آپدیت Huawei Watch 3 عملکرد آن را بهتر از همیشه می‌سازد
1 min read

آپدیت Huawei Watch 3 عملکرد آن را بهتر از همیشه می‌سازد

هواوی یکی از بازیگران اصلی بازار ساعت‌های هوشمند و گجت‌های پوشیدنی است. این کمپانی سعی می‌کند تا با ارائه آپدیت، عملکرد ساعت‌های هوشمند خود را در طول زمان بهبود ببخشد. آپدیت Huawei Watch 3، هم اکنون ارائه شده است. این به روزرسانی، سبب بهتر شدن عملکرد ساعت هوشمند پرچمدار هواوی می‌شود.

آپدیت Huawei Watch 3 و بهبود عملکرد چشمگير تجربه کاربری

هواوی مدتی پیش از سری Watch 3 خود با دو عضو رونمایی کرد این ساعت‌های هوشمند، مجهز به HarmonyOS هستند.

ساعت هوشمند هواوی Watch 3 و Watch 3 Pro با HarmonyOS و ۳ روز عمر باتری رسما معرفی شدند

به نقل از Gizmochina، جدیدترین ساعت هوشمند هواوی به تازگی یک آپدیت را دریافت کرده است. این آپدیت، نسخه 2.0.0.188 HarmonyOS است. هم اکنون، نسخه‌های چینی این ساعت هوشمند از این به روزرسانی ٢٣٩ مگابایتی بهره مند شده‌اند. اما به زودی این به روزرسانی برای مناطق دیگر نیز از راه می‌رسد.

نسخه جدید آپدیت Huawei Watch 3 دارای ویزگی‌هایی جدید است. در حال حاضر، قابلیت ارسال SMS از طریق این گجت پوشیدنی وجود دارد. همچنین می‌توان بر روی آن موسیقی ذخیره کرد. عملکرد قابلیت Raise To Wake نیز بهبود پیدا کرده است. اما قابلیت مهمی که در این بین وجود دارد، ویژگی تشخیص شستشوی دست است. این قابلیت، شما را راهنمایی می‌کند تا دستان خود را به طور مؤثرتری بشویید. در کنار این موارد، شما می‌توانید واچ فیس‌های مورد علاقه‌تان را پیش از خریداری، امتحان کنید. دوره آزمایشی واچ فیس، ۵ دقیقه طول می‌کشد.

ماه گذشته، هواوی یک آپدیت دیگر را برای هواوی واچ ٣ منتشر کرد. این آپدیت، دارای ویژگی کنترل با فرمان لمسی جدید بود. اگر به دلایلی این ویژگی در ساعت هوشمند شما موجود نیست، می‌توانید از طریق تنظیمات آن را فعال سازی کنید. دو ساعت هوشمند هواوی Watch 3 و هواوی Watch 3 Pro چند ماه پیش توسط این کمپانی معرفی شدند. این دو تقریباً ۴ سال پس از رونمایی نسل قبل معرفی شده بودند. نمایشگر این ساعت‌های هوشمند، دارای قطر ١.۴٣ اینچی، وضوح ۴۶۶×۴۶۶، پنل AMOLED، بیشینه نوری ١,٠٠٠ نیتی و… است.

نظر شما در مورد این به روزرسانی چیست؟ آیا ساعت‌های هوشمند هواوی را می‌پسندید؟

نوشته آپدیت Huawei Watch 3 عملکرد آن را بهتر از همیشه می‌سازد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code