پیشگام نگار، نامی ماندگار برای جذابیت و درخشش شما

استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی باعث می‌شود که زیبایی طبیعی ما بیشتر به چشم بیاید و دیده شود. این محصولات گاه دارای مواد مغذی و ترمیم کننده پوست و گاه دارای مواد شیمیایی آسیب رسان اند که می‌توانند پیری زودرس، جوش و آکنه و… را برایمان به همراه داشته باشند. دقت در تهیه محصولات مراقبت از پوست و مو و همچنین لوازم آرایشی کمک می‌کند که نه تنها ظاهر خوبی داشته باشیم؛ بلکه این ظاهر خوب ماندگاری بیشتری داشته باشد و تا زمان زیادی ما را همراهی کند.

یکی از راه‌های تشخیص محصول بی‌کیفیت از باکیفیت، دقت به برند آن و سپس نمایندگی فروش محصول است. بسیاری از فروشگاه‌های اینترنتی نامعتبر، اعتماد مردم را نسبت به خرید اینترنتی و نماینده‌های فروش آنلاین را خدشه‌دار کرده اند، اما بسیاری دیگر آنان را به خرید اینترنتی سوق می‌دهند و سبب شده اند که افراد خرید حضوری را رها کرده و با این پدیده مدرن بیشتر آشنا شوند. یکی از سایت‌های محبوب و پرطرفدار در حوزه آرایشی و بهداشتی که به فروش محصولات مرغوب و دارای کیفیت مطلوب می‌پردازد پیشگام نگار است.

پیشگام نگار کار خود را از کجا آغاز کرد؟

این فروشگاه اینترنتی فعالیت تخصصی خود در حوزه آرایشی و بهداشتی را از سال 1393 آغاز کرد. نخستین ویژگی منحصر به فرد پیشگام نگار که آن را از فروشگاه‌های اینترنتی دیگر جدا می‌کرد، انتخاب دقیق محصولات و سپس فروش آن به مشتریان بود. خصوصیتی که همچنان نیز دارای آن است و با وجود پیشرفت بسیار و تنوع محصولات زیاد، همگی را با دقت و بررسی و یکی یکی برگزیده است.

با ادامه یافتن این روند، پیشگام نگار هر روز بیشتر از دیروز به موفقیت رسید و به عنوان یکی از نخستین فروشگاه‌های اینترنتی محصولات آرایشی و بهداشتی، تجربه خود را با احترام هر چه بیشتر به مشتری افزایش داد.

خرید محصول از پیشگام نگار

تصور کنید که می‌خواهید خرید کرم مرطوب کننده یا خرید کرم ضد آفتاب را انجام دهید. در ابتدا لازم است به منوی فروشگاه آرایشی و بهداشتی پیشگام نگار نگاهی بیندازید. این منو، بدون هیچ توضیح اضافه‌ای شما را به سوی آن چه می‌خواهید هدایت می‌کند.

منو

منوی سایت از بخش‌های آرایشی، پوست، مو، بدن، بهداشت شخصی، محصولات مردانه، مادر و کودک، مجله خبری و برند تشکیل شده است. واضح است که برای یافتن کرم مرطوب کننده و یا کرم ضد آفتاب، باید به بخش پوست مراجعه کنیم. بخش پوست ( به عنوان مثال در این نوشتار) دارای دو زیرمجموعه پاک کننده و مراقبت از پوست بوده که محصولات مورد نظر ما در بخش مراقبت از پوست قرار دارند و به صورت جداگانه از یکدیگر تفکیک شده اند. بنابراین، با کلیک بر هر بخش، اعم از ضد آفتاب‌ها یا مرطوب کننده‌ها، می‌توانیم کرم مرطوب کننده و کرم ضد آفتاب مورد نظر خود را بیابیم و با محصولات مشابه دیگر مقایسه کنیم.

دسته بندی‌های دیگر منو نیز زیرمجموعه‌های مربوط به خود را دارند و با همین دقت از هم سوا شده اند.

سرچ

راه دیگر پیدا کردن کالای مورد نظر، سرچ نام آن در قسمت جستجوگر پیشگام نگار است. این قسمت هوشمند است و کالاهای مشابه را به شما نشان می‌دهد. اگر نام محصول را به درستی در خاطر ندارید، با نوشتن کلماتی مشابه سایت آن چه می‌خواهید را به شما نشان می‌دهد.

صفحه محصول پیشگام نگار

هنگامی که روی یک محصول کلیک می‌کنید، با اطلاعات بسیاری در رابطه با آن مواجه می‌شوید. این اطلاعات شامل بررسی دقیق محصول و ونقد تخصصی آن در قالب متن، ویژگی‌های محصول به شکل لیست و مشخص نمودن بازار هدف، طریقه مصرف و حجم و ترکیبات محصول است. همچنین بخشی به عنوان محصولات مشابه در نظر گرفته شده تا فرد بتواند مقایسه محصول خوبی انجام دهد و بهترین انتخاب خود را داشته باشد.

پس از اطمینان از خرید، تنها کافی است که کالا را به سبد خرید خود اضافه کنید و مراحل بانکی را انجام دهید؛ سپس صبر کنید تا کد مرسوله برای شما ارسال شود. در غیر این صورت، پول به حسابتان بازمی‌گردد.

ارسال کالا از پیشگام نگار

اگر خرید کرم مرطوب کننده یا هر محصول دیگر خود را انجام داده باشید، باید منتظر رسیدن بسته‌تان به دست خود باشید. پیشگام نگار بسته‌های درون تهران را با پیک و بسته‌های استان‌های دیگر یا اطراف تهران را با پست پیشتاز یا سفارشی ارسال می‌کند. تا پیش از قرارگیری سفارش در حالت بسته بندی، امکان تعویض، مرجوعی و یا تصحیح خرید وجود دارد و با یک تماس تلفنی ساده حل می‌شود. اما پس از آن اوضاع کمی پیچیده است و البته که پس دادن کالا باید دارای دلیل منطقی باشد.

پیشگام نگار سفارش شما را در سریع‌ترین زمان ممکن به دستتان می‌رساند. اگر هزینه خرید شما بیشتر از 200 هزار تومان باشد ارسالتان رایگان می‌شود.

مشاوره و پشتیبانی

یکی از تجربیاتی که باعث می‌شود با سایت پیشگام نگار خو بگیریم و تنها به چشم یک فروشگاه ساده به آن نگاه نکنیم، این است که ارزش و زمان زیادی برای مشتریان خود می‌گذارد. کافی است که یک بار امتحان کنید و اگر سوالی درباره نوع پوست یا محصولی که برایتان مناسب است دارید بپرسید. اگر تماستان تلفنی باشد، کارشناس مربوطه به طور مفصل همه چیز را برایتان توضیح می‌دهد و ابهامات شما را برطرف می‌کند. او می‌تواند شما را در خرید محصولات سازگار با بدنتان یاری کند.

اگر به صورت چت آنلاین سوالات خود را بپرسید، بلافاصله به شما پاسخ داده خواهد شد. این قابلیت در سایت وجود دارد و به محض ورود به pishgamnegar.com به شما نشان داده می‌شود. پیشگام نگار همچنین صفحات فعالی در شبکه‌های اجتماعی دارد و سوالات، پیشنهادات و انتقادات شما را در دایرکت و کامنت اینستاگرام و دیگر اپلیکیشن‌ها بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

تخفیف + تنوع

از آن جایی که محصولات پیشگام نگار بدون واسطه و مستقیما از طریق تولید یا وارد کننده به دست مشتری می‌رسند، قیمتی عالی دارند. اما نکته این جا است که پیشگام نگار خود دارای بخشی به نام تخفیف تایم است که کالاهای تخفیف دار را در آن قرار می‌دهد. مناسبت‌های مختلف و کمپین‌های ویژه باعث کاهش باور نکردنی قیمت‌ها در این سایت می‌شوند و فرصتی استثنایی برای خریداران فراهم می‌کنند.

تنوع محصولات در پیشگام نگار زیاد است؛ حال آن که تمامی آن‌ها با دقت انتخاب شده اند و نیازها و سلیقه مشتری را در نظر گرفته اند.

در انتها

پیشگام نگار با سابقه کاری بسیار و رابطه صمیمانه با مشتری، محصولاتی مناسب پوست و موی او را در سایت خود قرار داده و برای تمامی اعضای خانواده از جمله خانم‌ها، آقایان و کودکان کالاهایی را در نظر گرفته است. ارتباط و همکاری دوستانه با بلاگرهای معتبر نیز به ارزش این فروشگاه اینترنتی اضافه کرده و ضمانت اصالت کالا را باورپذیرتر می‌کنند. این سایت تعهد دارد تا محصولات اورجینال و اصل را به دست مصرف کنندگان برساند و او را راضی نگه دارد.

از پیشگام نگار خرید کنید و تا سلامتی و جوانی‌تان تضمین شوند.

نوشته پیشگام نگار، نامی ماندگار برای جذابیت و درخشش شما اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code