نحوه استفاده از پی پال در iOS

جالب است بدانید که شما می‌توانید از خدمات پی پال در پلتفرمی مانند iOS هم استفاده کرده و برنامه مخصوص آن را در آیفون خود نصب کنید. این امکان به‌صورت رسمی توسط پی پال فراهم شده است و می‌توانید با دانلود و نصب این برنامه در آیفون خود، از بهترین خدمات پی پال در گوشی خود استفاده کنید. iOS تمامی امکانات لازم را در اختیار شما قرار داده است و می‌توانید از تمامی امکانات کیف پول خود استفاده کنید. این اپلیکیشن را می‌توانید به‌صورت رسمی از اپ‌استور دریافت کرده و ماجراجویی خود را با آن شروع کنید. لازم به ذکر است که تنها با داشتن اکانت پی پال خود، می‌توانید فعالیت در این برنامه را شروع کنید.

شروع کار با پی پال در iOS

برای اینکه بتوانید اپلیکیشن پی پال (PayPal) را در گوشی خود نصب کنید،‌ ابتدا باید به اپ استور رفته و لیست برنامه‌ها را باز کنید. سپس عنوان PayPal را جستجو کرده و گزینه مربوط را پیدا کنید. می‌توانید از این بخش به دانلود و نصب برنامه پرداخته و ماجراجویی خود را در این پلتفرم شروع کنید. شما می‌توانید به خدماتی مانند شارژ پی پال پرداخته و همان سرعت و کارایی را که در سایت پی پال داشتید، در چنین برنامه‌هایی نیز به‌همراه داشته باشید. پی پال در اندروید هم در دسترس شما است و به‌طور رسمی می‌توانید از آن استفاده کنید.

بعد از نصب و راه‌اندازی، باید به حساب خود لاگین کرده و اطلاعات حساب خود را وارد کنید. می‌توانید از گزینه افتتاح حساب هم استفاده کرده و یک نام کاربری جدید را برای خود داشته باشید. خدمات نوین پرداخت در این زمینه به شما ارائه شده و می‌توانید خدمات افتتاح حساب پی پال را در کمترین زمین و با مناسب‌ترین کارمزد از نوین پرداخت دریافت کنید. شما می‌توانید افتتاح حساب در پی پال، امکان فعالیت و شروع کسب و کارهای آنلاین را برای شما فراهم کرده و حتی به‌عنوان فریلنسر هم می‌توانید کار در سایت‌های خارجی را با امکان دریافت درآمد ارزی داشته باشید.

بعد از اینکه با موفقیت در اپلیکیشن پی پال، به حساب پی پال خود وارد شدید. می‌توانید شارژ پی پال و دیگر خدمات را در این برنامه داشته باشید. می‌توانید از گزینه Transfer استفاده کرده و در صفحه‌ای که برای شما باز خواهد شد، به امکان ارسال پول دسترسی پیدا کنید. تمامی اطلاعات لازم را مانند سایت می‌توانید در این کادرها وارد کرده و امکان پرداخت و انتقال پول به دوستان، آشنایان، فامیل و افراد غریبه را داشته باشید. شما می‌توانید اطمینان داشته باشید که این برنامه از امنیت بسیار بالایی برخوردار بوده و مشکلی از بابت فعالیت مستمر در آن نخواهید داشت.

از خدمات نوین پرداخت، برای افتتاح حساب ایمن در پی پال استفاده می‌کنند و شما نیز می‌توانید روال کاری خود را ساده‌تر کرده و از دردسرهای آن دور شوید. می‌توانید پرداخت به فروشگاه‌های مختلف خارجی را توسط این پلتفرم انجام داده و مطمئن باشید که پشتیبانی لازم از طرف سایت‌های معتبر نیز در اختیار شما خواهد بود. همه این خریدها را می‌توانید از طریق اپلیکیشن نیز انجام دهید. پی پال پلتفرم بسیار معتبری است که همان‌طور که مشاهده می‌کنید، در پلتفرم‌های دیگری مانند موبایل هم در کنار سایت معتبر خود استفاده می‌کنید و می‌توانید در هر جا و مکانی از این برنامه‌ها استفاده کنید.

خدمات برنامه PayPal در iOS

با نصب و راه‌اندازی برنامه پی پال در آیفون خود، می‌توانید به کنترل موجودی حساب خود پرداخته و مانند کیف پول، از این برنامه استفاده کنید. ابتدا کافی است که روی wallet کلیک کرده و به تمامی اطلاعات حساب خود دسترسی داشته باشید. در کنار آن، امکان تغییر تنظیمات امنیتی حساب نیز در برنامه پی پال وجود دارد و در مواقع ضروری، بدون اینکه نیازی به دسترسی به کامپیوتر خود داشته باشید، می‌توانید تنها از گوشی خود استفاده کرده و به سادگی به حساب کاربری و تمام تنظیمات آن دسترسی داشته باشید. می‌توانید از جزئیات حساب‌های خود و صورتحساب‌های مختلف نیز در این سیستم‌عامل بهره‌مند شوید.

شما می‌توانید به جزئیاتی از تراکنش‌های انجام شده دسترسی پیدا کرده و تمام آن‌ها را خوانده و حتی یک خروجی از آن‌ها تهیه کنید. تنها باید توجه داشته باشید که دانلود برنامه پی پال باید از طریق اپ‌استور برای این پلتفرم انجام شود. ممکن است که برنامه‌های آلوده بسیاری در سطح اینترنت و دیگر استورها باشد. همیشه به اورجینال بودن برنامه توجه کرده و حتما از طریق اپ‌استور آن را دانلود کنید. پرداخت و انتقال وجه پی پال را می‌توانید از طریق همین برنامه انجام داده و نیازی به دسترسی به سایت هم نخواهید داشت.

شارژ حساب پرفکت مانی؛ راهی برای فعالیت کسب و کار آنلاین

شما به سادگی می‌توانید از خدمات پرفکت مانی برای حضور موثر در کسب و کارهای آنلاین استفاده کنید. هر تجارتی برای اینکه شروع موفقی در دنیای کنونی داشته باشد، همواره باید به فکر فعالیت در حوزه‌های آنلاین و بین‌المللی نیز باشد. تجارت الکترونیک روز به روز پیدا می‌کند و شما نیاز به این دارید که از پلتفرم‌هایی مانند پرفکت مانی، پی پال یا وب مانی برای حضور موثر استفاده کنید. با استفاده از خدمات نوین پرداخت، می‌توانید به شارژ حساب پرفکت مانی پرداخت و از ارز آن برای خرید از سایت‌های مختلف خارجی استفاده کنید. می‌توانید این کار را به‌صورت خودکار و آنی از طریق نوین پرداخت انجام دهید.

می‌توانید از پرفکت مانی به‌عنوان یک کیف پول استفاده کرده و درآمدهای ارزی حاصل از وب سایت‌های فریلنسری را هم در آن ذخیره‌سازی کنید. شما می‌توانید بدون نیاز به دسترسی به حساب‌های بین‌المللی خود، از مزایای پرفکت مانی به شیوه ساده‌تر و سریع‌تر استفاده کرده و سفارشات خود را سریعا ثبت کنید. با پرفکت مانی می‌توانید خدمات شارژ حساب پرفکت مانی را به‌صورت آنی دریافت کرده و به خرید کالا یا خدمات در سطح اینترنت بپردازید. پرفکت مانی از جمله پلتفرم‌هایی است که پشتیبانی بسیاری خوبی از آن در سطح فروشگاه‌های آنلاین می‌شود.

نوین پرداخت؛ مرجعی بی‌نظیر برای خدمات پرداخت آنلاین

نوین پرداخت با کمک کادر متخصص خود، در تلاش بر این بوده است که بهترین خدمات پرداخت ارزی را با تکیه بر مشتری سالاری ارائه کرده و سرعت و کیفیت لازم را در ارائه خدمات داشته باشید. پشتیبانی از پی پال، پرفکت مانی و وب مانی در اختیار کسب و کارهای آنلاین و فعالین در حوزه فریلنسرها قرار گرفته است و می‌توانید حضور موفقی در کسب و کارهای بین‌الملل خود داشته باشید. می‌توانید با نوین پرداخت، هزینه‌های آزمون‌های بین‌المللی خود را نیز پرداخت کرده و بدون هیچ گونه استرسی در این آزمون‌ها شرکت کنید. این هزینه‌ها را می‌توانید به‌صورت ریالی پرداخت کرده و اجازه دهید که معادل ارزی آن در اختیار مراجع برگزاری آزمون قرار گیرند.

خدمات ارزنده دیگری هم توسط نوین پرداخت ارائه می‌شوند که در حوزه مستر کارت و ویزا کارت ارائه می‌شوند. امکان برخورداری از حساب‌های نوین پرداخت هم فراهم شده است تا بتوانید از انتقال و خرید و فروش سریع‌تر بهره برده و حتی نیازی هم به افتتاح حساب در این پلتفرم‌ها نداشته باشید. شما می‌توانید از امنیت بالای خدمات نوین پرداخت استفاده کرده و در مواقع لزوم، از پشتیبانی سایت هم به‌صورت ۲۴ ساعته استفاده کنید. فراموش نکنید که متخصصینی که پیش‌تر در زمینه استارت‌آپ‌های موفق سابقه کار داشته‌اند، حال دور هم جمع شده و خدمات پرداخت ارزی را در قالب نوین پرداخت در اختیار شما می‌گذارند. کافی است که یک‌بار از خدمات آن بهره‌مند شده و پی به ارزش بالای آن‌ها ببرید.

نوشته نحوه استفاده از پی پال در iOS اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code