تاریخ رونمایی Galaxy M52 سامسونگ مشخص شد: ۶ مهر ١۴٠٠
1 min read

تاریخ رونمایی Galaxy M52 سامسونگ مشخص شد: ۶ مهر ١۴٠٠

سامسونگ گوشی‌های سری Galaxy M را در مناطقی مانند کشور هند به فروش می‌رساند. این گوشی‌ها، عمدتاً تمرکز بالایی در بخش بازدهی باتری دارند. حال، تاریخ رونمایی Galaxy M52 مشخص شده است. این گوشی، در کم‌تر از ١٠ روز آینده رسماً رونمایی خواهد شد.

تاریخ رونمایی گلکسی M52 سامسونگ رسماً مشخص شد

مدتی پیش ما از رندرهای Galaxy M52 5G صحبت کردیم. در این رندرها، چشم اندازی کلی از Galaxy M52 به ما داده شد.

به سامسونگ Galaxy M52 5G با دوربین اصلی سه گانه سلام کنید!

به گزارش DroidHolic، ما مدتی است که با سامسونگ Galaxy M52 5G در اخبار و شایعات دیدارهایی داریم. اما سرانجام امروز سامسونگ اعلام کرده است تاریخ رونمایی Galaxy M52 دقیقاً چه روزی خواهد بود. ما پیش از این، رندرهای Galaxy M52 را در دو رنگ دیده بودیم. اما یک شایعه جدید از قیمت این گوشی فاش شده است. گفته می‌شود که این گوشی تازه واردی، قیمتی کم‌تر از ٣٠,۰۰٠ روپیه هند (معادل ۴٠٩ دلار آمریکا) خواهد داشت. بنابراین، این گوشی رقیب Realme GT Master Edition است.

همان طور که سامسونگ به صورت رسمی در صفحه فروش آمازون خود اعلام کرده است، گلکسی M52 در تاریخ ٢٨ سپتامبر ٢٠٢١ (۶ مهر ١۴٠٠) از راه می‌رسد. اما سامسونگ نکته‌های جذابی را در مورد این گوشی ذکر کرده است. کره‌ای‌ها در تیزر این گوشی گفته‌اند ضخامت آن تنها ٧.۴ میلی متر است. بنابراین، دیگر مانند نسل قبل خبری از باتری حجیم ٧,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی نخواهد بود. برای مقایسه، گلکسی M51 با آن ظرفیت باتری دارای ضخامت ٩.۵ میلی متری بود.

این گوشی قرار است با نمایشگر ۶.٧ اینچی از نوع Super AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی راهی بازار شود. محافظ نمایشگر آن نیز گوریلا گلس ۵ است. مغز متفکر گوشی جدید سامسونگ، تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G خواهد بود. سامسونگ ۶ گیگابایت حافظه رم به همراه ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی را برای Galaxy M52 در نظر می‌گیرد.

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

دوربین اصلی این گوشی، سه گانه است و شامل سنسورهای ۵+١٢+۶۴ مگاپیکسلی است. دوربین سلفی نیز از وضوح ٣٢ مگاپیکسلی برخوردار است. ظاهراً سامسونگ قرار است درون جعبه این گوشی شارژر ١۵ واتی را قرار دهد.

نظر شما در مورد این مشخصات چیست؟ منتظر رونمایی از Galaxy M52 هستید؟

نوشته تاریخ رونمایی Galaxy M52 سامسونگ مشخص شد: ۶ مهر ١۴٠٠ اولین بار در ترنجی پدیدار شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code