جزئیات و مشخصات سری Xiaomi 11T لو رفت: شروع قیمت از ۴٩٩ یورو!

شیائومی فردا یک مراسم مهم و جهانی را برگزار خواهد کرد. این مراسم، رونمایی از سری شیائومی 11T را به همراه خواهد داشت. در جدیدترین اخبار، جزئیات و مشخصات سری Xiaomi 11T لو رفته است. همچنین قیمت این سری به طور دقیق فاش شده است.

مشخصات و جزئیات جدیدی از سری Xiaomi 11T فاش شد

رندر سری گوشی‌‌های Xiaomi 11T مدتی پیش منتشر شد. ما طراحی نسبتاً جدیدی را در این سری با سه رنگ بندی شاهد خواهیم بود.

رندر سری Xiaomi 11T منتشر شد: سه رنگ بندی و تأیید تصاویر قبلی

به نقل از Winfuture، کمپانی چینی شیائومی به زودی از گوشی‌‌های قاتل پرچمدار خود رونمایی می‌کند. این گوشی‌ها، Xiaomi 11T و Xiaomi 11T Pro هستند. در حال حاضر، ما در ترنجی بسیاری از مطالب این سری را به اشتراک گذاشته‌ایم. اما قصد داریم باری دیگر نگاهی به جزئیات و قیمت این سری داشته باشیم. طراحی دو گوشی Xiaomi 11T و Xiaomi 11T Pro دارای طراحی یکسانی هستند.

گفته می‌شود که این دو گوشی، مجهز به نمایشگر ۶.۶٧ اینچی هستند. بر خلاف نسل قبل، این نمایشگر از نوع AMOLED است. وضوح این نمایشگر +Full HD و رفرش ریت آن ١٢٠ هرتز است. حسگر تشخیص اثرانگشت همچنان روی فریم قرار دارد. به نظر من، این تصمیم عاقلانه‌ای است. در ادامه، حفره نمایشگر مرکزی در قاب جلویی این گوشی تعبیه شده است. دوربین سلفی این سری، وضوح ١۶ مگاپیکسلی دارد. اما در بخش دوربین اصلی چه خبر است؟

ظاهراً هر دو عضو این سری دارای دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی هستند. ظاهراً دوربین‌های ٨ و ۵ مگاپیکسلی نیز در این گوشی‌ها موجود هستند. یکی از آن‌ها فوق عریض و دیگری ماکرو است. به طور کلی، به نظر می‌رسد که پیشرفتی را در بخش دوربین شاهد نباشیم. در بخش پلتفرم، تفاوت بسیار زیادی را شاهد هستیم به طوری که نسخه استاندارد، دارای تراشه پرچمدار مدیاتک است. این تراشه، Dimensity 1200 با لیتوگرافی ۶ نانومتری است.

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

از سوی دیگر، نسخه پرو مجهز به تراشه‌ای بسیار قدرتمندتر است. این تراشه، احتمالاً Snapdragon 888 یا Snapdragon 888 Plus است. به طور کلی، تراشه نسخه استاندارد از نسل قبل ضعیف‌تر شده است! ٨ گیگابایت حافظه رم سری Xiaomi 11T موجود است. همچنین هر دو دستگاه از ١٢٨ یا ٢۵۶ گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 برخوردار هستند. شایان ذکر است که Wi-Fi 6 و بلوتوث نسخه ۵.٢ در این سری موجود هستند.

در بخش ظرفیت باتری، شیائومی ١١ تی و شیائومی ١١ تی پرو دارای باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی هستند. اما در بخش شارژر، مشخصات متفاوتی را شاهد هستیم. نسخه استاندارد، دارای شارژر ۶٧ واتی خواهد بود. اما نسخه پرو، شارژر ١٢٠ واتی را به همراه دارد! گوشی‌های سری Xiaomi 11T، با وزن ٢٠۴ گرمی و ضخامت ۸.٨ میلی متری روانه بازار می‌شوند.

در نهایت، به سراغ قیمت فاش شده از این سری می‌رویم. نسخه ١٢٨ گیگابایتی شیائومی ١١ تی، قیمت ۴٩٩ یورویی خواهد داشت. نسخه ٢۵۶ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۵٩٩ یورو به فروش خواهد رسید. نسخه پرو هم قیمت پایه ۶۴٩ یورویی دارد. نسخه ٢۵۶ گیگابایتی آن نیز از قیمت ۶٩٩ یورو بهره مند است.

نظر شما در مورد این مشخصات چیست؟ قیمت این سری چطور است؟ آیا از عملکرد شیائومی در این سری راضی هستید؟

نوشته جزئیات و مشخصات سری Xiaomi 11T لو رفت: شروع قیمت از ۴٩٩ یورو! اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code