نرم‌افزار ویزیتوری و سفارش‌گیری اندروید
1 min read

نرم‌افزار ویزیتوری و سفارش‌گیری اندروید

ویزیتور‌ها بازو‌های فروش شما هستند! هر چه ویزیتور‌ها بهتر آموزش دیده باشند و فرایند سفارش‌گیری آن‌ها بهینه‌تر باشد، هم راندمان کاری بالاتری خواهند داشت و هم فروش بیشتری را رقم خواهند زد. ویزیتور‌هایی که روزانه سفارش‌گیری را به صورت دستی انجام می‌دهند، احتمال خطا و تداخل بسیار بالایی داشته و ارجاع سفارش‌ها به دفتر فروش نیز کاری زمان‌بر و طولانی‌تری خواهد شد.

اما امروزه با وجود نرم‌افزار ویزیتوری هم ویزیتور‌ها سفارش‌گیری سریعتری دارند و هم سیستم فروش روان‌تر از قبل نسبت به ارسال کالا اقدام می‌کند. اما نرم‌افزار ویزیتوری چیست؟ چگونه کار می‌کند؟ مزایای و کاربرد نرم‌افزار ویزیتوری چیست؟ چرا نرم‌افزار ویزیتوری را باید انتخاب کنیم؟ بهترین نرم‌افزار سفارش‌گیری چیست؟ با ما همراه باشید.

پخش مویرگی و فروش ویزیتوری چیست و چه مشکلاتی دارد؟

شرکت‌های تولیدی که اجناس پرمصرف را تولید می‌کنند؛ برای به تصاحب بیشترین سهم فروش بازار، از انوع روش‌های بازاریابی برای فروش خود استفاده می‌کنند. یکی از بهترین روش‌ها بازاریابی و فروش برای شرکت‌های توزیع‌کننده، فروش ویزیتوری است. از آنجایی که ویزیتور‌ها درآمدشان را به صورت پورسانتی از فروش دریافت می‌کنند، تلاش دارند تا بیشترین انررژی و زمان را برای تبلیغ و سفارش‌گیری در طول روز انجام دهند. اما فروش ویزیتوری مسائل و مشکلات زیادی را به همراه دارد که در زیر به طور کامل شرح می‌دهیم.

فروش ویزیتوری سنتی، می‌تواند فروش را کم کند!

از آنجایی که در فروش ویزیتوری کلاسیک، سفارش‌ها به صورت دستی در دفترچه یادداشتی ثبت می‌شود، اختلالاتی را به همراه می‌آورد. از مهمترین مشکلات فروش ویزیتوری می‌توان به گم شدن سفارش، ناخوانا نوشته شدن سفارش، اشتباهات عددی و… اشاره کرد. در فروش ویزیتوری کلاسیک، ویزیتور، سفارش را در دفترچه خود یادداشت و با تماس تلفنی به دفتر فروش ارجاع می‌داد. ویزیتور در هنگام سفارش‌گیری در ثبت اعداد و نوع جنس ممکن است دچار اشتباه شود.

همچنین شخص سفارش گیرنده نیز ممکن است به دلیل قطع و وصلی صدا، شلوغی، عدم تمرکز کافی به دلیل ترافیک بالای کار و… ممکن است در ثبت سفارش‌ها منجر به خطایی شود. ارجاع سفارش از دفتر فروش به انبار نیز پروسه‌ی طولانی و حاوی اشتباهاتی در ارسال تعداد، نوع جنس و… به همراه خواهد داشت. خروجی کار به دلیل همسان نبودن و ارسال دیر هنگام سفارش منجر به کنسل شدن سفارش از سمت سفارش‌دهنده و یا مرجوعی اجناس به دلیل ارسال اشتباه به همراه داشته باشد.

در این مواقع نیروی حمل و نقل، انبار، ویزیتور، دفتر فروش و… همگی در رفع اختلال به وجود آمده نقش دارند و همگی بخشی از فرایند کار را دوباره از سر می‌گیرند. سفارش‌دهنده به ویزیتور تماس می‌گیرد و اعلام می‌کند که سفارش اشتباه ارسال شده است. ویزیتور نیز به دفتر فروش تماس می‌گیرد و با مسئول ارسال کالا، خروجی انبار را بررسی می‌کند. در نهایت مسئول فروش به پرسنل حمل و نقل خود تماس گرفته تا به محل سفارش‌دهنده برود تا اجناسی که اشتباه ارسال شده، مرجوع شوند. این پروسه نه به نفع شرکت توزیع‌کننده است و نه به نفع مشتری است. با ادامه چنین روندی فروش با بحرانی جدی مواجه می‌شود.

بهترین راه‌حل برای فروش ویزیتوری چیست؟

بهترین راه‌حل برای فروش و توزیع، استفاده از نرم ‌افزار پخش مویرگی است. با استفاده از نرم‌افزار مویرگی به راحتی می‌توان فروشی یکپارچه، منظم و منعطف را به وجود آورد و درصد خطا را نیز به حداقل ممکن رساند. نرم‌افزار پخش مویرگی روی تمامی تبلت و گوشی‌های هوشمند قابل نصب است. ویزیتور‌ها با استفاده از نرم‌افزار پخش مویرگی به راحتی می‌توانند سفارش‌ها را ثبت کنند. سفارش‌ها بعد از ثبت، بصورت اتومات به دست مسئول فروش می‌رسد و می‌تواند آن را با یک کلیک به انبار ارجاع داده و مسئول انبار نیز کالا‌ها را پردازش و آماده کرده و به حمل و نقل ارجاع دهد.

نرم‌افزار ویزیتوری؛ فروش را یکپارچه می‌کند

با استفاده از نرم‌افزار ویزیتوری در لحظه می‌توان سفارش‌ها را ثبت و به مسئول یا مدیر فروش ارجاع داد. پروسه‌ی پردازش محصول و ارسال نیز با سرعت بیشتری همراه خواهد بود. مهمترین چیز برای هر شرکت توزیع‌کننده‌ای زمان است. با استفاده از نرم‌افزار سفارش‌گیری اندروید، هر ویزیتوری با سرعت بیشتری می‌تواند سفارش‌ها را ثبت کند. لازم به ذکر است با استفاده از نرم‌افزار دریافت سفارش، راندمان کاری ویزیتور نیز به بیشترین حد ممکن خواهد رسید.

6 مزایای کاربردی نرم‌افزار سفارش‌گیری

نرم افزار سفارش‌گیری بسیار کاربردی و مفید است در زیر مهمترین مزایای نرم افزار سفارش را بطور کامل شرح می‌دهیم:

  1. ۱- با استفاده از نرم‌افزار مویرگی و نرم ‌افزار فروشگاهی می‌توان برای هر ویزیتور مناطق خاصی را تعریف و ثبت کرد و فرایند کار هر ویزیتور را مشخص و بطور دقیق‌تری فرایند فروش را برنامه‌ریزی کرد. برای هر کالا و به ازای هر ویزیتور می‌توان سقف فروش خاصی را تعیین کرد که فروش در همه‌ی مناطق با یک میزان مشخص و معینی انجام شود.
  2. ۲- یکی دیگر از مهمترین دلایل افزایش فروش هر شرکت توزیع‌کننده‌ای، تخفیفات است. در نرم‌افزار سفارش‌گیری می‌توان تخفیفات خطی، پلکانی، درصدی، مبلغی، اشانتیون و… تعریف کرد و سفارش‌دهندگان نیز بهتر و بهینه‌تر بتوانند بسته به نیاز خود و میزان تخفیفات، سفارش خود را با تعداد دقیق‌تری سفارش دهند.
  3. ۳- در نرم افزار پخش و سفارش گیری سپیدار، به راحتی می توان به صورت طبقه بندی از تمامی اطلاعاتی که ویزیتور جهت ثبت سفارش وارد اپلیکیشن می‌کند، گزارش های متنوعی خروجی گفت. مهمترین گزارش‌هایی که با اپلیکیشن می توان خروجی گرفت به کالاهای پرفروش و مناطقی که بیشترین خرید را داشته‌اند اشاره کرد.
  4. ۴- برای ایجاد انگیزه در ویزیتورها در نرم افزار سفارش‌گیری سپیدار، امکان تعریف انواع مدل‌های پورسانت وجود دارد؛ در این صورت ویزیتور نیز با توجه به گزارش فروش‌هایی که ثبت می‌کند انگیزه بیشتری برای ادامه کار خوهد داشت.
  5. ۵- چنانچه مسئول یا مدیرفروش درخواست برگشت سفارش را داشته باشد، به رحتی با یک تپ می‌تواند سفارش ثبت شده را به ویزیتور برگشت بزند.
  6. در نرم افزار سفارش‌گیری این امکان ایجاد شده که بر اساس مدل وصولی که با سفارش دهنده توافق شده، لیست فاکتورهای وصول شده را تهیه و به او ارائه داد.

سپیدار سیستم بهترین نرم‌افزار فروش ویزیتوری در ایران

در این مقاله به طور کامل موانع و مشکلات فروش ویزیتوری را بررسی کردیم که حساب و کتاب و میزان هر فروش را ممکن است با تداخلات و اشتباهاتی همراه کند که با تکرار شدن این پروسه، فروش را با بحرانی جدی مواجه کند. در این خصوص سپیدار سیستم از سال 1387 با توجه به نیاز کشور انواع نرم‌افزار‌های پخش مویرگی، نرم ‌افزار حسابداری، نرم‌افزار فروشگاهی و… را طراحی و تولید کرده که موانع فروش و حسابداری هر شرکتی را بطور کامل رفع کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نرم‌افزار فروش ویزیتوری سپیدار به وب سایت رسمی سپیدار سیستم مراجعه کرده و یا با شماره تلفن ۸۱۰۲۲۰۰۰-۰۲۱ تماس بگیرید.

نوشته نرم‌افزار ویزیتوری و سفارش‌گیری اندروید اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code