آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی سامسونگ Galaxy S21 با OneUI 4 در آمریکا منتشر شد
1 min read

آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی سامسونگ Galaxy S21 با OneUI 4 در آمریکا منتشر شد

کاربران سری Galaxy S21 هم اکنون در انتظار دریافت جدیدترین به روزرسانی رابط کاربری سامسونگ به صورت بتا هستند. چرا که سامسونگ این وعده را از چند وقت قبل داده بود. امروز در نهایت این شرکت آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی سامسونگ Galaxy S21 با OneUI 4 را منتشر کرد. این آپدیت، در حال حاضر تنها در آمریکا قابل دسترسی می‌باشد.

آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی سامسونگ Galaxy S21 با OneUI 4

چندی پیش، در مورد عرضه به روزرسانی OneUI 4 برای سری Galaxy S21 صحبت کردیم. در نهایت، امروز زمان انتشار بتای OneUI 4 رسیده است.

آپدیت OneUI 4 بتا برای سری Galaxy S21 سامسونگ به زودی منتشر می‌شود

به نقل از 9to5google، گوگل همچنان اندروید ١٢ را به صورت نهایی و استیبل رونمایی نکرده است. اما به نظر می‌رسد که شرکای این کمپانی، برای انتشار هرچه سریع‌تر این نسخه از اندروید عجله دارند. این بار، سامسونگ اعلام کرده است که از امروز فاز ارائه آپدیت OneUI 4 و اندروید ١٢ به صورت بتا آغاز شده است. این فاز، در آمریکا و از امروز آغاز شده است. شروع این فاز بتا، زودتر از موعدی که سامسونگ قولش را داده بود در حال رخ دادن است. سامسونگ به زودی این به روزرسانی را در چند بازار دیگر نیز ارائه خواهد کرد. بازارهای هدف سامسونگ برای انتشار این به روزرسانی عبارتند از:

١- انگلستان

٢- چین

٣- هند

۴- آلمان

۵- لهستان

۶- کره جنوبی

در حال حاضر، این به روزرسانی تنها در دسترس سه گوشی قرار گرفته است. این گوشی‌ها، گلکسی S21، گلکسی S21 Plus و گلکسی S21 Ultra هستند. در صورتی که نسخه آمریکایی هر یک از گوشی‌های مورد اشاره را در دست دارید، می‌توانید در این به روزرسانی شرکت کنید. تنها کافی است که وارد برنامه Samsung Members شوید و در پروژه بتا ثبت نام کنید. مدل‌های اپراتورهای Sprint و T-Mobile نیز بر اساس گفته‌های سامسونگ پشتیبانی می‌شوند. سامسونگ می‌گوید که این اعلان به زودی برای کاربران نسخه آمریکایی سری Galaxy S21 نمایش داده می‌شود.

زمان انتشار این به روزرسانی بتا، نسبتاً سریع است. زیرا سامسونگ تاکنون به این سرعت فاز انتشار آپدیت بتا را در این زمان آغاز نکرده بود. اولین آپدیت بتای اندروید ١١ سامسونگ، در ماه اکتبر ٢٠٢٠ انتشار یافته بود. این در حالی بود که گوگل بیش از ١ ماه قبل اندروید ١١ را برای پیکسل‌های خود منتشر کرده بود. حال، سامسونگ پیش از این‌ها اقدام به ارائه این فاز کرده است. در نتیجه، کاربران زودتر می‌توانند طعم اندروید ١٢ را در گوشی‌های سامسونگی خود بچشند! اما دقیقاً در این آپدیت، چه چیزی تغییر کرده است؟

در ابتدا، سامسونگ طیف گسترده‌ای از تم‌ها را تهیه کرده است. همچنین قابلیت‌های شخصی سازی آیکون‌ها و محتوای صفحه گسترش یافته‌اند. ویجت‌های باز طراحی شده و تغییراتی در نوار اعلان‌ها، پس زمینه‌ها و… همگی از تغییرات آپدیت OneUI 4 بتا هستند. فراتر از این‌ها، ویژگی‌های حریم خصوصی پیشرفته‌تر شده‌اند. سامسونگ نشانگرهای مخصوص استفاده از دوربین، میکروفون و دسترسی‌های مختلف را تهیه کرده است. سامسونگ در این به روزرسانی، بسیاری از قابلیت‌های اختصاصی خود را افزوده است. ما پیشنهاد می‌کنیم که در صورت دریافت این به روزرسانی بتا، آن را نصب کنید. زیرا قابلیت‌های جذابی در این به روزرسانی اضافه می‌شود. سامسونگ می‌گوید که نسخه پایدار، تا پایان سال ارائه می‌شود. بنابراین، باید فعلاً منتظر ارائه جزئیات رسمی آپدیت OneUI 4 و اندروید ١٢ باشیم.

کدام گوشی های سامسونگ رابط کاربری OneUI 4 را دریافت می کنند؟

نظر شما در مورد این به روزرسانی چیست؟ آیا تغییرات آن را می‌پسندید؟ عملکرد سامسونگ در ارائه اندروید ١٢ چطور خواهد بود؟

نوشته آپدیت اندروید ۱۲ آزمایشی سامسونگ Galaxy S21 با OneUI 4 در آمریکا منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code