آنر Play 20 Pro با تراشه Helio G80 و قیمت ٢۶۴ دلاری رونمایی شد
1 min read

آنر Play 20 Pro با تراشه Helio G80 و قیمت ٢۶۴ دلاری رونمایی شد

آنر پس از جدایی از هواوی و به دست آوردن آزادی عمل پیشین خود، اقدام به اجرای سیاست‌های جذاب خود کرد. هرچند گوشی‌هایی در این بین، جزو این قاعده نبودند. گوشی آنر Play 20 Pro اخیراً از سوی چینی‌ها رونمایی شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات و جزئیات این دستگاه اقتصادی خواهیم داشت.

مشخصات فنی و قیمت آنر Play 20 Pro

آنر مدتی پیش از گوشی Honor Play 20 با باتری ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی در کشور چین پرده برداری کرد.

گوشی آنر Play 20 با باتری ۵,٠٠٠ میلی‌آمپر ساعتی رسماً معرفی شد

حال، آنر به طور بی سر و صدا از نسخه پروی این گوشی رونمایی کرده است. البته این نسخه، مشخصاتی شبیه به نسخه استاندارد دارد. با این وجود تفاوت‌های کلیدی را در این بین شاهد هستیم. اما دقیقاً این گوشی از چه ویژگی‌هایی برخوردار است؟

گوشی Honor Play 20 Pro از نمایشگر ۶.۵٣ اینچی از نوع OLED بهره مند است. این نمایشگر، وضوح +Full HD و رفرش ریت ۶٠ هرتزی دارد. آنر حسگر تشخیص اثرانگشت این دستگاه را درون نمایشگر آن واقع کرده است. طراحی قاب پشتی، شامل یک ماژول دوربین اصلی چهارگانه مربعی است. قاب جلویی نیز از ناچ قطره‌ای با میزبانی دوربین سلفی تکی بهره می‌برد. مغز متفکر گوشی آنر Play 20 Pro، تراشه ١٢ نانومتری Helio G80 است. ما انتظار داشتیم که یک تراشه قوی‌تر جایگزین این چیپست شود.

چیپست گیمینگ مدیاتک هلیو جی ۸۰ برای گوشی های ارزان رسما معرفی شد

آنر ٨ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است. در کنار آن، چینی‌ها تصمیم گرفته‌اند تا Honor Play 20 Pro به صورت پیش فرض مجهز به سیستم عامل اندروید ١٠ به همراه رابط کاربری MagicUI 4.0 باشد. این تصمیم، تا حدود زیادی عجیب است. چرا که آنر پیش از این با محدودیتی مواجه نبوده است و مدل‌های جدید خود را با اندروید ١١ روانه بازار کرده است. در کل، این تصمیم یک نقطه ضعف اساسی است. دوربین اصلی آنر Play 20 Pro، شامل سنسورهای ٢+٢+٨+۶۴ مگاپیکسلی با قابلیت عکاسی فوق عریض و ماکرو است. دوربین سلفی هم دارای وضوح ١۶ مگاپیکسلی می‌باشد.

وزن و ضخامت گوشی جدید آنر، به ترتیب برابر با ١٧٩ گرم و ٧.۴۶ میلی متر است. یکی از دلایل کم بودن وزن و ضخامت این محصول، ظرفیت باتری ٣,٨٠٠ میلی آمپر ساعتی آن است. آنر شارژر ٢٢.۵ واتی را درون جعبه Play 20 Pro تعبیه کرده است. این کمپانی می‌گوید زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری، تنها ۶۵ دقیقه است. فریم این گوشی، پلاستیکی است. درگاه Type-C، بلوتوث نسخه ۵.١ و جک ٣.۵ میلی متری هدفون، از دیگر مشخصات Honor Play 20 Pro هستند. در نهایت، نوبت به قیمت Honor Play 20 Pro می‌رسد. گوشی تازه وارد آنر در چین و با قیمت ١,۶٩٩ یوان (معادل ٢۶۴ دلار آمریکا) معرفی شده است.

نظر شما در مورد این مشخصات چیست؟ ارزش خرید Honor Play 20 Pro چطور است؟ فکر می‌کنید ارائه این گوشی منطقی بوده است؟

نوشته آنر Play 20 Pro با تراشه Helio G80 و قیمت ٢۶۴ دلاری رونمایی شد اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code