لپ تاپ هواوی MateBook 14s در کنار MateBook 13s رونمایی شدند

هواوی باز هم از لپ تاپ‌های جدید خود رونمایی کرده است. چینی‌ها به تازگی از دو لپ تاپ جدید سری MateBook پرده برداشته‌اند. لپ تاپ هواوی MateBook 14s در کنار MateBook 13s اخیراً رونمایی شده‌اند. در ادامه، به مشخصات فنی و قیمت این دو محصول می‌پردازیم.

مشخصات فنی و قیمت دو لپ تاپ هواوی MateBook 14s و MateBook 13s

هواوی چند روز قبل از سری جدید لپ تاپ‌های سری MateBook B رونمایی کرد. این دستگاه‌ها، بیشتر برای کاربران تجاری کاربرد دارد.

سری جدید لپ تاپ MateBook B هواوی با سه عضو در چین رونمایی شد

به نقل از Gizmochina، هواوی با رونمایی از دو لپ تاپ جدید، اعضای جدیدی را به خانواده لپ تاپ‌های MateBook خود افزوده است. این لپ تاپ‌ها، دارای طراحی ظریف و جذابی هستند. وزن MateBook 13s و MateBook 14s، به ترتیب برابر با ١.٣٢ و ١.۴٣ کیلوگرم می‌باشد. این لپ تاپ‌ها، در سه رنگ معرفی شده‌اند. بدنه این لپ تاپ‌ها، از جنس فلز می‌باشد. هر دو لپ تاپ، مجهز به پردازنده‌های مرکزی نسل ١١ اینتل هستند. هر دو لپ تاپ، با دو نسخه پردازنده عرضه می‌شوند. نسخه اول آن‌ها، مجهز به پردازنده Core-i5 11300H است. نسخه دوم نیز از پردازنده Core-i7 11370H برخوردار است.

هر دو لپ تاپ، به سیستم خنک کننده پیشرفته با کارایی بالایی مجهز هستند. نمایشگر این دو لپ تاپ، دارای مشخصاتی جذاب است. از جمله این مشخصات، می‌توان به وضوح 2.5K، رفرش ریت ٩٠ هرتزی، قابلیت نمایش بیش از ١ میلیارد رنگ و پشتیبانی ١٠٠ درصدی از طیف رنگی sRGB اشاره کرد. ظرفیت باتری این لپ تاپ‌ها، برابر با ۶٠ وات ساعت است. هواوی می‌گوید که عمر باتری آن‌ها، حدود ١٣ ساعت می‌باشد. این لپ تاپ‌ها، از شارژ فوق سریع نیز پشتیبانی می‌کنند. با ١۵ دقیقه شارژ این باتری، می‌توان ٣ ساعت از لپ تاپ استفاده کرد. لپ تاپ هواوی MateBook 14s و MateBook 13s از دوربین وبکم با کیفیت بهره مند هستند. این دوربین، قابلیت بازگشایی با تشخیص چهره را دارد. هواوی می‌گوید که نسبت صفحه نمایش به بدنه در آید لپ تاپ‌ها، برابر با ٩٠ درصد است. این میزان، حاشیه‌های کم اطراف نمایشگر را نشان می‌دهد.

هواوی همچنین قابلیت‌های صوتی مختلفی را به ارمغان آورده است. پشتیبانی از صدای استریو و تشخیص‌های هوشمند جدید، از جمله آن‌ها هستند. به جز این‌ها، یک ویژگی جذاب دیگر در این لپ تاپ‌ها موجود است. پشتیبانی از برنامه‌های بومی هواوی، یک قابلیت جذاب در این لپ تاپ‌ها است. بنابراین، شما می‌توانید به سادگی گوشی خود را به این محصولات متصل کنید. در نتیجه، این لپ تاپ‌ها تجربه‌ای غنی و مشترک از ویندوز و اکوسیستم هواوی را ارائه می‌دهند. این قابلیت‌ها، به لپ تاپ‌های قدیمی هواوی نیز راه می‌یابند. در نهایت نوبت به قیمت می‌رسد. نسخه‌های مختلف لپ تاپ هواوی MateBook 14s و MateBook 13s با قیمت زیر به فروش می‌رسند.

لپ تاپ MateBook 14s

– نسخه ١۶/۵١٢ گیگابایتی با Core-i5 11300H: قیمت ۶,٩٩٩ یوانی (معادل ١,٠٨۶ دلار آمریکا)

– نسخه ١۶/۵١٢ گیگابایتی با Core-i7 11370H: قیمت ٧,٩٩٩ یوان (معادل ١,٢۴٠ دلار آمریکا)

لپ تاپ MateBook 13s

– نسخه ١۶/۵١٢ گیگابایتی با Core-i5 11300H: قیمت ۶,٩٩٩ یوانی (معادل ١,٠٨۶ دلار آمریکا)

– نسخه ١۶/۵١٢ گیگابایتی با Core-i7 11370H: قیمت ٧,٩٩٩ یوانی (معادل ١,٢۴٠ دلار آمریکا)

– نسخه ١ ترابایت حافظه داخلی / ١۶ گیگابایت رم با Core-i7 11370H: قیمت ٨,٩٩٩ یوانی (معادل ١,٣٩۶ دلار آمریکا)

نظر شما در مورد این لپ تاپ‌های جدید چیست؟ مشخصات آن‌ها را می‌پسندید؟ قیمت این دو چطور است؟

نوشته لپ تاپ هواوی MateBook 14s در کنار MateBook 13s رونمایی شدند اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code