مشخصات اپل واچ Series 7 در فایل رسمی این محصول منتشر شد

اپل واچ‌ها، محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند در جهان هستند. هم اکنون، نسل‌های مختلفی از اپل واچ در جهان به فروش می‌رسند. اپل واچ سری ٧، در مراسم جدید اپل معرفی شد. اما مشخصات دقیقی از آن اعلام نشد. حال، ما مشخصات اپل واچ Series 7 را به طور کامل در اختیار داریم!

مشخصات اپل واچ Series 7 به طور کامل مشخص شد

همان طور که گفتیم، Apple Watch Series 7 در جدیدترین مراسم اپل رونمایی شد. تغییر طراحی و کم‌تر شدن حاشیه‌های اطراف نمایشگر، از ویژگی‌های اصلی این نسل است.

اپل واچ سری ٧ با نمایشگر کم حاشیه‌تر و طراحی تغییر یافته رسماً رونمایی شد

بر اساس گزارش Gsmarena، اپل معمولاً مشخصات دقیق و کاملی را از محصولات خود ارائه نمی‌کند. اپل واچ سری ٧ نیز از این قاعده مستثنی نیست. اما خوشبختانه یک سند جامع در مورد این اپل واچ جدید فاش شده است. در این سند، بسیاری از مشخصات دقیق این اپل واچ ذکر شده است. اما اجازه بدهید تا کمی به مشخصات اپل واچ ‌Series 7 بپردازیم.

این اپل واچ، در دو نسخه با بدنه آلومینیومی و استیل ضد زنگ عرضه می‌شود. همچنین همانند شایعات قبلی، اپل واچ سری ٧ در دو نسخه ۴١ و ۴۵ میلی متری روانه بازار می‌شود. شایان ذکر است که نسخه استیل ضد زنگ از شیشه نمایشگر مقاوم‌تر Sapphire Crystal استفاده می‌کند. از سوی دیگر، قابلیت AOD در این اپل واچ موجود است. به ادعای اپل، حداکثر روشنایی این اپل واچ تحت بسیاری از شرایط، به ١,٠٠٠ نیت می‌رسد. با توجه به کاهش حاشیه‌ها، اندازه نمایشگر حدود ٢٠ درصد نسبت به نسل قبل افزایش یافته است. در محیط داخلی نیز میزان روشنایی نمایشگر حدود ٧٠ درصد بیشتر شده است.

این اپل واچ، در برابر گرد و غبار نیز مقاوم شده است. همچنین می‌توان تا عمق ۵٠ متر زیر آب از آن استفاده کرد. اپل واچ سری ٧، از تراشه Apple S7 استفاده می‌کند. این تراشه، دارای دو هسته پردازشی است. به گفته اپل، قدرت آن حدود ٢٠ درصد از Apple S6 بیشتر است. ویژگی‌های سلامتی مختلف مانند تشخیص سطح اکسیژن خون، سنجش میزان ضربان قلب، تهیه نوار قلب و دیگر موارد نسل‌های قبل در این اپل واچ موجود هستند. GPS داخلی نیز در آن استفاده شده است. اپل واچ سری ٧، از سنسور سنجش نور محیطی برخوردار است.

اپل می‌گوید که اسپیکر موجود در اپل واچ سری ۷، تا ۵٠ درصد صدای بیشتری نسبت به اپل واچ سری ٧ دارد. میکروفون نیز در این اپل واچ موجود است. شایان ذکر است که عمر باتری اپل واچ سری ٧، با نسل قبلی یکسان است. اما استفاده از ویژگی شارژ سریع، در این اپل واچ اهمیت زیادی دارد. اپل واچ سری ۶، در ٩٠ دقیقه فول شارژ می‌شود. حال، شارژ شدن اپل واچ سری ٧ تا ٨٠ درصد، ۴۵ دقیقه طول می‌کشد. این پیشرفت قابل توجهی است.

نسخه ۴١ میلی متری با بدنه‌های آلومینیومی، استیلی و تیتانیومی، به ترتیب وزن ٣٢، ۴٢ و ٣٧ گرمی دارد. این میزان در نسخه ۴۵ میلی متری، به ترتیب معادل ٣٩، ۵١.۵ و ۴۵ گرم می‌باشد. نسخه سلولار این اپل واچ، از اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. بلوتوث نسخه ۵.٠، اتصال وای فای دو بانده و تراشه UWB نیز در این اپل واچ موجود هستند. در نهایت، اپل از ٣٢ گیگابایت حافظه داخلی در این اپل واچ استفاده کرده است.

نظر شما در مورد مشخصات اپل واچ Series 7 چیست؟ کدام نسل اپل واچ را بیشتر می‌پسندید؟ آیا اپل واچ سری ٧ پیشرفت چشمگیری نسبت به قبل دارد؟

نوشته مشخصات اپل واچ Series 7 در فایل رسمی این محصول منتشر شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code