند. چند روز پیش شایعاتی درباره مشخصات ردمی K50 داشتیم. امروز درباره مدل پرو این دستگاه اخباری را می شنویم. گفته می شود که ردمی K50 Pro شیائومی به تراشه Snapdragon 898 با دوربین 108MP و شارژر ۱۲۰ وات مجهز می شود. اگر این شایعه صحیح باشد، دستگاه مذکور با قیمت جذابی هم که خواهد داشت، خیلی قابل توجه خواهد بود.

ردمی K50 Pro

سری شیائومی Redmi K50 اواخر سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. این شرکت قبلا سری پرچمداران جدید Redmi را تیزر کرده است. در آن زمان، همچنین تأیید شد که سری K50 شارژ سریعتر و صفحه نمایش بهتری خواهد داشت. انتظار می رود سایر بخش ها مانند باتری، سیستم دوربین و غیره نیز از این نسخه به روز شوند.

شیائومی از کاربران می پرسد که ردمی K50 چه مشخصاتی داشته باشد

برخی از جزئیات گوشی های هوشمند Redmi از قبل لو رفته است. گزارش اخیر ادعا کرد که سری K50 دارای تراشه پرچمدار جدید کوالکام با نام Snapdragon 895 خواهد بود. جدیدا برخی منابع نام این تراشه را اسنپدراگون ۸۹۸ هم عنوان کرده اند. به هر حال Snapdragon 898 یا Snapdragon 895 یا هر چه، ما درباره جانشین اسنپدراگون ۸۸۸ صحبت می کنیم. امروز درباره مدل پرو این دستگاه هم اطلاعات جدیدی منتشر شده است.

ردمی K50

در گزارش جدید که تصویر آن را بالاتر می بینید، گقته می شود مدل پایه ردمی K50 با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ وات ارائه می شود. از طرف دیگر، مدل Pro دارای سرعت شارژ بالای ۱۰۰ وات خواهد بود. اطلاعات فاش شده نشان می دهد که K50 Pro می تواند از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی کند.

از نظر سیستم دوربین گفته می شود مدل پایه دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی است که از نظر رزلوشن با Redmi K40 مشترک است. با این حال، انتظار می رود شیائومی از سنسور جدید یا بزرگتر استفاده کند. احتمالا مدل Pro با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ارائه می شود. با این حال درباره سنسور آن هیچ صحبتی نشده است.

گزارش قبلی ادعا می کرد که این دستگاه ها دارای سوراخ نمایشگر مرکزی برای دوربین سلفی بوده و دارای اسکنر اثر انگشت زیر صفحه صفحه نمایش هستند.

شیائومی هنوز هیچ یک از مشخصات درز شده را تأیید نکرده است. بنابراین این اطلاعات را باید با تردید مرور کرد. در مورد جدول زمانی معرفی نیز خبری نیست. شیائومی می تواند از سری K50 در کنار سری شیائومی Mi 12 حوالی اواخر سال جاری میلادی رونمایی کند.

نظر شما چیست؟ منتظر سری ردمی K50 هستید؟

نوشته ردمی K50 Pro شیائومی به تراشه Snapdragon 898 با دوربین 108MP و شارژر ۱۲۰ وات مجهز می شود؟ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code