موتورولا Moto E20 با تراشه Unisoc T606 و دوربین دوگانه رسماً معرفی شد

کمپانی موتورولا امسال بیشتر بر روی ارائه گوشی‌های اقتصادی و مقرون به صرفه تمرکز کرده است. این برند، گوشی اقتصادی جدیدی را معرفی کرده است. گوشی جدید موتورولا که Moto E20 نام دارد، محصول مقرون به صرفه جدید این کمپانی است. در ادامه، نگاهی به جزئیات این گوشی تازه وارد داریم.

مشخصات فنی و قیمت موتورولا Moto E20

مدتی پیش از لو رفتن گوشی ارزان قیمت Moto E20 صحبت کردیم. این دستگاه، بالأخره امروز رونمایی شده است.

گوشی ارزان موتورولا Moto E20 با تراشه Unisoc T606 لو رفت

به نقل از Gizmochina، موتورولا بی سر و صدا از گوشی جدید خود در بازارهایی از جمله آمریکای لاتین، اروپا و خاورمیانه رونمایی کرده است. این گوشی، یک محصول مقرون به صرفه با نمایشگری بزرگ است. اما دقیقاً مشخصات این گوشی از چه قرار هستند؟

گوشی Moto E20 دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی از نوع IPS LCD با وضوح +HD است. رفرش ریت این نمایشگر، ۶٠ هرتز است. این گوشی، در قاب پشتی مجهز به دوربین اصلی دوگانه ٢+١٣ مگاپیکسلی است. سنسور دوم، مخصوص تشخیص عمق است. بدنه و فریم این گوشی از جنس پلاستیک هستند. در قاب جلویی این گوشی، از ناچ قطره‌ای استفاده شده است. این ناچ قطره‌ای، پذیرای دوربین سلفی تکی ۵ مگاپیکسلی می‌باشد.

گوشی اقتصادی جدید موتورولا از جک ٣.۵ میلی متری هدفون و درگاه Type-C بهره می‌برد. در موتورولا Moto E20 از تراشه Unisoc T606 استفاده شده است. این تراشه، یک چیپست با حداکثر فرکانس کاری ١.۶ گیگاهرتزی است. این تراشه را ٢ گیگابایت حافظه رم و ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌کنند. موتورولا از اندروید ١١ نسخه Go در این گوشی استفاده کرده است. ظرفیت باتری این دستگاه، برابر با ۴,٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. شارژر در نظر گرفته شده برای Moto E20، توان ١٠ واتی دارد. این گوشی، به صورت همزمان از دو سیمکارت و اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه حسگر تشخیص اثرانگشت در این گوشی و در قاب پشتی آن موجود است.

در نهایت، زمان اعلام قیمت این گوشی می‌رسد. این گوشی هم اکنون در تک نسخه ٢/٣٢ گیگابایتی با قیمت ٩٩٩ رئال برزیل (معادل ١٩١ دلار آمریکا) به فروش می‌رسد. موتو E20 در دو رنگ سبز و مشکی عرضه می‌شود. به زودی موتورولا دستگاه اقتصادی خود را وارد بازار کشورهای بیشتری خواهد کرد.

نظر شما در مورد مشخصات این گوشی چیست؟ فکر می‌کنید موتورولا دستگاهی جذاب را معرفی کرده باشد؟

نوشته موتورولا Moto E20 با تراشه Unisoc T606 و دوربین دوگانه رسماً معرفی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code